Ouders bewust van drugs (met poll)

Weten jouw oudders van je gebruik?

• Ja (ik woon thuis)

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee (ik woon thuis)

Stemmen: 1 100,0%
  • Ja (ik ben al uit huis)

• Nee (ik ben al uit huis)

• Ik gebruik geen drugs

• Totaal aantal stemmers
    1

mmn

Belezen gebruiker
ze weten van helemaal niks nou gebruik ik ook niet veel alleen jointje in het weekend en soms wat ghb de rest durf ik nog niet rustig aan toch :hearteyes: :stoned: :stoned:

buzzy

Badass junkie
Ze weten alles, en ik weet niet waarom maar ze denken tegenwoordig dat ik nu niks meer gebruik.

jootje

Newbie
Ik gebruik af en toe in het weekend, en als ik dan de volgende ochtend thuis kom ziet mijn moeder echt wel hoe gaar ik er van ben, dus als ik het niet had verteld zou ze er echt wel achtergekomen zijn, ben ook flink wat afgevallen door de drugs. Van 56 kilo naar 43 gegaan.

Funky Monkey

Badass junkie
Probeer iets te minderen :) is echt niet gezond en zeker niet als je nog in de groei bent... maar het is en blijft natuurlijk je eigen leven :)

azgaza

Badass junkie
Mijn moeder weet echt alles, en ook al vind ze het soms wel eng (risico's enzo), ze vind het niet erg en ik mag gerust thuis gebruiken (van wiet tot lsd). Mijn oma wist van het paddoverbod protest waar ik heen ging en van mijn gebruik en wensde me succes bij het protest en zij dat ze hoopte dat het invloed zou hebben.. haha mijn familie is geweldig.

jootje

Newbie
Nick de Neger zei:
Probeer iets te minderen :) is echt niet gezond en zeker niet als je nog in de groei bent... maar het is en blijft natuurlijk je eigen leven :)

Ik weet het, wil ook minderen en daarna stoppen..maarja, makkelijker gezegt dan gedaan he.

GoaFreak

Newbie
Mijn ouders weten dat ik "regelmatig" blow, maar met de rest ga ik ze niet lastigvallen ... ze denken dat je van alleen blowen al in de goot terecht komt

:stoned: Probeer ze dan maar eens uit te leggen hoe je jezelf kunt leren kennen door LSD :rolleyes:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Mijn ouders weten dat ik geblowt heb, en dat ik paddo's op heb. Blowen mag maar dan heel af en toe en ik moet het mijn ouders vertellen als ik het gedaan heb.

Maar mijn ouders weten niet alles... :wink: hoeft ook niet, word hun leven alleen maar slechter om al zouden ze alles weten.

Carlitos

Badass junkie
azgaza zei:
Mijn moeder weet echt alles, en ook al vind ze het soms wel eng (risico's enzo), ze vind het niet erg en ik mag gerust thuis gebruiken (van wiet tot lsd). Mijn oma wist van het paddoverbod protest waar ik heen ging en van mijn gebruik en wensde me succes bij het protest en zij dat ze hoopte dat het invloed zou hebben.. haha mijn familie is geweldig.

Sjeempie wou dat mijn ouders zo waren.
Maar dat zijn ze verre van niet,aan de ene kant wel blij om toch omdat me gebruik anders toch te hoog was geweest denk ik :wink: .

982

Bewuste gebruiker
Mijn ouders heb ik nooit wat verteld.

Maar mn moeder heeft weleens gezegd dat ik er als een junk uitzag.

Maargoed vind je het gek na 2 nachten wakker en bijna 2 dozijn pillen en speed. Toch is dat een onderwerp waar ik het nooit met mn ouders over zou ik willen hebben. Ik geloof best dat ze iets denken, maar ontkennen blijf ik toch, scheelt een hoop.

Ik woon op mezelf btw

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Idd, mijn ouders weten dat ik enkele jaren terug heel erg heftig geblowd heb en dat ik daar nu mee ben gestopt, rook af en toe nog een jointje. Maar van de hardere sjit en feesten laat ik ze liever in het onwetende omdat ik het erg goed in de hand heb en het voor de rest goed met me gaat. Dan ga ik ze met die voor hun onbegrijpelijke ervaringen niet lastig vallen.

