Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Angramar Temenos zei:Ik ben licht verslaafd aan trippen. Dus niet aan paddo's, of 2c-b, of salvia, dmt of wat dan ook; Eerder de ervaring van trippen zelf, op wat voor tripmiddel dan ook. Natuurlijk is dat helemaal geestelijk; Er is geen kwestie van lichamelijke verslaving bij trippers, wel zou ik het gewoon jammer vinden als ik niet meer kon trippen.
Angramar Temenos zei:Ik zou toch echt met 2c-b beginnen.
Jij ook altijd met je 'rather safe than sorry' aanpak, spring ook eens met je ogen dicht in het diepe joh!Roper207 zei:ben pas begonnen met echt trippen (paddo's)
ExceptionalInsight zei:Angramar Temenos zei:Ik zou toch echt met 2c-b beginnen.Jij ook altijd met je 'rather safe than sorry' aanpak, spring ook eens met je ogen dicht in het diepe joh!Roper207 zei:ben pas begonnen met echt trippen (paddo's)
ExceptionalInsight zei:Angramar Temenos zei:Ik zou toch echt met 2c-b beginnen.Jij ook altijd met je 'rather safe than sorry' aanpak, spring ook eens met je ogen dicht in het diepe joh!Roper207 zei:ben pas begonnen met echt trippen (paddo's)
tomz0r zei:ExceptionalInsight zei:Angramar Temenos zei:Ik zou toch echt met 2c-b beginnen.Jij ook altijd met je 'rather safe than sorry' aanpak, spring ook eens met je ogen dicht in het diepe joh!Roper207 zei:ben pas begonnen met echt trippen (paddo's)
Als je degene niet kent vind ik het raar om zware tripmiddelen als beginmiddel te adviseren. Zoals azgaza al zegt; de TS is jou niet. je weet niet met wie je te maken hebt, misschien wel een enorme dombo. En om zo iemand nou zoiets te adviseren?
Informeren is beter, laat hem zelf een keuze maken zou ik zeggen.
Ohja, daar kan ik nu over meepraten, na die wiet + salvia ervaring.azgaza zei:Soms zijn risico en 'slecht idee' trips de aller leukste, ik heb daar een lange ervaringslijst mee, dingen doen zoals ze juist worden gezegd níet te doen.