Mijn laatste drankje was een..

Drientje

DF-koning
^ das een mooie. Hoewel ik geen Whiskey lust (jeech) weet ik er dan wel genoeg van om te weten dat 17 jaar lang in een eikenvaatje best de smaak ten goede komt.

sosozz

Newbie
Mindgamer zei:

Wij hebben dezelfde smaak jwz..

Oom Klaas

Badass junkie
Net een gratis fles passoa van de supermarkt waar ik werk.
De etiketten waren ervan af gescheurd en kon die niet meer verkocht worden.

'k Heb nu een begin cocktail gemaakt (lulstaart, vreemd woord eigenlijk) van 5/10 passoa en 5/10 appelsap...'t stond op de site.

Smaakt lekker :)

Normaal gesproken ben ik meer van de wijnen,
beschouw mezelf dan ook als een jonge kenner,
maar af en toe zo'n bocht mixje is niet eens zo heel verkeerd...

Maar 'k voel me nu wel een beetje een breezer,
mis alleen nog de scooter, typische breezer/player uitstraling, de oorbelletjes en activiteit op hyves.

Gelukkig, nog net niet :P

Oom Klaas

Badass junkie
speeseend zei:
Oom Klaas zei:
...Gelukkig, nog net niet :P

Nog twee breezer-like mixjes en u bent er, de rest denk ik er wel bij :wink:

Nu ben ik dan breezer...yeah :rock:
Ik wil jokkol trouwens als leermeester, hij kent van de kneepjes van 't vak wel :grin:

Trouwens eend,
hoe gaat 't nu met jou?
Kan je alles nog onder controle houden wat betreft het gebruik (eigenlijk verkeerde sub forum)?

speeseend

Wijs gebruiker
Nou, bedankt voor je interesse, Breezerman! Alles gaat goed. Het is een lange weg, maar het voelt steeds stabieler.

Nog even on-topic dan:

Mijn laatste drankje was een pilsje

Oom Klaas

Badass junkie
speeseend zei:
Nou, bedankt voor je interesse, Breezerman! Alles gaat goed. Het is een lange weg, maar het voelt steeds stabieler.

Nog even on-topic dan:

Mijn laatste drankje was een pilsje

Goed om te horen :grin:
Ik lees altijd veel meer dan dat ik post hier en wil altijd weten hoe het met de mensen gaat die knokken, ook al heb je zelf je ruiten ingegooid als je ze zelf weer repareert of zelfs nog mooier maakt verdien je mijn grootste respect.

Die foto is uber trouwens :grin:

TrippyShit

Badass junkie
plantenbak zei:
Dat vind ik zo verschrikkelijk smerig he :tearsofjoy: Ben al niet zo kapot van whiskey maar als je dan toch whiskey drinkt haal dan een fatsoenlijke en geen redlabel :tearsofjoy: Smerige kattenpis :rolleyes:

OT: Ein biertje nufnuf...

Chris Pontius

Badass junkie
TrippyShit zei:
plantenbak zei:
Dat vind ik zo verschrikkelijk smerig he :tearsofjoy: Ben al niet zo kapot van whiskey maar als je dan toch whiskey drinkt haal dan een fatsoenlijke en geen redlabel :tearsofjoy: Smerige kattenpis :rolleyes:

OT: Ein biertje nufnuf...
heb ik toch geen geld voor :')
maja smaken verschillen, ik vind het wel te pruimen.
had laatst "dure" whisky en vond dat weer niet te zuipen, zal wel komen omdat ik alleen goedkope rotzooi gewend ben :beer:

Bovenaan