Mensen die "hero" zeggen

pepito

Bewuste gebruiker
Met alle respect Fnea, maar als ik dit topic koppel aan je stoppen topic dan zie ik het somber voor je in. Je vindt het nog veel te interessant. Stop met het dwepen en verromantiseren van gebruik. kom je nog eens ergens. Succes.

speeseend

Wijs gebruiker
Heroin, Hero... Heldhaftig, krachtig! Manlijk, vrouwelijk... Wat maakt het uit. Beiden zijn in mijn optiek even krachtig óf heldhaftig.

troebadoer

Bewuste gebruiker
Het maakt wel degelijk uit hoe je een product noemt.

Kijk naar dat nieuwe 'red bull' goedje wat nu in de UK is uitgebracht..

het heet 'Coke' lol !

een energie drankje 10x heftiger als red bull....

het drankje is nu verboden, mede door de naam

-spaceman-

Badass junkie

DreamWeaver

Badass junkie
De enige persoon die ik ken die heroïne doet noemt het 'horse'. Lekker boeiende discussie verder in een topic van een jaar geleden...

Complicity

Belezen gebruiker
'All different names for the same thing.' Ik snap de toegevoegde waarde van al die bijnamen sowieso niet echt. Aan de andere kant, lekker boeiend, zolang je elkaar maar begrijpt.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
an hero is verkrachten van de Engelse taal :tongueout:

it's a hero or an orange hero :wink:

junkies ken ik niet .. junk is afval en dat heb ik toevallig vandaag nog laten legen uit mijn grijze bak :tongueout: .. volgende week moet mn groene bak met gft afval :tearsofjoy: ik denk niet dat er een junk in zat, wat hij was flink vol met afval :rock:

:tearsofjoy:

Angramar Temenos

Badass junkie
ArieKanariE zei:
an hero is verkrachten van de Engelse taal :tongueout:

it's a hero or an orange hero :wink:

junkies ken ik niet .. junk is afval en dat heb ik toevallig vandaag nog laten legen uit mijn grijze bak :tongueout: .. volgende week moet mn groene bak met gft afval :tearsofjoy: ik denk niet dat er een junk in zat, wat hij was flink vol met afval :rock:

:tearsofjoy:

Je snapt het niet, ik bedoel niet "A hero" van "een held". De uitdrukking "An hero" betekent iets geheel anders.

Rokertje

Belezen gebruiker
While "an hero" is regarded as a grammatical error by modern linguists, usage of the quantifier "an" before words that started with a morpheme of the pattern CV that began with a 'h' in the onset was common usage before the 17th century.

Angramar Temenos zei:
Je snapt het niet, ik bedoel niet "A hero" van "een held". De uitdrukking "An hero" betekent iets geheel anders.

Ook al had je dat dus wel bedoelt, had een paar honderd jaar geleden sowieso goed geweest :P
Maar nou maak je me toch wel nieuwsgierig; wat bedoelde je dan wel???

:wave:

Bovenaan