Ontiegelijke trek in... LSD!

Ik ken iemand, die héééél misschien iemand kent die iemand kent die eventueel aan LSD kan komen in Leeuwarden. Even afwachten dus :)

frezzle

Newbie
Als het weer mee zit dan snel nog maar een keer trippen. Lekker aan het water liggen. Jammer dat ik niemand met liquid ken, dat moet er ook nog een keer weer van komen!
:P

megatrippie

Belezen gebruiker
afgelopen weekend weer de lsd 2c-i combo geprobeerd.
200ug LSD + 30mg 2C-I
kan niet anders zeggen dan dat het helemaal geweldig was.
aankomend weekend naar trance energy en daar dus opnieuw deze combo.
denk dat ik de de dosering LSD hier wat lager houd.
Maar 1 ding is zekerrrrr
ZIN!!!!!!!!!!!

Liesette

Bewuste gebruiker
Het was inderdaad weer fucking fenomenaal !!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
DrippTone zei:
Morgen heb ik de tijd er voor. Die zegels mogen wel een keer op. Ik zit te denken aan 200 µg. :grin:

Damn, is er alweer niet van gekomen. Elke keer komt er iets tussen of stel ik het uit. Volgend weekend word het hem ook al niet. Misschien maar eens een paar vrije dagen op nemen en dan gewoon spontaan een dag uitkiezen. :P

Beanhead

Badass junkie
Ik heb er trek in, meer als drie maandjes geleden ondertussen.

Eerstvolgende psyfeestje gaat hand in hand met LSD dus :grin:

Vigilante

Wijs gebruiker
Mijn vorige trip was zo vet, ik heb nu al ZIN in de volgende :grin: heb nieuwe zegels binnen en die zijn sterker als het goed is dus ik ben benieuwd :grin::grin::grin:

Agustin

Experimenterende gebruiker
Qocaïne zei:
Ik heb er altijd trek in.... wanneer ik hier op drugsforum zit.

Jullie vertellen allemaal zulke heerlijke en smakelijke ervaringen! :hearteyes:
Tis alweer enige tijd geleden, dus wellicht weer eens een mooi moment eer deze dagen!

Ik heb nog nooit LSD gehad en krijg door het lezen hier er al zin in. Is 't een aanrader? Is 't gevaarlijk, trouwens?

Irie

Belezen gebruiker
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Hoe meer de zon haar lieve gezichtje aan me toont, hoe groter de drang is om met haar van de mooie natuurlijke wereld te genieten....
Toch nog maar even wachten, tot ik lekker de deur uitkan zonder me te moeten inpakken als een pasgeboren baby dit zich niet verroeren kan/mag.
Er is maar 1 ding dat ik haat op LSD (of andere tripmiddelen) .... stoffen die mijn huid omhullen waardoor deze niet kan ademenen en kan meegenieten van de textuur van andere natuurelementen. Dus toch nog wat uitstellen tot de temperaturen dit toelaten :wave:

Ooh I <3 Alice ... I must be a lesbian :grin:

acidctje

Experimenterende gebruiker
Liesette zei:
Het was inderdaad weer fucking fenomenaal !!

Die heb ik ook eens gehad, maar daar bleek dus DOB op te zitten(en ik maar denken, waarom voel ik niks totdat het na 3 uur en 2,5 zegel ineens keihard insloeg). Ik hoop dat er op die van jou gewoon LSD zit.

Peace

Intoxication

Bewuste gebruiker
neen helaas:) ga met wat vrienden (waarvan 2 nog nooit getript hebbe) in een bossie helemaal afgelege vuurtj make: wat heb ik alvast mee
- een bakkie aarbeien (met bloemsuiker:P)
- een dekentje
- 3 paar boxen
- 2 flessen cider, 1 ervan van lychee de ander van bosvruchten
- wat bier
- nog wat bier
- en zo lichtgevende bandjes die je moet kraken!!:grin::grin:
- grote fles water
- theelichtjes, een tennisbal, een frisbee en nog wat dom gerief waar we wel weg meekunne vanavond

het beloofd gezellig te worden :grin: :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lekker koud vanacht in het bos.

Dat zou ik pas van de zomer doen.

