nieuwe drugs gebruiker

Roper207

Experimenterende gebruiker
nou nieuw.... nieuw, ik zit al een tijd aan de wiet maar ben pas begonnen met echt trippen (paddo's) mijn vraag is wat zijn de (legale) trip middelen die niet schadelijk zijn om vaak(1-2 keer in het weekend) te gebruiken

Welkom roper207 :wave:

De meest bekende legale tripmiddelen zijn: paddo's, salvia en peyote of san pedro. Geen van elk is schadelijk voor je lichaam en geest. Toch is er door drugsgebruik een vergrote kans dat je een psychose kan ontwikkelen. Heb je hiervoor aanleg (zijn er psychische problemen bekend in je familie?) dan zou ik vooral oppassen met tripmiddelen of welke drugs dan ook. Het is dan ook verstandig om een geruime tijd tussen tussen elke trip te laten om alles te verwerken. Ongeveer 1 maand is een goeie maatstaf maar dit verschilt per persoon en per ervaring.

Het is trouwens niet mogelijk om elk weekend paddo's te nemen. Na het gebruik van paddo's maakt je lichaam antistoffen waardoor er de volgende keer geen of nauwlijks effect optreed. Er moet volgens mij minimaal 2 weken tussen zitten om weer het volle gewenste effect te krijgen.

veel plezier :)

ja dat van de paddo's wist ik maar nog niet van die andere:P

nee is geen aanleg voor psychoses en ik zal ook zeker voorzichtig doen sinds ik ook een beetje angstig ben voor verslaving:P

ik wet dat je niet hhort te vragen waar je drugs kan verkrijgen op deze forums maar mag ik vragen of ik dit in een smart shop kan verkrijgen of valt dat ook onder die regel-_-

Mooi zo, alhoewel het wetenschappelijk is bewezen dat paddo's niet verslavend zijn. Hoe het met de rest zit weet ik niet, maar denk hetzelfde.

Paddo's, salvia, en peyote zijn allemaal te koop in een smart shop. Je vindt er nog veel meer dingen. Ga eens langs zou ik zeggen.. ze geven daar ook genoeg info!

Ik ben licht verslaafd aan trippen. Dus niet aan paddo's, of 2c-b, of salvia, dmt of wat dan ook; Eerder de ervaring van trippen zelf, op wat voor tripmiddel dan ook. Natuurlijk is dat helemaal geestelijk; Er is geen kwestie van lichamelijke verslaving bij trippers, wel zou ik het gewoon jammer vinden als ik niet meer kon trippen.

Angramar Temenos zei:
Ik ben licht verslaafd aan trippen. Dus niet aan paddo's, of 2c-b, of salvia, dmt of wat dan ook; Eerder de ervaring van trippen zelf, op wat voor tripmiddel dan ook. Natuurlijk is dat helemaal geestelijk; Er is geen kwestie van lichamelijke verslaving bij trippers, wel zou ik het gewoon jammer vinden als ik niet meer kon trippen.

ik had het ook over de geestelijke verslaving daarom doe ik ook matig met wiet en rook ik verder ook niet:P

anyway''s bedankt voor de info

1 laatste vraag zijn de dingen na elkaar in te nemen? als in elke 2 weken 1 van die dingen

Ik neem ook graag tripmiddelen, en ik zou het heel erg jammer vinden als het nooit meer kon maar ik vind dat geen verslaving, meer een intresse/hobby achtig ding. Niet alles wat je graag doet is gelijk een geestelijke verslaving.

Maargoed.. geen een tripmiddel is goed als je het elk weekend doet, dat is gewoon veel te vaak. Eens per maand en liefst nog iets minder zou mijn advies zijn. Paddo's zijn nooit slecht om mee te beginnen, legaal, duurt niet zo lang en het laat je goed zien wat trippen inhoud. Andere smartshop producten heb ik persoonlijk geen ervaring mee, ben meer bekend met de illegale tripmiddelen :)

wat moet ik me bij 2c-b voorstellen?

anyway's het ziet er naar uit dat dit forum een nieuwe user erbij heeft^_^

ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Ik zou toch echt met 2c-b beginnen.
Roper207 zei:
ben pas begonnen met echt trippen (paddo's)
Jij ook altijd met je 'rather safe than sorry' aanpak, spring ook eens met je ogen dicht in het diepe joh!

