wobble zei:azgaza zei:viel me gisteren pas op wat het ook met je hoofd doet; moeilijk te omschrijven, die gedachtegang, maar erg.. erg warrig. Maar op een medium dosis is normaal doen ook nog best te doen valt me daar in weer op.
Ik heb altijd dat alles net lijkt alsof ik droom alles is net niet realistisch zeg maar![]()
Dr Gonzo zei:ik ga het vrijdag doen....krijg er steeds meer zin an als ik dit allemaal zo lees....![]()

sarcasm zei:Ik weet nog toen ketamine jaren geleden voor het eerst in de scene kwam, ik was meteen helemaal onder de indruk. Ik had het eigenlijk wel een beetje gezien met de conventionele drugs en dit was verfrissend en heftig. Zelfs de frase "only fools and horses" kon me niet van het idee afkrijgen.
Ik kende iemand die naar India ging om het te halen en het weer mee terug smokkelde. De echte goede shit! Ja, heel wat keta weekendjes gehad sinds toen. En wat voor mij dus een geeldige combinatie is: ketamine en opium! Je hebt al die distortion in je hoofd van de keta, maar je kan nog wel lopen door de opium (werkt altijd een beetje verhelderend bij mij).
Zo heb ik het beste van beiden drugs, en het is beiden zo moelijk te krijgen dat ik niet bang hoef te worden om er verslaafd aan te raken.
Alleen met keta, ik heb er zo veel moeite mee om geen overdosis te nemen, vooral als je vergeet welke lijntjes op de spiegel speed zijn en welke keta. En ook altijd eerst je joint of sjekkie draaien voor je je lijntje neemt, want het werkt nogal snel, dus als je eerst het lijntje neemt krijg jeje rokertje niet meer dichtgelikt....
TechNora zei:Tja, het is lastig uit te leggen. Net als lsd lastig uit te leggen is aan iemand die het nog nooit heeft gebruikt. Je ontdekt een heel andere dimensie als waaraan je gewend bent. Het is lastig om zo'n totaal andere ervaring uit te leggen in termologie van de nuchtere wereld...
Bang hoef je er niet voor te zijn. Begin met een heel klein lijntje, als je een heftiger effect wilt kun je na 2 uur nog eens wat meer nemen... gewoon rustig aandoen.
W.F.L. zei:Oraal heb ik geen idee van, maar dat zou ik afraden omdat je lever een groot deel van die ketamine afbreekt met norketamine als metaboliet en dat werkt voornamelijk verdovend en niet psychedelisch of dissociatief, dacht ik.
Verder weeg ik 54kg oid en ging van 250mg-300mg S-Ketamine wel K-hole. Ik zou gewoon lijntjes maken van 50g en het effect laten opbouwen, want tuurlijk heb je in K-hole wel visuals enzo, maar als je net voor die K-hole stopt met snuiven krijg je wel visuals en wat MrEko zei over die stoelen enzo. Zonder dat je een BDE hebt![]()
proton zei:lijntjes van 50g? hoe lang zijn die dan? 5 meter?![]()
Fishhead0707 zei:Ik krijg er tot nog toe geen hoogte van.. Misschien komt het ooit..![]()
Sublimo zei:Fishhead0707 zei:Ik krijg er tot nog toe geen hoogte van.. Misschien komt het ooit..![]()
Hoe ver ben je al met ketamine geweest ?
W.F.L. zei:Sublimo zei:Fishhead0707 zei:Ik krijg er tot nog toe geen hoogte van.. Misschien komt het ooit..![]()
Hoe ver ben je al met ketamine geweest ?
Te ver..
![]()
![]()
W.F.L. zei:Nee eigenlijk niet, maar ik vond het wel een droge opmerkingNu is ie helemaal niet grappig meer natuurlijk, maar dat terzijde :P
deze ga ik heel binnekort proberen :P :P kriebels !!!!!!Flameon zei:Deze zou ik heel graag willen proberen![]()