Ontiegelijke trek in pep

craktesius zei:
nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!!
btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?

Zorg dat je wel je pep test want als je van goed spul op 1 avond een gram weg werkt, zeker de eerste keer, kan dat best veel zijn :o

Chris Pontius zei:
craktesius zei:
nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!!
btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?

Zorg dat je wel je pep test want als je van goed spul op 1 avond een gram weg werkt, zeker de eerste keer, kan dat best veel zijn :o

best veel? heel veel!

Laaste tijd totaal geen zin.
Mischen komt het ook omdat ik wat ziek ben en via een andere manier aan me 'beloning' kom en redelijk bezig ben.
Zit af en toe denken wat te droppen tegen me verkoudheid maar er zijn andere middelen.
Mischien dat Kaloba is proberen net als Meneer de vries!

Nog maar eenmaals gedaan totnutoe, pakweg anderhalf maandje geleden nu.

Wat heb ik trek, wat heb ik er zin in. Ik wil speed.

Hihi yes morgen toch een grammetje :D . Hypothetisch gesproken, als men speed puur of toch bijna puur zou zijn. Hoeveel mg zou dan toch wel een leuke startersdosis zijn voor iemand die het voor de tweede keer doet? Eerste keer was ik al te waus om na te denken :wink:

Syntax terror :love:

knolselderij zei:
kheb geen tijd om te testen dus moet vanavond 4 soorten pep testen met mn neus om te kijken welke ik mee neem naar moh

toen ik de 1e 2 soorten heb gehad kon ik niet meer egt goed oordelen over de andere 2

je gaat het zien aan mij : peppuisten, ingevallen gezicht, botten steken eruit: zo dun!, bleek

ik wil graag een hele lange pauze houden.
mijn pep is nu op en ben van plan tot en met de zomer geen nieuwe meer te halen.

knolselderij zei:
YESSSSS tis 6 maar ik mag weer lekker op de pep, jaja 2 gram in mn gaffus, heeeerlijk........ geweldig

2 gram? Wtf.. :D

Ik heb geen trek in pep, maar zometeen toch maar eens een punt pakken.

Ik hoop dat ze me een grammetje kan fixen als ik wegga vanavond want ik ben echt nog doodmoe van de vorige avond.

Jungleeee

W.F.L. zei:
knolselderij zei:
YESSSSS tis 6 maar ik mag weer lekker op de pep, jaja 2 gram in mn gaffus, heeeerlijk........ geweldig

2 gram? Wtf.. :D

Ik heb geen trek in pep, maar zometeen toch maar eens een punt pakken.

tis anderhalf geworden met wat mdma en bier. dus nu weetk weer wat voorn n rotzooi het is, kben nog steeds nt spacen van zaterdag. verschrikkelijk brak

Ja wie neemt er nou ook 1,5g op een avond, 500mg is ruim voldoende man, en anders 700, maar 1,5 gram is echt kankerveel.. Goeie manier om er niet verslaafd aan te worden ja. :D

W.F.L. zei:
Ja wie neemt er nou ook 1,5g op een avond, 500mg is ruim voldoende man, en anders 700, maar 1,5 gram is echt kankerveel.. Goeie manier om er niet verslaafd aan te worden ja. :D

haha klopt, ik had op het feest zelf t idee ohh is niet zoveel en achteraf bedacht ik me 1,5 is eigenlijk wel egt veel

knolselderij zei:
W.F.L. zei:

haha klopt, ik had op het feest zelf t idee ohh is niet zoveel en achteraf bedacht ik me 1,5 is eigenlijk wel egt veel

Écht wel veel! :eek:

Als er iets is wat ik geleerd heb van pep, is dat de regel "less is more" hier zeker opgaat! Ik en mijn lief nemen, als we zin hebben om een avondje te "spelen" 60 mg en 2 á 3 uurtjes later zo'n 50 mg bij. Dat is voor ons meer dan genoeg om de hele nacht wakker te blijven en ons prima te vermaken.

Nemen we meer dan worden we té waus en krijgen we last van stuiptrekkingen, hartkloppingen enz enz. Moet wel zeggen dat we het alleen thuis doen, kan me voorstellen dat het op een feestje wel leuk is om wat meer te nemen. Maar 1,5 gram? Moet er niet aan denken. Of het moet enorme versneden baggerzooi zijn wat je hebt!

Terug
Bovenaan