Mweh, ik heb altijd de "eerst met rubberen handschoenen" filosofie. Altijd met een halve (lichte) dosis beginnen, benzo's erbij, ervaren sitter, etc :P. Ik kan best wel gek doen als ik al veel ervaring heb met het middel en een heroic dose nemen, maar ik ben echt een schijterd als het op nieuwe middelen aankomt. Nu valt het best mee, maar vroeger was het nog erger.. M'n eerste trip ooit was een hele zware bad trip, vandaar =). Hoewel nu ik eraan terugdenk, als ik nu die trip had, had ik het wel leuk gevonden :P.

Soms zijn risico en 'slecht idee' trips de aller leukste, ik heb daar een lange ervaringslijst mee, dingen doen zoals ze juist worden gezegd níet te doen. Nou had ik natuurlijk geluk dat het altijd goed ging, maar als ik terug kijk zaten mijn leukste trips wel veel bij de ongeplande trips, je hebt geen verwachting als je op impuls een besluit maakt dus kan het alle kanten op en soms is die random factor heel leuk.

Toch raad ik het niemand aan om te de dingen te doen zoals ik ze deed, jullie zijn mij niet, en dat is niet negatief bedoelt, maar het kan bij iedereen anders uitpakken, en dat het bij mij allemaal goed ging betekent absoluut niet dat het bij iemand anders ook zo is :)

ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Roper207 zei:
Jij ook altijd met je 'rather safe than sorry' aanpak, spring ook eens met je ogen dicht in het diepe joh!

Als je degene niet kent vind ik het raar om zware tripmiddelen als beginmiddel te adviseren. Zoals azgaza al zegt; de TS is jou niet. je weet niet met wie je te maken hebt, misschien wel een enorme dombo. En om zo iemand nou zoiets te adviseren?
Informeren is beter, laat hem zelf een keuze maken zou ik zeggen.

Hhmmm.. voor ongepland trippen moet je mentaal sterk in je schoenen staan. Sowieso in een goede bui zijn waarvan je weet dat hij niet elk moment kan omslaan. Komt namelijk een enorme druk op je en het liefst heb ik mijn geest voorbereid op wat er komen gaat.

Ikzelf zou niet zo snel gaan trippen zonder voorbereiding. Maargoed zoals je zegt ik ben jou niet :wink:

tomz0r zei:
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Roper207 zei:

Als je degene niet kent vind ik het raar om zware tripmiddelen als beginmiddel te adviseren. Zoals azgaza al zegt; de TS is jou niet. je weet niet met wie je te maken hebt, misschien wel een enorme dombo. En om zo iemand nou zoiets te adviseren?
Informeren is beter, laat hem zelf een keuze maken zou ik zeggen.

dank je wel voor het dombo gedeelte:P

anyway's ik ben niet van plan om zware trips te gaan uit voeren want ik woon nog bij men moeder (die is 1 keer in de week het huis uit om te trippen/wietroken)

als ik voor het eerst zou gaan trippen achteraf gezien lijkt mij dxm voor mij in ieder geval het meeste geschikt, en dan beginnen met het eerste plato, marja dxm staat ook hoog in mijn favorietenlijstje

Hmm.. eerste tripmiddelen verschilt voor iedereen. DXM valt overigens onder disassociatief, als je keuze wilt uit de klassieke tripmiddelen zou ik paddo's dus noemen omdat het legaal is. Als je de juiste mensen kent is een halve zegel LSD in mijn ogen ook een prima eerste trip, en een lage dosis 2c-xen kan waarschijnlijk ook wel. Het maakt gewoon niet zo gek veel uit.

azgaza zei:
Soms zijn risico en 'slecht idee' trips de aller leukste, ik heb daar een lange ervaringslijst mee, dingen doen zoals ze juist worden gezegd níet te doen.
Ohja, daar kan ik nu over meepraten, na die wiet + salvia ervaring.
Was totaal niet van plan om salvia nog eens er bij te roken, maar ik had het gewoon staan. :D

Terug
Bovenaan