En oh oh oh wat heb ik een zin. Heeeeeeeeeel misschien zondag als ik de tijd ervoor kan vinden. :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Intoxication zei:
drm make we vuur he slimmerd :)
trouwens ik was het bijna zelf vergeten: een rol toiletpapier

Toch zou ik me als ik jullie was nog extra extra warm aan kleden. En neem ook wat liter flessen water mee, voor als het vuur uit de hand loopt. Of als er iets gebeurt waar je water voor nodig hebt. Of als het drinken sneller op is dan verwacht. Niks is er zo erg in een trip een droge bek te hebben en niks te drinken te hebben. :wink:

Intoxication

Bewuste gebruiker
water was er genoeg!! heb ook geen kou gehad
bijzonder hard gegaan ...
heel even stoppen voor een maand of 2-3 want nu heb ik daar echt geen zin meer in na gisteren ... tging allemaal ietsjs te hard

KoxBox

Badass junkie
Intoxication zei:
water was er genoeg!! heb ook geen kou gehad
bijzonder hard gegaan ...
heel even stoppen voor een maand of 2-3 want nu heb ik daar echt geen zin meer in na gisteren ... tging allemaal ietsjs te hard

Hoe bedoel je? Hoeveel had je genomen dan?

Intoxication

Bewuste gebruiker
had 1 volledige gedaan, niet gewoon ... maar iemand die nuchter was draaide jointje voor mij en da was redelijk puur (ben ik zonder acid al niet gewend) en die heb ik voor de helft opgerookt... en dan zat ik helemaal weg te gaan, wazig zijn, geen gesprek meer kunne volgen, mensen die praten hun stemmen die beginnen vervormen tot mongoolse trekken, mensen hun hoofd die volledig weg smelt, complete verwardheid dan, zat met mn maat te praten hij stopt in realiteit het gesprek maar in mn gedachten praatte ik door met hem, het was gewoon 1 grote waanzin dat gesprek dan terwijl hij alang tegen iemand anders bezig was ... even het gevoel gehad dat mn geest het van mij aan het overnemen was ... thc is echt verradelijk ... maar voor de rest eig ervoor en erna alles dik onder controle :P

KoxBox

Badass junkie
Intoxication zei:
had 1 volledige gedaan, niet gewoon ... maar iemand die nuchter was draaide jointje voor mij en da was redelijk puur (ben ik zonder acid al niet gewend) en die heb ik voor de helft opgerookt... en dan zat ik helemaal weg te gaan, wazig zijn, geen gesprek meer kunne volgen, mensen die praten hun stemmen die beginnen vervormen tot mongoolse trekken, mensen hun hoofd die volledig weg smelt, complete verwardheid dan, zat met mn maat te praten hij stopt in realiteit het gesprek maar in mn gedachten praatte ik door met hem, het was gewoon 1 grote waanzin dat gesprek dan terwijl hij alang tegen iemand anders bezig was ... even het gevoel gehad dat mn geest het van mij aan het overnemen was ... thc is echt verradelijk ... maar voor de rest eig ervoor en erna alles dik onder controle :P

Ja, thc can be a bitch. That's for sure. Wel spijtig van je trip, maarja nu weet je het voor de volgende keer...

yxes

Bewuste gebruiker
*gaat proberen via via maar een lsd te fixen*

trouwens wat kost zon zegeltje nou eigenlijk? (om en nabij) :wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
yxes zei:
*gaat proberen via via maar een lsd te fixen*

trouwens wat kost zon zegeltje nou eigenlijk? (om en nabij) :wave:

Tussen de 5 en 10€ normaal gezien, naargelang de sterkte natuurlijk.

voor 3 euro heb je ze ook. :hearteyes:

En de tering wat heb ik er zin in. Morgen kan ik heel misschien zo danig inplannen dat ik kan trippen. Maar maandag weer werken dus dat zou minder rlxt zijn.

azgaza

Badass junkie
Ik heb er al wel weer zin in, de laatste is nu.. een halve maand geleden, en eind deze maand komt de volgende er aan :) Dat wordt vast weer heel cool.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb ook wel weer trek in acid. Het is alweer een tijd geleden. 4 maanden alweer bijna.
Maakt het effect alleen maar indrukwekkender als je er wat langer mee wacht. :)

Bovenaan