Sacramento
Newbie
Ik ken iemand, die héééél misschien iemand kent die iemand kent die eventueel aan LSD kan komen in Leeuwarden. Even afwachten dus 
Sacramento zei:Ik ken iemand, die héééél misschien iemand kent die iemand kent die eventueel aan LSD kan komen in Leeuwarden. Even afwachten dus![]()
Vigilante zei:Donderdag komt ze waarschijnlijk bij me langs voor een lange nacht![]()
DrippTone zei:Morgen heb ik de tijd er voor. Die zegels mogen wel een keer op. Ik zit te denken aan 200 µg.![]()
Idd, je moet de juiste mensen kennen.. En die ken ik niet spijtig genoegBabbak zei:Nog nooit gedaan zou het wel graag willen. Helaas niet makkelijk aan te komen.
Ik ook nietSunseed zei:Idd, je moet de juiste mensen kennen.. En die ken ik niet spijtig genoegBabbak zei:Nog nooit gedaan zou het wel graag willen. Helaas niet makkelijk aan te komen.![]()
Qocaïne zei:Ik heb er altijd trek in.... wanneer ik hier op drugsforum zit.
Jullie vertellen allemaal zulke heerlijke en smakelijke ervaringen!![]()
Tis alweer enige tijd geleden, dus wellicht weer eens een mooi moment eer deze dagen!
Agustin zei:Ik heb nog nooit LSD gehad en krijg door het lezen hier er al zin in. Is 't een aanrader? Is 't gevaarlijk, trouwens?
Liesette zei:Het was inderdaad weer fucking fenomenaal !!
![]()
Dat mag je hier niet vragen aangezien LSD nog altijd illegaal isBabbak zei:Ik ook nietSunseed zei:Idd, je moet de juiste mensen kennen.. En die ken ik niet spijtig genoegBabbak zei:Nog nooit gedaan zou het wel graag willen. Helaas niet makkelijk aan te komen.![]()
meschien iemand hier ?
Intoxication zei:drm make we vuur he slimmerd
trouwens ik was het bijna zelf vergeten: een rol toiletpapier
Intoxication zei:water was er genoeg!! heb ook geen kou gehad
bijzonder hard gegaan ...
heel even stoppen voor een maand of 2-3 want nu heb ik daar echt geen zin meer in na gisteren ... tging allemaal ietsjs te hard
Intoxication zei:had 1 volledige gedaan, niet gewoon ... maar iemand die nuchter was draaide jointje voor mij en da was redelijk puur (ben ik zonder acid al niet gewend) en die heb ik voor de helft opgerookt... en dan zat ik helemaal weg te gaan, wazig zijn, geen gesprek meer kunne volgen, mensen die praten hun stemmen die beginnen vervormen tot mongoolse trekken, mensen hun hoofd die volledig weg smelt, complete verwardheid dan, zat met mn maat te praten hij stopt in realiteit het gesprek maar in mn gedachten praatte ik door met hem, het was gewoon 1 grote waanzin dat gesprek dan terwijl hij alang tegen iemand anders bezig was ... even het gevoel gehad dat mn geest het van mij aan het overnemen was ... thc is echt verradelijk ... maar voor de rest eig ervoor en erna alles dik onder controle :P
Liesette zei:Het was inderdaad weer fucking fenomenaal !!
![]()
! Zijn ze echt goed? :Pyxes zei:*gaat proberen via via maar een lsd te fixen*
trouwens wat kost zon zegeltje nou eigenlijk? (om en nabij)![]()
KoxBox zei:yxes zei:*gaat proberen via via maar een lsd te fixen*
trouwens wat kost zon zegeltje nou eigenlijk? (om en nabij)![]()
Tussen de 5 en 10€ normaal gezien, naargelang de sterkte natuurlijk.