Mijn laatste jointje was een ...

Tomaat

Bewuste gebruiker
Lavalamp zei:
We treffen elkaar vast ooit wel :grin:

Eigenlijk zouden er df-tshirts moeten zijn om mee naar een goa of iets dergelijks te gaan, met de nickname onder 'drugfsorum.nl' en op de rug reclame van Azarius :grin:

OT powerplant

spacelord

Wijs gebruiker
Het eeuwige powerplantje en een op straat gekocht wietje (amnesia zogezegd maar zou nog wel eens kunnen kloppen :mrgreen: )

spacelord

Wijs gebruiker
Dubbele joint: 2 lange blaadjes aan elkaar, lange tip, 1 gram powerplant wiet, tabak en roken maar tot je scheel kijkt :stoned:

Tomaat

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Dubbele joint: 2 lange blaadjes aan elkaar, lange tip, 1 gram powerplant wiet, tabak en roken maar tot je scheel kijkt :stoned:

Sounds nice :stoned: Helaas was het bij mij een normale powerplant-joint.

Chris Pontius

Badass junkie

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
0.25 gram Shiva Haze, een dikke kattenstaart van Caramello en een beetje buitenwiet.
Ik ga zometeen een dikke hasjmix joint draaien met Caramello, Rolls Royce en Amnesia Hasj :hearteyes:

henkdevries

Belezen gebruiker
Mijn laatste jointje was een snelle. toen ik heb opstak ging mijn aansteker bij de eerste vlam kapot, toen moest ik mijn joint aanroken en roken zonder hem uit te laten gaan. best vervelend maar het was gelukkig wel gelukt.

dain

Bewuste gebruiker
@henkdevries. Heb ik deze week ook meegemaakt, maar dan wel met m'n allerlaatste lucifer, ook eventjes heel voorzichtig zijn met het aansteken.

OT: Een NY Diesel jointje. (En damn hij smaakte, want het was wel even geleden)

Bovenaan