Ontiegelijke trek in... LSD!

azgaza

Badass junkie
Ik moet zeggen.. ik heb op zich al weer zin in de volgende keer. Ik had de laatste keer (vrijdag) 4.5 zegels van 50 ug genomen en de visuals.. serieus die visuals. Ik wist niet eens dat ze zo mooi konden volgensmij.. nou gaat de dosis de volgende keer íetsje om laag omdat die trip op een festival wordt en ik denk dat 225 µg op een festival misschien iets te chaotisch is, maar 150 a 200 wordt het toch zeker weer want die iets hogere dosissen zijn veel te heerlijk :hearteyes:

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Ik vind alles tot 300 ug wel recreatief te gebruiken (feestje, met vrienden, etc), daarboven wordt het opeens veel heftiger en spiritueler.

zieke geest heb jij

azgaza

Badass junkie
azgaza zei:
Ik moet zeggen.. ik heb op zich al weer zin in de volgende keer. Ik had de laatste keer (vrijdag) 4.5 zegels van 50 ug genomen en de visuals.. serieus die visuals. Ik wist niet eens dat ze zo mooi konden volgensmij.. nou gaat de dosis de volgende keer íetsje om laag omdat die trip op een festival wordt en ik denk dat 225 µg op een festival misschien iets te chaotisch is, maar 150 a 200 wordt het toch zeker weer want die iets hogere dosissen zijn veel te heerlijk :hearteyes:

Maar oh mijn god die visuals. Ik wil heel graag een report schrijven maar ik hoop oprecht dat ik dat kán. Die trip ging zooo diep. Precies wat ik wilde. Ik had zo drie zegels (150 ug) genomen en dacht toen het op kwam. "Dit komt me veel te licht op, wat moet ik daar nou mee..". Op dat moment las ik een oud paddo trip report van een egodood die ik jaren geleden ooit had meegemaakt en dacht 'hmm.. kei maar dan ook keihard trippen.. heee dat klinkt leuk, ik neem gewoon nog wat bij!'. Zo kwam het op 225 ug.. en dat ging heel diep, heel visueel, en heel hard. Maar het was mooi. Heel mooi. De piek was het lekkerst. Pure dwaal-in-je-visuals euforie. Toen ik in de comedown door kreeg hóe hard ik daarvoor eigenlijk aan het trippen was was het wel ff een 'wow wat de fuck' momentje, maar dat kwam snel genoeg goed, vooral omdat we toen ineens weer goed door kregen dat dingen ook heel grappig kunnen zijn.

En wauw mijn vriend is nu al mijn favoriete tripmaatje. Het was pas zijn tweede trip en ik weet zeker dat ik me geen beter trip maatje kan wensen in een trip dan hij. Wist wel dat het een goed idee was hem drugs te voeren :stoned:

fernweh

Newbie
Over anderhalve week zijn de beoordelingen achter de rug, hopelijk volgt dan een mooie zomerse dag en zal ik voor het eerst LSD proberen. Ik kan niet wachten op het moment om samen met mijn beste vrienden een hele nieuwe wereld in te duiken! :grin:

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik heb zooo'n zin de laatste dagen.. Probleem is dat ik nog maar een 2-tal blotters heb, gaat voor de eerste keer in een jaar zijn dat ik zonder zit. Wacht nu dus op het perfecte moment om deze op te gebruiken, want het zou kunnen dat het een tijdje gaat duren voor ik er nieuwe vind. :rolleyes:

Waarschijnlijk ga ik ze binnen een weekje of 3 droppen tijdens het kamperen met mates. Ofwel het kanovaren plan, weet het zelf nog niet goed. Kan in ieder geval moeilijk wachten. :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
LSD op zich begin ik steeds minder interessant te vinden, maar de combi met allemaal andere leuke dingetjes dan niet. Daar ben ik dan juist steeds meer in geïnteresseerd. Maar toch trekken de planten mij meer, ook weer de 19e deze maand. Zal een mooi weekend worden, nog meer mensen die gaan?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik heb trek in DOB ....

zoek de juiste dag, de juiste setting, voor de trip van me leven !!

:hearteyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
fernweh zei:
Over anderhalve week zijn de beoordelingen achter de rug, hopelijk volgt dan een mooie zomerse dag en zal ik voor het eerst LSD proberen. Ik kan niet wachten op het moment om samen met mijn beste vrienden een hele nieuwe wereld in te duiken! :grin:
Ik ben jaloers, ik wou dat ik terug kon naar de eerste keer <3

Pak Suiker

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Wauh de eerste keer ..... als ik me eigen report terug lees lopen de tranen over me ogen.

:wave:

Bedoel je niet toevallig de tranen over je wangen? :P
Want tranen lopen meestal wel redelijk over iemands ogen he.

cropp

Badass junkie
ik ook, en ik had beloofd dat ik het zou halen, voor het weekeind

maar nou heeft niemand niks niet...

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb alweer zin in de volgende keer, en de vorige keer was nog net een week terug :P. Ik weet al wanneer de volgende keer gaat worden, op een thuisfeestje ergens binnen 2 maanden (denk ik). Nog een paar weekjes wachten dus..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
begint weer te komen. Als ik even na denk is het al weer bijna 2 maanden geleden. :openmouth:

Misschien zaterdag. :stoned:

L

Lid 6909

Gast
Mijn laatste keer was in januari, ik mag volgende week weer :grin:

Pikachu

Wijs gebruiker
Waarschijnlijk ergens in Augustus. Dan is het ook een jaar geleden voor mij dus kan het wel weer eens :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Kampvuur is klaar, eten ingekocht, vanmiddag even voorslapen en dan trek ik de nacht door.

Eerst die 2C-B 33mg, dan 1 Hartje, om dat Hartje te remmen neem ik er een fikse bom 73% pep bij. En deze keer is kijken met een valium of ik me rug kan behoeden voor rugpijn.

:mrgreen:

Ik heb trek, jullie ook ?

azgaza

Badass junkie
Ik heb er ook wel weer zin in, mijn laatste trip was wel pas twee weken geleden maar jezus dat was een goede trip.. en de volgende keer wordt een leuke en unieke setting die ik nog niet precies eerder heb gedaan dus de zin is er zeker :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Of ik ga het komende week doen of over 2 weken met Lowlands. Het voelt alweer 4 maanden geleden en dat is echt te lang.

Ff chekken, hmmm. Maart voor het laatst. April, Mei, Juni, Juli. En het was begin maart. Dus bijna 5 alweer. Toch netjes. Nou mag het dan ook wel weer eens.

:hearteyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Kampvuur is klaar, eten ingekocht, vanmiddag even voorslapen en dan trek ik de nacht door.

Eerst die 2C-B 33mg, dan 1 Hartje, om dat Hartje te remmen neem ik er een fikse bom 73% pep bij. En deze keer is kijken met een valium of ik me rug kan behoeden voor rugpijn.

:mrgreen:

Ik heb trek, jullie ook ?

Ik ga vanavond ook eerst een 2cb tje nemen gevolgd door een Ganesh! Net terug van vakantie tijd voor een goede trip, samen met wat vrienden op een groot dakterras :beer:

psysurfer

Belezen gebruiker
volgend weekend is het weer zover :grin: bij mij is het nu ik schat 2maanden geleden, de laatste keer had ik een ontzettend knagend gevoel in mijn onderbuik en 1 van mijn medetrippers had dit ook alleen als we met onze navel rondjes draaide vervaagde dit gevoel
met een valium of ik me rug kan behoeden voor rugpijn.
ik heb dit vaak in de laatste uren van de trip vooral mijn onderrug gaat er dan aan, maar een valium pakken? zo veel last van dan?

:wave:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vrijdag weer hopelijk.

1,5 maand geleden, ietswat kort maar het einde van de vakantie moet gevierd worden!
Hopelijk nog 1 dagje mooi weer :rock:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Vanavond maar is 1 verse Rolling Stone van dat vel aktrekken en kijken of die hoerige schijt dealert me heeft opgelicht.

200 mics is een droom ......
een trek verwekkende droom ...
bijna nachtmerrie ...

dus straks lamsvlees en pallets halen, trip paleis op orde brengen.

Bonnie

Bovenaan