Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Nick de Neger zei:Jupiler, de eerste keer dat ik het drink, maar het is niet echt een biertje naar mijn hart![]()

Nick de Neger zei:Stella komt uit Engeland toch? Heb het daar wel van de tap gedronken, maar dat was ook niet echt mijn ding. Heineken was echter wel lekker om in Engeland te drinken. Hiep goed tegen de heimwee!![]()

Ahh dat drinkt een vriend van me ook altijd :P Huismerk gall&gall whiskey volgensmij. Niet bijzonder iig :Pplantenbak zei:white lion
klopt lekker cheap maar het gaat er wel inTrippyShit zei:Ahh dat drinkt een vriend van me ook altijd :P Huismerk gall&gall whiskey volgensmij. Niet bijzonder iig :Pplantenbak zei:white lion
OT: Southern Comfort met ijs![]()
Ik vind het idd wel nog een stuk beter dan redlabel. Das egt kattenzeik..plantenbak zei:klopt lekker cheap maar het gaat er wel inTrippyShit zei:Ahh dat drinkt een vriend van me ook altijd :P Huismerk gall&gall whiskey volgensmij. Niet bijzonder iig :Pplantenbak zei:white lion
OT: Southern Comfort met ijs![]()
![]()

+1SperSIZEboon zei:halve liter bier![]()
plantenbak zei:me laatste beetje whisky![]()
Carlitos zei:Koud biertje