Ontiegelijke trek in pep

Hier ook verschrikkelijke trek.....aleen..........
Lege diepvries.....alle contacten staan droog. Midden Brabant kai leeg lijkt het wel.
Dan maar wat anders verzinnen.....second best!

Jackthetripper zei:
Lege diepvries.....alle contacten staan droog. Midden Brabant kai leeg lijkt het wel.

If one can't find, one is not worthy of using !

Chris Pontius zei:
Ook subtiel vragen om dope is niet toegestaan op dit forum.

't is dat je het zegt chris, straks zou nog iemand de hint niet begrijpen :wave: :wave:

Dealers van nu zijn niet meer wat ze geweest zijn, je moet ze tegenwoordig alles voorkauwen.

Om eerlijk te zijn vond ik het lullig om er gelijk een ban voor te geven, maar als ik niets doe word ik weer op het matje geroepen. :o

Oef, als ik een kans om te bannen al laat schieten gaat het toch niet zo heel goed met me denk ik.

counterstrikert zei:
Eigenlijk heb ik er ook wel veel zin in maar van de andere kant weet ik niet of ik het nog leuk vind als het de volgende dag over is met de pep. Waarschijnlijk gaat het dan zo, ik koop een gram blijf een nacht wakker althans dat is de planning. Uiteindelijk maak ik het dag 2 op en slaap ik de avond van dag 2 slecht dag 3 ben ik zo brak als nooit tevoren. Dag 4 gaat het een beetje beter en dag 5 voel ik nog dat ik drugs gebruikt heb. Ik zie er weer beter uit avond dag 5 en dan kan ik de deur weer uit..

Je maakt daar dus de klassieke fout:

je slaapt snachts.
je eet eerst
dan drop je de bom
overdag doe je je ding
NIET BIJNEMEN !!!
savonds wat eten
snacht naar bed
vroeg op en die bom erin nu dus om 06.08 am

ik heb nooit een kater.
NOOIT

Liesette zei:

je slaapt snachts.
je eet eerst
dan drop je de bom
overdag doe je je ding
NIET BIJNEMEN !!!
savonds wat eten
snacht naar bed
vroeg op en die bom erin nu dus om 06.08 am

ik heb nooit een kater.
NOOIT

circelredenatie? offeh, lijkt het maar zo dat je op die manier elke ochtend een bommetje neemt?

1percent zei:
Liesette zei:

circelredenatie? offeh, lijkt het maar zo dat je op die manier elke ochtend een bommetje neemt?

Dat mss het een vicieuze cirkel zonder eind met als gevolg een junk dat is het standaard patroon we bij veel DF 'ers zien. Als je iedere ochtend bomt verandert er dus wel wat in je gedrag, spijsvertering, waar het op neer komt dat het went.
Het lijkt ook niet zo, ik neem iedere dag al 2 jaar iedere ochtend een bescheiden A-Bom, ik neem op die dag nooit bijwant dat leidt tot het bekende negatieve akket klachten, kater, moe, futloos, niets kunnen eten, etc etc
Ben ik nu junk ?
Ik steel niet, ik beroof niemand, ik ben nog zeer neukbaar voor de andere sexe, en ik heb een recept van mijn behandelaars..... ooit zei een klein hersenloos dom blond irritant meisje: De enige reden dat jij zo ziekelijk vroeg opstaat is omdat je dan je bommetje mag nemen.Maar ik sta niet op, de wekker gebruik ik nooit ik word gewoon wakker om 0600 am cravend naar die booster die 73% bomba.

Een legale junk bestaat niet hij is dan een patient met medicatie.

Ok ik niet naar een Detox moet ? Ik ben niet verslaafd genoeg ik gebruik veels te weining mg per dag. Zo .... tijd voor een boost ....

Het is tiet fur wat spiet

Liesette zei:
1percent zei:
Liesette zei:

Dat mss het een vicieuze cirkel zonder eind met als gevolg een junk dat is het standaard patroon we bij veel DF 'ers zien. Als je iedere ochtend bomt verandert er dus wel wat in je gedrag, spijsvertering, waar het op neer komt dat het went.
Het lijkt ook niet zo, ik neem iedere dag al 2 jaar iedere ochtend een bescheiden A-Bom, ik neem op die dag nooit bijwant dat leidt tot het bekende negatieve akket klachten, kater, moe, futloos, niets kunnen eten, etc etc

Ben ik nu junk ?
Ik steel niet, ik beroof niemand, ik ben nog zeer neukbaar voor de andere sexe, en ik heb een recept van mijn behandelaars..... ooit zei een klein hersenloos dom blond irritant meisje: De enige reden dat jij zo ziekelijk vroeg opstaat is omdat je dan je bommetje mag nemen.Maar ik sta niet op, de wekker gebruik ik nooit ik word gewoon wakker om 0600 am cravend naar die booster die 73% bomba.

