Mijn laatste jointje was een ...

Oom Klaas

Badass junkie
Als je 'm niet langer dan een uurtje laat liggen smaakt 't nog best oke, wil je 'm langer bewaren zal je 'm wel in een buisje ofzo moeten doen.

Ik rook ook m'n meeste joints voor de helft, en de andere helft een half uurtje later ofzo.

KoxBox

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Als je 'm niet langer dan een uurtje laat liggen smaakt 't nog best oke, wil je 'm langer bewaren zal je 'm wel in een buisje ofzo moeten doen.

Ik rook ook m'n meeste joints voor de helft, en de andere helft een half uurtje later ofzo.

Daar heb ik niet zo een last mee, behalve de laatste 2 cm ofzo... Bah. :kots:

gtedbro

Bewuste gebruiker
Ja, laatste stukje of ik ook niet te hebben, vooral omdat ik beroerde tippies fabriceer. Maar in 2x oproken doe ik wel als ik wat duurdere/betere wiet heb, anders gooi ik hem gewoon weg.

bosvos

Belezen gebruiker
BT2303 zei:
Ja, laatste stukje of ik ook niet te hebben, vooral omdat ik beroerde tippies fabriceer. Maar in 2x oproken doe ik wel als ik wat duurdere/betere wiet heb, anders gooi ik hem gewoon weg.
zo had ik onlangs een blunt gerold, een van m'n eerste.
Omdat ik het tipje nogal slecht had gedraaid kreeg ik bij een van m'n laatste hijsjes een stuk wiet binnen, heb ik de boel daar bijna onderkotst :kots:

Rook en brokjes zijn niet lekker :grin:

Standaard Weekend Vierings Joint (variatie's met mix gaarne op het wat men bij heeft (Klinkt Deftig)

een twister van 3 L'tjes

Joint 1 : NYC Haze(Muze - Tilburg) + Konings Maroc(Speak - Den Bosch) + Honing maroc (Muze-Tilburg)

Joint 2 : Blonde Polm(???) + Halve Crystal Schock (Pink - Eindhoven)

Joint 3 : Blue Velvet Ice(Toermalijn - Tilburg) + Aka 47 Ice(Toermalijn - Tilburg) + Mexican Meltdown(Toermalijn Tilburg)

Het was een zwaar pittige Weekendstwister, en ben nu nog steeds knetter na 1,5 uur :stoned:

Naja wij maken elke donderdag een Vage joint en dan roken we die met zijn 3e om het weekend in te luiden(iedereen is vrij op Vrijdag (vandaar VRIJdag)
Vorige keer een 50 CM joint gedraait, keertje daarvoor een dikke dikke dikke tulp enz enz enz Er word gerookt naar wat er gemaakt word :P(en er vloei aanwezig is xD)

Zalmpy

Belezen gebruiker
Gisteravond :)
een mix tussen Bio, northern light en morning glorie met marlboro :grin: was lekker, goeie space, en daarna lekker kunnen slapen :)

bosvos

Belezen gebruiker
geen zin om een joint te rollen, het zal een beetje himalaya gold in mijn homemade puurpijpje worden...

Dagje gaan werken => 's avonds een beetje medicinaal gebruik nodig voor de knie :grin:
Puur medicinaal hoor :stoned:

Irie

Belezen gebruiker
gisteren .... maar aangezien ik probeer te stoppen met roken (2 weken ver, jippie), zou ik willen vragen welk pijpje jullie me kunnen aanraden (want bos / bomen / blind ! er is zo'n groot aanbod, en heb er al 3 liggen, maar ben er niet tevreden van).
Gewoon een handig pijpje dat je altijd op zak kan hebben, om af en toe eens een lekker toppie te nuttigen ... help this poor lady :stoned:

Escoban

Bewuste gebruiker
Paar uurtjes geleden, een jointje met wat spoetnik (hasj), gedraaid in een druiven-vloeitje.

Alleen dan de lange variant.

Escoban

Bewuste gebruiker
De meeste smartshops zouden ze wel moeten verkopen, ik koop ze in ieder geval in Utrecht bij de Magic Mind. In de rook proef je er vrijwel niks van. Bij het dicht likken proef je wel goed de smaak van het vloeitje, het komt ook op je lippen door het hijsen.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Die vloeitjes zijn echt zo goed als in elke smartshop te koop

Nadeel is dat de vloeitjes heel dik zijn en veel te snelbranden
Verder zit er zo goed als geen smaak aan (alleen bij het dichtlikken), ze zien er alleen fancy uit

Zalmpy

Belezen gebruiker
Ik ben vrij vaak in de smartshop om een praatje te maken met de eigenaar. maar ik heb ze geloof ik nooit zien liggen :confused: ik zal volgende keer dat ik er ben beter opletten :)

Oom Klaas

Badass junkie
Die maak ik altijd tegelijk, heb je een truukje voor.
Dan pak je je joint vast als je die hebt gedraaid en dan draai je die 180 graden om z'n as, slim he!

Bovenaan