mooie kristalfoto's?

sunshine

Experimenterende gebruiker
Ik kreeg laatst een paar foto's onder ogen van echt mooie kristallen, ik zal ze hier plaatsen. Misschien heeft er nog iemand mooie foto's van die bergkristallen? Ze zijn in dit geval wat donker uitgevallen omdat het kunstlicht is, ze zijn lichtbruin bij zonlicht. En als je het verpoederd wordt het bijna wit poeder. Hoge zuiverheid en iets van 14 gr btw.
DSCF1410.jpg

is dat 14 gram joh ? het lijkt wel veel minder! ligt dit in een asbak ? of zo tupperware dekseltje?

Ik kan de hoeveelheid ook niet zo goed inschatten.. Mischien volgende keer een aansteker oid ernaast leggen voor de schaal.

Verder: van dit soort plaatjes krijg ik alleen maar meer zin in de kerstvakantie :love:

13gz8.jpg

resolutie is laag... maar als je, je realiseert dat 't een 2euro muntstuk is dat er naast ligt :love:

Zag m langs komen op dit forum, tijdje terug!

PROPS @ EVERIO (zijn post)

oef oef.. hele weekend al zown droge bek, water loopt mij nu met liters tegelijk mn mond in.. bijna verleifdheids gevoel op die prachtige stukken pure mdma :love: .. oef oef oef.. wat zal ik gelukkig zijn als ik dat tot mijn beschikking had..

Lektroluv zei:
13gz8.jpg

resolutie is laag... maar als je, je realiseert dat 't een 2euro muntstuk is dat er naast ligt :love:

Zag m langs komen op dit forum, tijdje terug!

PROPS @ EVERIO (zijn post)

haha oehhh :D dit was trouwens 40gram!!!... wel vermalen dus... zat wel nog leuke kristallen bij hoor :D

momenteel niet :(

is er niet meer

als het er weer is komen er zeker weer foto's :) en dan met high resolution camera

heb wel meerdere foto's nog bedenk ik me net:

13pr9.jpg

23ib4.jpg

33im0.jpg

sorry, meer heb ik niet...

Kzou wel zo een brok willen hebben , op een stokje steken en af en toe met mijn tong eens over strijken . Moet wel iets hebben...

Lycergic zei:
Kzou wel zo een brok willen hebben , op een stokje steken en af en toe met mijn tong eens over strijken . Moet wel iets hebben...

haha heerlijk

en dan met zoon lollie langs de Drugs controle lopen :love:

kristal.jpg

ik was laatst bij iemand thuis en mocht een fotootje maken van een brok van 100gr, op +80% zuiverheid getest. Echt mooi, zo'n heel bergkristal, dat had ik nog nooit eerder gezien!

super fotos!!! vooral die laatste 100gr jezus daar zou ik zeker een tijdje mee toekomen :love:

mmmmmmmm lekker gewoon om te zien,het water komt me al in de mond :love:

sunshine zei:
kristal.jpg

ik was laatst bij iemand thuis en mocht een fotootje maken van een brok van 100gr, op +80% zuiverheid getest. Echt mooi, zo'n heel bergkristal, dat had ik nog nooit eerder gezien!
Wow deze is echt bangelijk

Terug
Bovenaan