Mijn laatste jointje was een ...

W.F.L.

Badass junkie
25tolife zei:
W.F.L. zei:
Gisteren mijn laatste, dus straks ff naar de shop ofzo :P Of stoppen met blowen.. :rolleyes:

Haha word vast even naar shop? :smoke:

OT:

Sneeuwitje

Ik ga moeten bietsen (in ruil voor geld uiteraard :P) want ik ben m'n huissleutel kwijt. :( Echt kut. Van die sleutel dan, de wiet is wel goed :P

Octogonapus

Belezen gebruiker
gisteravond weer skuff jointje uit mijn grinder :stoned:

dus een mengsel van veel soorten, voornamelijk santa maria en sensi :sunglasses:

jezus wat word ik altijd knetter als ik alleen blow

spacelord

Wijs gebruiker
Octogonapus zei:
jezus wat word ik altijd knetter als ik alleen blow

Als ik alleen trip, trip ik 2x zo hard. Maar ik word toch niet stoneder als ik alleen blow hoor :grin:

OT: een kokhalstrigger, heb ook nog niets gegeten

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik ga zometeen een moddervette joint roken met 0.4 gram Ice-O-Lator van Chocolope, gemixt met wat Amnesia Haze Hydro, winnaar van de High Life Cup 2010! :stoned:
Als ik zometeen niet meer in staat ben om te posten weten jullie waarom :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
DamienDope zei:
Ik ga zometeen een moddervette joint roken met 0.4 gram Ice-O-Lator van Chocolope, gemixt met wat Amnesia Haze Hydro, winnaar van de High Life Cup 2010! :stoned:
Als ik zometeen niet meer in staat ben om te posten weten jullie waarom :wink:

Klinkt heerlijk!

OT: nog steeds dat PowerPlantje

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Er moet toch wat tabak bij het begin en de tip?
Ik heb het overleeft en hij was in ieder geval zalig! Space 'm hard hiero.
Knalluh! :rock:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Zo, het laatste beetje ice-o-lator/amnesia mix opgerookt. Damn, wat ben ik fucking stoned zeg. Het lijkt zelfs alsof ik licht dronken ben haha!

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
Santa Maria. Niet heel geweldig maar gelukkig heb ik mezelf weer gewend aan wat mindere wiet want ik werd nauwelijks stoned meer als het geen haze of heel goed spul was.

Octogonapus

Belezen gebruiker
Hakvlees zei:
Santa Maria. Niet heel geweldig maar gelukkig heb ik mezelf weer gewend aan wat mindere wiet want ik werd nauwelijks stoned meer als het geen haze of heel goed spul was.

santa maria :hearteyes:

dat is eigenlijk mijn standaard :grin:
zo maar eens langs de winkel. :stoned:

spacelord

Wijs gebruiker
DMT-wiet jointje eigelijk, smaakte niet slecht. Stonk alleen vreselijk, de buzz was wel heerlijk en subtiele verkleuringen in mijn gezichtsveld :)

W.F.L.

Badass junkie
Kleine pure WW.. :P Rook niet zo graag puur omdat het kut aanvoelt en smaakt maar ben wel lekker stoned nu haha :grin:

lolnoob

Bewuste gebruiker
Sneeuwwitje. En ik ben er nu echt achter dat puur roken beter is dan in een joint, maar beide zijn aangenaam :grin:

W.F.L.

Badass junkie
NY Diesel heb ik maar 1x gehad uit de Purple Rain, was alle andere keren uitverkocht. Nu niet dan? Want ik ga daar morgen denk ik hehe.

Bovenaan