Ontiegelijke trek in pep

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hier een topic voor de mensen die ontiegelijke trek hebben in pep, maar het nog even moeten uitstellen om wat voor reden dan ook.... Hier is ruimte voor al uw frustraties:

Jongens wat heb ik een zin!! Kan niet wachten tot vrijdag!!! :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Dat past bij mij:

Ik heb ook zoo zin in pep
nou jaa pep, het maakt me eigenlijk niet zo veel uit wat, maar kben nu wel flauw van dat nuchter zijn!!
Maar ik moet tog nog even geduld hebben, vrijdag weer!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hmm ja ik heb er eigenlijk wel weer zin in jah :grin:
even weer een nachtje wakkeren,, lekker into space :stoned:
mischien vant weekend anders de week erop :stoned:
peace

vdk

Bewuste gebruiker
ja ik ook zo!! maar denk niet dat het het beste is.. wil mijn relatie houden maar heb er tog wel zin in :(

Taat

Bewuste gebruiker
door dit topic krijg ik nog meer zin in morgen!!
Heb weer netjes een week gewerkt zonder pep, morgen na het werk een flinke bom droppen en genieten van het weekend :hearteyes:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
JAAAAAAAAA pepkriebels!!!!!!

En oh wat was ik kapot na de laatste keer :/

Maar ok, toen heb ik t een behoorlijke tijd achtereen en ook doordeweeks enzo gedaan en komend weekend wordt t gewoon ff knallen!!! Hebben vette plannen en heb me voorgenomen sowieso niet meer bij te nemen na zondagochtend een uur of 4-5. Opdat ik maandag gewoon kan werken..

Ok fuck die restricties gewoon een weekend knallen!!! YEAH!!! :rock:

Rain

Bewuste gebruiker
Trek in pep, pas echt na een aantal bier. Maar vervolgens zeker niet te min :grin:

Pikachu

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Hier een topic voor de mensen die ontiegelijke trek hebben in pep, maar het nog even moeten uitstellen om wat voor reden dan ook.... Hier is ruimte voor al uw frustraties:

Jongens wat heb ik een zin!! Kan niet wachten tot vrijdag!!! :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Was jij niet gestopt? Ik meen me zoiets te herinneren uit een tripreport van jou ^.^

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Helemaal geen last van gelukkig! :grin: is wel eens anders geweest.. maar blijf echt uit de buurt van die zooi.

3970

Wijs gebruiker
Dit weekend hadden we zowiezo te veel te doen voor pep...maar ik heb nu al trek in volgend weekend :grin:

Hans

Wijs gebruiker
Een lijntje zou me wel goed helpen met mijn huiswerk. :( Zou ik een nachtje doorhalen en vervolgens de rest van mn toetsweek geen flikker meer uitvoeren.

Flameon

Badass junkie
Hans zei:
Een lijntje zou me wel goed helpen met mijn huiswerk. :( Zou ik een nachtje doorhalen en vervolgens de rest van mn toetsweek geen flikker meer uitvoeren.

Dan loop je wel het risico om de rest van je toetsweek brak rond te lopen. Speed maakt namelijk je reserver op, met duf en sufheid als gevolg. Kun je denk ik ook niet gebruiken tijdens een toetsweek.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
volgens mij als je onder de pep gaat leren (zeker een hele nacht) dan vergeet je alles door de pep, en omdat je te lang aan het leren bent sla je het ook niet egt op,, geen combi :smoke: :wink:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik ken het. Die trek in pep leid soms tot tijdelijke psychose lijkt het wel want soms vergeet ik even ALLES en ga ik recht op mijn pep af. Het is dan ook niet slim om veel pep in huis te hebben EN er verslaafd aan te zijn maar ik houd het nog steeds vol om het weekelijks te doen. Moet er wel even van af aangezien ik mijn lichaam hard nodig heb over enkele maanden en ik al heel lang niet meer heb gesport.

Wat grappig is is dat ik van die pep af had kunnen zijn toen ik de keuze kreeg in een paddo trip, maar ik koos helaas voor pep boven mijn gezondheid. :rolleyes:

Hans

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Hans zei:

Dan loop je wel het risico om de rest van je toetsweek brak rond te lopen. Speed maakt namelijk je reserver op, met duf en sufheid als gevolg. Kun je denk ik ook niet gebruiken tijdens een toetsweek.

Heb ik dus nooit last van, zelfs na week flink pepgebruik niet. Als ik gewoon de volgende dag weer een lijntje neem wat werkt tot slapengaan ben ik de dag daarna weer helemaal fit.

Misschien komt het omdat ik altijd veel fruit eet rondom periodes van pep.

DreamWeaver

Badass junkie
Iiiiiiiiieeeeeee speed...

Speed is makkelijk en een uitkomst af en toe als je door moet, maar jezelf erop verheugen? Gadverdamme :wave: :kots:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hans zei:
Flameon zei:
Hans zei:

Heb ik dus nooit last van, zelfs na week flink pepgebruik niet. Als ik gewoon de volgende dag weer een lijntje neem wat werkt tot slapengaan ben ik de dag daarna weer helemaal fit.

Misschien komt het omdat ik altijd veel fruit eet rondom periodes van pep.

Of mischien is het vooral caffeïne wat je binnen snuift.. :P

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
zo dit weekend een nachtje gewakkerd, nu nog steeds moe :P en inderdaat, als je het wekelijks doet sport je gewoon niet meer, ik dan iniedergeval :confused: niet mooi, ff periode stoppen :smoke:

Bovenaan