Ketamine de beste drugs ooit!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind die lichaamsgewaarwording heerlijk, het ligt helemaal overhoop :hearteyes: . Je voelt allemaal dingen die niet kunnen.

Bij een after of na upper vind ik het altijd er lekker.

leppeh

Bewuste gebruiker
Altijd als ik met ketamine in bed lig doe ik eerst het licht uit, en kruip ik daarna onder de dekens. Dat is altijd best een opgave, zeker in het donker :')

azgaza

Badass junkie
wobble zei:
azgaza zei:
viel me gisteren pas op wat het ook met je hoofd doet; moeilijk te omschrijven, die gedachtegang, maar erg.. erg warrig. Maar op een medium dosis is normaal doen ook nog best te doen valt me daar in weer op.

Ik heb altijd dat alles net lijkt alsof ik droom alles is net niet realistisch zeg maar :tongueout:

Ik heb het wel al omschreven als dromerig maar 'als een droom' vind ik het zelf weer niet echt, ergens ben je zó bewust van dingen maar je staat ook zo vér van de wereld wat alles inderdaad ook heel surrealistisch maakt; dat kan dan weer aan een droom doen denken.

Ketamine is een van de weinige stoffen die ik moeilijk kan doorgronden, het enige deel dat me écht duidelijk is is het lichamelijke (fijne!) effect er van, mentaal blijft het heel.. ondoorgrondelijk, maar zeker leuk en interessant.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Keta is samen met 2-cb mijn favoriet tripmiddel. Het is ook zo'n vreemde manier van trippen. Op een bepaalde manier zie je alles glashelder, en je beseft ergens waar je bent, maar toch 'klopt' er iets niet. Bij mij lijkt het vaak alsof ik in een tekenfilm zit en alsof ik mezelf in het oog hou vanop een bepaalde plaats in de kamer, maar niet echt in mijn lichaam zit. Ik vind keta (in tegenstelling tot 2-cb) wel iets dat ik niet graag op al te drukke feesjes pak, ik neem het liever thuis met vrienden of als ik echt wil K-holen alleen in mijn bed, lekker warm onder de dons in het donker! :hearteyes:

Keta 4 life!

sarcasm

Bewuste gebruiker
Ik weet nog toen ketamine jaren geleden voor het eerst in de scene kwam, ik was meteen helemaal onder de indruk. Ik had het eigenlijk wel een beetje gezien met de conventionele drugs en dit was verfrissend en heftig. Zelfs de frase "only fools and horses" kon me niet van het idee afkrijgen.
Ik kende iemand die naar India ging om het te halen en het weer mee terug smokkelde. De echte goede shit! Ja, heel wat keta weekendjes gehad sinds toen. En wat voor mij dus een geeldige combinatie is: ketamine en opium! Je hebt al die distortion in je hoofd van de keta, maar je kan nog wel lopen door de opium (werkt altijd een beetje verhelderend bij mij).
Zo heb ik het beste van beiden drugs, en het is beiden zo moelijk te krijgen dat ik niet bang hoef te worden om er verslaafd aan te raken.

Alleen met keta, ik heb er zo veel moeite mee om geen overdosis te nemen, vooral als je vergeet welke lijntjes op de spiegel speed zijn en welke keta. En ook altijd eerst je joint of sjekkie draaien voor je je lijntje neemt, want het werkt nogal snel, dus als je eerst het lijntje neemt krijg jeje rokertje niet meer dichtgelikt....

Sjeikh

Experimenterende gebruiker
sarcasm zei:
Ik weet nog toen ketamine jaren geleden voor het eerst in de scene kwam, ik was meteen helemaal onder de indruk. Ik had het eigenlijk wel een beetje gezien met de conventionele drugs en dit was verfrissend en heftig. Zelfs de frase "only fools and horses" kon me niet van het idee afkrijgen.
Ik kende iemand die naar India ging om het te halen en het weer mee terug smokkelde. De echte goede shit! Ja, heel wat keta weekendjes gehad sinds toen. En wat voor mij dus een geeldige combinatie is: ketamine en opium! Je hebt al die distortion in je hoofd van de keta, maar je kan nog wel lopen door de opium (werkt altijd een beetje verhelderend bij mij).
Zo heb ik het beste van beiden drugs, en het is beiden zo moelijk te krijgen dat ik niet bang hoef te worden om er verslaafd aan te raken.

Alleen met keta, ik heb er zo veel moeite mee om geen overdosis te nemen, vooral als je vergeet welke lijntjes op de spiegel speed zijn en welke keta. En ook altijd eerst je joint of sjekkie draaien voor je je lijntje neemt, want het werkt nogal snel, dus als je eerst het lijntje neemt krijg jeje rokertje niet meer dichtgelikt....

jij bent gewoon blijfen hangen

sarcasm

Bewuste gebruiker
De Amerikanen, die hebben voor elke geflipte moslim wel een bommetje liggen met zijn naam er op. Maarre ff serieus, ik heb geen leger nodig, ik ben aggressief genoeg van mezelf. Bovendien mag jij als Moslim toch geen meisjes slaan, we zijn niet getrouwd! En ik heb een Koran en ik ben niet bang om hem te gebruiken.

leppeh

Bewuste gebruiker
...nee :( Ik weet niet of je vraag serieus is, maar ketamine wordt wel afgekort tot keta, ket, k en nog veel meer dingen met een k, terwijl pep een naam voor speed (=opPEPpend) is.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Re:

TechNora zei:
Tja, het is lastig uit te leggen. Net als lsd lastig uit te leggen is aan iemand die het nog nooit heeft gebruikt. Je ontdekt een heel andere dimensie als waaraan je gewend bent. Het is lastig om zo'n totaal andere ervaring uit te leggen in termologie van de nuchtere wereld...
Bang hoef je er niet voor te zijn. Begin met een heel klein lijntje, als je een heftiger effect wilt kun je na 2 uur nog eens wat meer nemen... gewoon rustig aandoen.

maar, ik voel me er alleen verdoofd door?

