oproep aan alle brabanders op het forum

MindTraveler

Belezen gebruiker
dus

oproep aan alle brabanders van het forum of niet al te luie nederlanders (of zelfs belgen) die in overige provincies wonen)

zou het misschien eens een goed idee zijn om eens in de zomer met z'n allen hier in eindhoven af te spreken? en dan in een mega grote groep een feesje te houden op t statumseind??

de wereld eens laten zien hoe goed wij Nederlanders wel niet kunnen feesten.
om het ook wat leuker te houden voor de -18leden zou ik zeggen +16 maar dan wel netjes te houden

graag antwoord hierop

:stoned:

Wacky

Badass junkie
Lijkt me prima,

al ben ik zelf meer voor feestjes ergens op een mooie locatie :)

Met zn allen een beetje met paddestoeltjes in een bos gaan zitten ofzo :P

Maar als het stratumseind word zal ik er ook zijn, tis op loopafstand :)

MindTraveler

Belezen gebruiker
echt mooi :hearteyes:
als we dan allemaal samen zijn kunnen we toch meteen afspreken voor een volgende keer maar dan in een bos ofzo :wink:

Doodkapje

Wijs gebruiker
@mindtraveler : heb je misschien ook nog een straatnaam ofzo? kan ik eens kijken hoe lang rijden me dat kost als belgische (met pit haha) :wink:

jasper

Wijs gebruiker
ik wil ook wel komen maar dan zou deranged ook mee moeten en ook nog met mij in het gezeldschap willen verkeren

Wacky

Badass junkie
Laten we Simbesim uitnodigen, dat lijkt me een goede vriend voor doodkapje :)

(Deranged is natuurlijk ook welkom he)

Imke

Badass junkie
Doodkapje zei:
@saivy : had je het over mij en deranged of over wacky en sim?

Deranged en jij. :) Maar dat trek ik in, anders krijg ik weer gelul van hem. :beer: Nee hoor, hij is best wel leuk. :)

Wat versta je onder 'eens in de zomer' ?... na 19 augustus ben ik 16 dus als je het 16+ wil maken kan ik na 19 augustus wel komen... of bijna 16 zou ook goed moeten zijn dan kan ik sowieso wel komen, den bosch is niet ver van eindhoven dus ik ben er zo

lj_bob

Bewuste gebruiker
Waarom niet gewoon bij aquabest? De locatie waar ook extrema is... supermooi daar, neemt iemand muziekje mee en lekker chillen/spacen/etc!

Bovenaan