Ontiegelijke trek in pep

en nu wachten tot oud op nieuw (sinds dat ik pep alleen op feestjes gebruik kan ik het nog veel meer waarderen dan dat ik het al deed)

Jaa hier is de voorraad ook op! Waardeloos, even maar weer kijken tegen welke aanbieding ik nu aanloop :D

Haha jaa dat is vaak altijd zo! Hoe vaak heb ik ook wel niet gezegd van andere spullen van "neeee noooit meer".. en paar dagen/weken later doe je het zo weer :D

kebabski zei:
Haha jaa dat is vaak altijd zo! Hoe vaak heb ik ook wel niet gezegd van andere spullen van "neeee noooit meer".. en paar dagen/weken later doe je het zo weer :D

:D Haha nou "nooit meer" wil ik niet zeggen. Maar mijn laatste pep kater was verre weg de ergste ooit van pep. En ik heb 't nu ook al een tijdje niet meer gebruikt, even weer hormonen opsparen voor nieuw en oud en dan knallen! :rock:

Amfetamine in droogstatus.

+- 100 mg caps gevuld.

73% op schaal van richter.

Speed in capsules.
Lekkkkeeerrrrr

Laatste aanwinst 73%

DSC00954.jpg

Na het weer een paar weekenden achter elkaar gedaan te hebben, weegt het niet meer op tegen de irritante tolerantie. Even niet meer doen dus.

Ik heb me nog eens lekker laten gaan in de afgelopen twee dagen, maar nu is het wel eventjes weer een tijdje niet.

All i now want is some sleep. 8)

haha , geweldig topic!

Ik heb ook trek 8)

en ik ben ook zo godverdoemde naief en impulsief, en ik ben nou niet bepaald gezegend met die 2 naare eigenschappen!

Maar gelukkig heb ik wél zelfkennis!

En ow, ik verheug me nu al op de zomermaanden!! Heeeeerlijk feesten en knarsen in de zon met een helderblauwe oceaan hemel *droomt weg*.... :rolleyes:

ik heb 't er niet voor over

je voeld je even goed,lekkere rillingen.. maar hel staat letterlijk met een bord waar je naam op staat te wachten, en dan is het leed niet te overzien

Terug
Bovenaan