W.F.L.

Badass junkie
Dan heb je waarschijnlijk S-ketamine of racemische, in dat geval snuif je niet genoeg. Al moet ik zeggen dat ik de werking van racemische keta ook echt voornamelijk dissociatief en niet verdovend vind.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
IK vind zeker Keta niet de beste drugs ooit. Maar je verhaal klinkt zeker wel interessant.

De R-Keta gaf me niet echt wat ik zocht, misschien moet ik de dosis aanpassen.. Ik ga wel verder experimenteren met S-Keta (Als ik die heb dan).

Om echt hard te gaan met visuals en alles wat zou de dosis moeten zijn dan? Bij oraal en nasaal gebruik?

:wink:

W.F.L.

Badass junkie
Oraal heb ik geen idee van, maar dat zou ik afraden omdat je lever een groot deel van die ketamine afbreekt met norketamine als metaboliet en dat werkt voornamelijk verdovend en niet psychedelisch of dissociatief, dacht ik.

Verder weeg ik 54kg oid en ging van 250mg-300mg S-Ketamine wel K-hole. Ik zou gewoon lijntjes maken van 50g en het effect laten opbouwen, want tuurlijk heb je in K-hole wel visuals enzo, maar als je net voor die K-hole stopt met snuiven krijg je wel visuals en wat MrEko zei over die stoelen enzo. Zonder dat je een BDE hebt :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Oraal heb ik geen idee van, maar dat zou ik afraden omdat je lever een groot deel van die ketamine afbreekt met norketamine als metaboliet en dat werkt voornamelijk verdovend en niet psychedelisch of dissociatief, dacht ik.

Verder weeg ik 54kg oid en ging van 250mg-300mg S-Ketamine wel K-hole. Ik zou gewoon lijntjes maken van 50g en het effect laten opbouwen, want tuurlijk heb je in K-hole wel visuals enzo, maar als je net voor die K-hole stopt met snuiven krijg je wel visuals en wat MrEko zei over die stoelen enzo. Zonder dat je een BDE hebt :grin:

Oke ik hou het dus lekker bij snuiven. Was al mijn favo :)

Ik zal je laten weten hoe het was als ik het opnieuw getest hebt. Ik heb trouwens r-keta en geen s-keta.

Ik ben benieuwd naar de visuals van keta :wink:

jcutter

Badass junkie
keta is echt absurd geweldig raar en verdovend. moet je eens gaan douchen na een paar flinke snatsen ketaaa...ik snap keta eindelijk :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Met ketamine kun je in een compleet andere dimensie geraken, het is toch zeker een van mijn favoriete drugs ! :hearteyes:

W.F.L.

Badass junkie
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Ik krijg er tot nog toe geen hoogte van.. Misschien komt het ooit.. :)

Hoe ver ben je al met ketamine geweest ?

Te ver..

:grin:

W.F.L.

Badass junkie
Nee eigenlijk niet, maar ik vond het wel een droge opmerking :grin: Nu is ie helemaal niet grappig meer natuurlijk, maar dat terzijde :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
W.F.L. zei:
Nee eigenlijk niet, maar ik vond het wel een droge opmerking :grin: Nu is ie helemaal niet grappig meer natuurlijk, maar dat terzijde :P

Nu snap ik je opmerking pas goed. :) Ik lees en post veel te snel door die speed. :P

Het spijt me dat ik je opmerking naar de vaantjes heb geholpen ! :flushed:

Ik maak het van de week wel weer goed ! :openmouth:

Drientje

DF-koning
Keta! :hearteyes:

Kleine dosissen in het park met vrienden of in je eentje heul ver weg na een paar dikke lijnen en dan met een mindfold over je ogen de achtbaan in je hoofd gaan maken. Super vet!

Intoxication

Bewuste gebruiker
Wel de eerste echte keer heb ik nog niet gehad maar wel al dit ermee gedaan:

- 200 mg MDMA en 2 lijnen ketamine v ongv 30mg, de laatse was net toen het feest nog maar een halfuur duurde.. Het gevoel was echt té zalig... zat daar met m'n ogen dicht te genieten, en als de strobo's aanschoten, kwamen er egt heel zotte CEV voor echt visuals die ik zelden had, het was net zoals DMT bijna toen ik m'n ogen sloot.. en dat alleen als de strobo's aanginge .. Na een tijd was het zelfs zo dat ik ook gelijk in zo'n tunnel kwam met visuele fractals, Ik was helemaal aan het wegdrome en na 10min besefte ik pas dat ik op een feest stond: toen dacht ik, zieke shit :openmouth: Heb daarna nog een hoop zitten hallucineren

-Alcohol met wiet en ongv 20mg ketamine gistre: echt zware combo,had net de indruk dat ik ineens 5 glazen sterke drank op had ineens, en ik was echt al heel zat.. muziek was egt heel nice toen en ben met een dikke roes in slaap gvallen op bed.. imo zalige combi zolang je weet hoe je doseert

Ketamine alleen nog niet gedaan (zo dan eens +50mg doen), zal voor binnekort zijn :P ! vanavond staat LSD met keta op het programma, alsde comedown komt v de lsd ga ik zo n 20mg erbij kappen :grin:

Bovenaan