Ontiegelijke trek in pep

Ik heb de laatste tijd niets meer gehad en ook niet echt zin meer in gehad.
Als ik het thuis heb liggen dan pak ik meestal niets.Maar zodra ik niets thuis heb ,krijg ik overal zin in.Dat is dus ook zo met pep.Ik gooi ook niets meer weg,want dan haal ik juist nieuwe. :D

Begint wel weer te kriebelen nu na een weekje of 8 zonder..
Alleen problemen met de dealert, dus zal toch ff moeten wachten :s

Grr... had vandaag de uitslag van het testcentrum verwacht. Heb die man de hele dag geprobeerd te bellen, maar hij neemt steeds niet op. :x Is heel vaak zo met die vent. Hardstikke aardige kerel, maar hij moet eens zorgen dat hij bereikbaar is onder kantooruren! Dus nu nog maar weer een dagje wachten voor ik weer kan snuifduiven..

Casplantje. zei:
Grr... had vandaag de uitslag van het testcentrum verwacht. Heb die man de hele dag geprobeerd te bellen, maar hij neemt steeds niet op. :x Is heel vaak zo met die vent. Hardstikke aardige kerel, maar hij moet eens zorgen dat hij bereikbaar is onder kantooruren! Dus nu nog maar weer een dagje wachten voor ik weer kan snuifduiven..

Hihi, hij spaced hem hard op je sample denk ik ^.^

@ Flameon: De beste man in kwestie is de enige die inzicht heeft in de testresultaten. Er werken wel meer mensen, maar die kunnen mij geen testresultaten doorgeven. Ik heb dus zijn mobiele nummer, waarop hij nooit opneemt, en als ik via Tactus bel kunnen ze hem meestal ook niet bereiken. 'Vermoedelijk is hij even bezig'. Moet altijd zeker 10x bellen (soms verspreid over meerdere dagen) voordat ik hem te pakken krijg. Maar goed. Het bederft niet. :D

@ Chris Pontius: :eek: Ik zie het al helemaal voor me. Hij staat nu verdomme helemaal strak van mijn pep op een supervers feestje en zuigt morgen (als ik hem dan aan de telefoon krijg..) eventje een percentage voor me uit zijn duim.

:x
Vandaag eindelijk het testresultaat gekregen. 9(!!!)% amfetamine en voor de rest caffeïne. :s Ik wist niet eens dat zulk slecht spul bestond. Beste domper dit. Geen speed voor Casplantje dit weekend.

Casplantje. zei:
Vandaag eindelijk het testresultaat gekregen. 9(!!!)% amfetamine en voor de rest caffeïne. :s Ik wist niet eens dat zulk slecht spul bestond. Beste domper dit. Geen speed voor Casplantje dit weekend.

Jezus, hoe veel heb je er voor betaald? Jij bent met dubbele naad genaaid

Flameon zei:
Casplantje. zei:

Jezus, hoe veel heb je er voor betaald? Jij bent met dubbele naad genaaid

5 pleuro voor een grammetje caffeïne. Had ik toch beter gewoon een paar kilo koffie kunnen kopen.. Maar het geld interesseert me geen drol, ik vind het veel kutter dat ik nu een fijn avondje op pep mis heb gelopen.

Als ik in de nachtdienst zit en de klok maar niet vooruit gaat en mijn ogen zo tegen vier uur even zwaar beginnen te worden, krijg ik altijd wel trek in een lijntje. Zo eigenlijk nooit, tenzij op een goed feestje dan (maar dan eigenlijk 4fluor ipv peppie)

Casplantje. zei:

pff jij ook al, ik had laatst getest en kreeg 14%, in regio utrecht wordt laatste tijd veel troep verkocht. Ik kan ook niet meer aan goeie komen, zelfde geld voor sos en een beetje redelijke sos wordt hier gelijk hoofdprijs voor gevraagd.

IJsselstein zei:
Casplantje. zei:

pff jij ook al, ik had laatst getest en kreeg 14%, in regio utrecht wordt laatste tijd veel troep verkocht. Ik kan ook niet meer aan goeie komen, zelfde geld voor sos en een beetje redelijke sos wordt hier gelijk hoofdprijs voor gevraagd.

Het is hier erg onregelmatig. Ik ben inmiddels weer van dealer veranderd en heb nu een grammetje van 37%, waar ik persoonlijk vrij content mee ben (krijg zelden beter). Ik ben verbaasd dat het in Utrecht op het moment niet zo best is. Toch de 4e stad van Nederland en een echte studentenstad.. Maar we zullen allebei maar weer wat beter moeten gaan zoeken en dan vinden we vast wel weer wat beters. :mrgreen:

Ik heb bijna een ons 68% in de vriezer, maar heb nu bijna dagelijks zin om te nemen...

Iedere dag na het werk alleen even aan het zakje ruiken voor het placebo effect van een klein lijntje ;) en wachten tot het vrijdag is.

Ik heb er nu echt zin in, maar ik heb ook zin om nog te slapen vannacht :p
Dat, en morgenavond en de avond daarna zal ik sowieso genoeg alcohol drinken en ik heb geen zin om compleet kapot thuis te komen woensdag...

Zal dus voor volgende week zijn :)

weyoun22 zei:
Ik heb bijna een ons 68% in de vriezer, maar heb nu bijna dagelijks zin om te nemen...

Iedere dag na het werk alleen even aan het zakje ruiken voor het placebo effect van een klein lijntje ;) en wachten tot het vrijdag is.
68% ditto :love: , heb et toevallig uit een plaatsje in de buurt van je woonplaats ;)

Ivoos zei:
Ik heb er nu echt zin in, maar ik heb ook zin om nog te slapen vannacht :p
Dat, en morgenavond en de avond daarna zal ik sowieso genoeg alcohol drinken en ik heb geen zin om compleet kapot thuis te komen woensdag...

Zal dus voor volgende week zijn :)

riiight.... eigenlijk niet meer nu

weyoun22 zei:

en dan is het zover,dan gaat de tijd zo snel dat je meer vertyft ben dan dat je kan herinneren dat je flex was.

mja,zit er nu ook an dusja :D

Wat mooi, valt me nu op dat ik pas dit forum weer bezoek wanneer ik drugs ga gebruiken :D

anyways, vanavond maar even 'chillen' op de speed..zin in!

Terug
Bovenaan