mooie kristalfoto's?

woon ik te ver van,maarehm morgen zelf testen is ook een optie.En dan laat ik wel weten hoe ie was.Van hoeveel % ie was kan ik dan wel niks zeggen.

Woooow, gekke blok daar, had een keer dertig gram md maar dat was in blokjes van hoogstens 2cm doorsnede, dit is echt te tering groot...
Die kerel kent wel iemand :mrgreen:

Hallo ik ben van het landelijke anti drugs team... zou ik het adress mogen van degene met dat 100g blok? Dit gaat natuurlijk ver boven de wettelijke norm. Helaas zou ik het in moeten nemen en vernietigen.

Nick de Neger zei:
Hallo ik ben van het landelijke anti drugs team... zou ik het adress mogen van degene met dat 100g blok? Dit gaat natuurlijk ver boven de wettelijke norm. Helaas zou ik het in moeten nemen en vernietigen.

Whahaha, ja vraag me af hoe mensen zoiets moois kapot kunnen maken :love:

Nick de Neger zei:

innemen :D :D :D

Genoeg pillen gedaan,moet nog even een keertje kristallen doen.
Toendertijd vaak genoeg voor me gelegen maar moest zo nodig pillen hebben altijd.

dar kom ik dan met mijn kleine roze kristalletje van 39 gram
spa0033nn3.jpg

ik heb nu ongeveer 870 soorten mineralen (alleen niet de uraniumelementen ) en geen vloeibare kwik.

Ik heb wel een mdma kristal, maar die is niet groter dan een doperwtje.

ben er al 10 jaar mee bezig, eens wat anders dan suikerzakjes sparen.

whooo dat is echt vet gek! Heb je ze ook mooi uitgestalt ergens? Ben wel benieuwt naar een pic! Ik hou van gekleurde stenen! Ze zien er altijd zo vet uit! :mrgreen:

sunshine zei:
kristal.jpg

ik was laatst bij iemand thuis en mocht een fotootje maken van een brok van 100gr, op +80% zuiverheid getest. Echt mooi, zo'n heel bergkristal, dat had ik nog nooit eerder gezien!

Wauw, die kan je bijna als decoratie op de vensterbank zetten ofzo :mrgreen:

..en er dan af en toe een stukje af beitelen... 8)

Terug
Bovenaan