Een legale junk bestaat niet hij is dan een patient met medicatie.

Ok ik niet naar een Detox moet ? Ik ben niet verslaafd genoeg ik gebruik veels te weining mg per dag. Zo .... tijd voor een boost ....

Het is tiet fur wat spiet

jij bent dan denk ik nog erger,zolang mogelijk nie bij de wereld zijn..ben je eenmaal wakker,dan snel bommen

zal vast anders inelkaar zitten..maar als je zo vroeg al gaat bommen,hoe is de rest van de dag dan?

cropp zei:
Hoezo kunnen mensen niet eten van speed?

Ik stauw met gemak 3 borden zuurkool naar binnen.
Ik kon dat eerst ook niet, maar uit het niets was ik op een feest, en een vriend had een ongesneden wit brood, boter, en kaas mee. Wat was dat heerlijk!

Sindsdien kan ik eten op de pep.

Chris Pontius zei:
cropp zei:
Hoezo kunnen mensen niet eten van speed?

Ik stauw met gemak 3 borden zuurkool naar binnen.

Geen tolerantie, kwaliteit speed, droge keel/mond en naar gevoel in je buik.

Dit ja. Betekent overigens niet dat ik niet eet hoor, dan maar iets meer moeite doen.

Vanavond gaan we weer lekker aan de snuif op Voltt, in Paradiso! En morgenochtend aan de keta :D

Jackthetripper zei:

ja,west brabant is het ook niets dan bagger.Maar het schijnt hier op het forum een ernstig vergrijp te zijn als je ook maar iets in een bepaalde richting suggereerd.Diegene die er zo bovenop zit zal zelf wel voorzien zijn

Chris Pontius zei:
:lol:

ot; Tijd voor een kleintje 8)

haha i love that !

Again I'm rocking with the best :rock:

en voor de mensen die klagen dat in een bepaald 'gebied' niks te vinden is.. :lol: overal heb je bussen en treinen !

Alleen voor de focusssssssssssss..
[In een gesprek]

Hey kijk een vogel;

....................................

Hey hallo een poes, kom dan poes poes poes;

Afgeleid. Echt fuck man. Focus helemaal weg.

The Apple Juice

p9030214.jpg

we do not want that shit ...

p9030213.jpg

we wait until the juice dries op !!

and then we feast on the 67% ...frenzyyyyy time

Ik heb nog steeds trek 10 jaar ....
Trok van de week een 70% zak open et voila ......

Man o man wat stond ik rete strak van die 200 mg in die capsule geperst.
Als vanouds Carlitos ...... ik hoop dat het je goed vergaat.

We praten allemaal spoedig bij ik moet mijn oude Liesette account openbreken.
Lysergine is diep ondergedoken en hoopt snel te verdwijnen into Darknet.

Dus Liestte ... sletje van me kom er is !!!

Was dat nou een smeris op dit forum die Chris Pontius ? Dat las Stonie ergens op een ander forum.
Hoeveel smerissen hangen hier rond totaal en hoe heten ze de huftertjes .... NSB érs internet is vrij you cant stop us.

sletje is back boys and girls !!
we go hardcore on the 70%

vanochtend om 5.30 vaste drop, 100 mg gedroogde 70% niet dat ik zielsveel trek had maar het was meer een noodzakelijkheid ivm met de harde lichaamlijke arbeid die ik moet verzetten.
I love my amfetamine in the morning o my goodnes.

al 10 jaar nu aan de dageljikse dosis en ik ben nog steeds dezelfde :love:

Amai Liestte hoe gaat het met je ???

Beetje stoffig deze topic dus ik kick hem ff onder zijn klit.

:rockband:

Aking ? Carlitos ? Vode ?

Het gaat lekker !!
Het is tijd voor een bommetje !!

De trek is groter dan ooit het wordt warm dus veel drinken peppertjes van me !!

:love:

13 juni jl. voor het laatst gebruikt. Ik heb zo ongelooflijk trek in een 2 lekkere sleutelpunten pep, nadat ik twee halve liters bier in een dichtbij gelegen irish pub heb genuttigd. Vervolgens doorlopen naar een krankzinnige tent met keiharde techno, alwaar ik mijn volgende lijntje zal nemen. Helaas zal ik hier nog twee weken op moeten wachten. Maar als het moment zover is, dan zal ik genieten, vergelijkbaar met een eendagsvlieg die zijn enige seksuele ervaring ondergaat in zijn miezerige, doch korte leven.

Adieu!

Studieverplichtingen, het opbouwen van een mooie voorraad stoffen in mijn receptoren en het sparen van mijn neuronen dwingen mij er helaas toe de begeerde daad uit te stellen :(

Terug
Bovenaan