Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien niet als in energie, maar merkbaar is het wel degelijk; anders zou je het ook niet gebruiken he.Dione zei:Sorry hoor, maar ritalin in de juiste dosering is totaal niet merkbaar.
Dione zei:maar reken maar dat je ook als ADHDer echt wel merkt dat je strak staat.
) gebruik.Chris Pontius zei:Ja, maar ik merk wel diezelfde focus als dat ik 'medicatie-hoeveelheden' ( wat een vies woord ook) gebruik.
Winehouse zei:volgende week woensdag op me verjaardag mag ik weer. dat is weer voor het eerst sinds maanden (3 of 4 ofzo?)
voor mij wel jaendor zei:Winehouse zei:volgende week woensdag op me verjaardag mag ik weer. dat is weer voor het eerst sinds maanden (3 of 4 ofzo?)![]()
Wat lang.
Chris Pontius zei:tr00 dat...
Maar het blijft natuurlijk merkbaar, anders zou het een beetje doelloos zijn om te nemen ("medicatie-hoeveelheden").
Marla Singer zei:Ik merk dat de chaos in mijn hoofd minder wordt, dat ik beter kan luisteren naar wat er tegen me gezegd wordt en dat gestructureerder en meer geconcentreerd kan werken. Dingen die ik bij de normale pep ook ervoer
Wat neem je nu dan eigenlijk, Ritalin?Marla Singer zei:maar het blijft natuurlijk wel vele male sterker spul, dus ik stond ook continue een beetje strak. Dat opgejaagde, strakke gevoel heb ik bij mijn medicatie niet
counterstrikert zei:ik wil snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven snuiven
Marla Singer zei:Die verslaving is nu wel echt passe gelukkig. Vandaag bij de psychiater is het ook uit mijn diagnose verwijderd. Staat een jaar voor namelijk.

Chris Pontius zei:Absoluut geen zin meer na die 2.5 krolletjes van gister : ').
*zin kweken voor volgende week gaat*
Marla Singer zei:Ik zie zo'n pilletje van de dokter nou niet echt als de speed in poedervorm, die ik jarenlang chronisch door mijn neus geboord heb. Het effect van mijn medicatie is ook nauwelijks voelbaar, ik ben nu alleen beter geconcentreerd bij taken waar dat nodig is, maar strak staan doe ik er niet van hoor. Ondanks dat ik destijds tijdens mijn speedgebruik ook maar steeds kleine beetjes nam, merkte ik qua gevoel toch wel een zeer groot verschil!
Die verslaving is nu wel echt passe gelukkig. Vandaag bij de psychiater is het ook uit mijn diagnose verwijderd. Staat een jaar voor namelijk.
KoxBox zei:In de Dexia in de Zonnestraat ruikt het naar pep.Zal wel door al die bankkaarten komen. :P
Haha, ik dacht eerst dat het aan mij lag. Maar na een paar keer was ik er toch van overtuigd.endor zei:KoxBox zei:In de Dexia in de Zonnestraat ruikt het naar pep.Zal wel door al die bankkaarten komen. :P
Je hebt gelijk.![]()