Mijn laatste drankje was een..

Momenteel een rose'tje aan het drinken. Het huismerk van de super de boer, echt een aanrader!

Een behoorlijk shot Jack Daniels (de fles moest leeg) die ik net iets te snel achterover sloeg, maarja nu toch maar op de fiets stappen richting stad, ciao.

Kronenbourg bier uit Frankrijk

Heerlijk bier, drinkt ook heel makkelijk en licht op de maag weg

én... een fles Siglo Rioja uit Chili... zeer lekker, zachte nasmaak! Wij Belgen zijn toch levensgenieters, aren't we, Dutch folk?! :D

^ Ik vind Heineken prima te drinken.

OT: Malibu Cola. Na 3 slokken heb ik het weggedaan, vieze troep, maar het was het laatste wat er nog was.

Gisterenavond: een héél goeie fles Saint-Emilion Grand Cru :love: en daarna een paar glazen whisky-cola.
Vandaag: een tas melk en 2 glazen water

meisje20 zei:

Als het ijs en ijs koud is dan is het opzich wel te drinken.
Maar toch heb ik me wel vaker in mijn studententijd een fikse kater gedronken aan heineken. Alhoewel ik er ook eerlijk moet bij zeggen dat het misschien bij amstel, bavaria etc niet anders was geweest.

Bier waar je geen kater van krijgt:
Echt goed duits bier :D
Bitburger, warsteiner, eppeldebbel e.d.

Flameon zei:
meisje20 zei:

Als het ijs en ijs koud is dan is het opzich wel te drinken.
Maar toch heb ik me wel vaker in mijn studententijd een fikse kater gedronken aan heineken. Alhoewel ik er ook eerlijk moet bij zeggen dat het misschien bij amstel, bavaria etc niet anders was geweest.

Bier waar je geen kater van krijgt:
Echt goed duits bier :D
Bitburger, warsteiner, eppeldebbel e.d.

IJs- en ijskoud is bijna elk bier wel te drinken. :)
OT: Vanavond alcohol & caffeinevrij. Ik heb daadwerkelijk fristi gedronken in de kroeg.
Nu zit ik aan de ijsthee.

Gisteravond op een verjaardag een paar witte wijntjes gedronken en toen net een lekker kopje jasmijnthee.

Terug
Bovenaan