Grtz

Eier

Bewuste gebruiker
Mensen hier onderschatten hun ouders hier. Die hebben 't heus wel in de gaten, je hebt nota bene 9 maanden ín je moeder geleefd.

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Bullshit ze wiste het niet maar door lange tijd speed ga je tering bizar gedragen En dan na depressiefe periode maar alles opgebiegt was toen 16 Nu denke ze dat ik niets meer gebruik :d en dat houw ik ook zo :grin:

Eier

Bewuste gebruiker
Extrm-Bzar zei:
Bullshit ze wiste het niet maar door lange tijd speed ga je tering bizar gedragen En dan na depressiefe periode maar alles opgebiegt was toen 16 Nu denke ze dat ik niets meer gebruik :d en dat houw ik ook zo :grin:

Eier zei:
Mensen hier onderschatten hun ouders hier. Die hebben 't heus wel in de gaten, je hebt nota bene 9 maanden ín je moeder geleefd.

Temptation

Belezen gebruiker
mijn moeder weet van alles wat ik gebruik. heb haar verteld dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en dat ik geen coke of heroine doe.
gebruik alleen nog in het weekend een beetje. nu ook al 2 weken wietvrij...

Miriam

Bewuste gebruiker
Mijn moeder weet dat ik rook dat mog ik ook al van dr op me 11de ofzo :rolleyes:
verder weetze niets en das maar goed ook. Ik heb wel t vermoeden dat ze t weet.omdat ze niet achterlijk is

mmn

Belezen gebruiker
mijn vader vroeg laatst heb je sigareten bij je ? volgens mij had hij dat geroken. ik zeg ja wat dan ? rook je ? ik nee (wat ook nog eens echt niet zo is) ik zeg het is om tijdens het uitgaan mijn sleutels en andere dingen in te bewaren(wat gedeeltelijk waar is maar ook om joints in te bewaren) :P . voor de rest weten mijn ouders niks geen GHB geen wiet als zouden ze over wiet wel een idee hebben :rolleyes: :stoned:

Wirwar

Belezen gebruiker
mijn ouders weten dat ik blow, maar ze weten niet dat ik dat iedere dag doe :P
Voor de rest weten ze van niks dus heb maar nee gestemt.

azgaza

Badass junkie
Haha zelfs mijn oma weet dat ik LSD en paddo's heb gedaan. Nu weet niet alleen mijn moeder, bij wie ik woon, alle drugs en alle keren die ik ooit gedaan heb maar ook mijn oma en opa.
En het beste: ze vinden het geen van allen erg.

Hislordship

Wijs gebruiker
mijn ouders weten van me gebruik en dat ik het problematish dee maar dat heb ik in de hand gekregen gaat nu perfect ze vinden het echter niet leuk en willen niet dat ik het doe.
maar ze weten dat ze me tog niet kunnen tegehouden dus ze staan zeg maar machteloos hoewel ik ze wel gerust stel dat ze zich geen zorgen hoeven maken over mijn gebruik ik hou het in de hand. :smoke:

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
ik heb neej gestemd. woon nie meer thuis

ze weten wel dat ik het vroeger gedaan heb maar ze denken dat ik gestopt ben

nypep

Newbie
Ik woon nog thuis en paf toch wel al een 3-4 jaar op mn
kamer (zolder). Mijn ouders hebben niet echt vermoedens denkk maar soms valt het toch wat op , een lange tijd op je kamer zitten en dan met rode ogen naar benden komen :openmouth: . Maarja ik vind niet dat mijn ouders het moeten weten , ze zouden zich toch maar teleurgesteld voelen in mij ,en het is trouwens legaal voor iets .

Lycergic

Belezen gebruiker
Bij mij ligt het anders , ik ben ermee opgegroeid ( softdrugs) .Wij delen ervaringen uit over wiet , en ze geeft me een hoop tips die wel handig is , ze is er behoorlijk hard mee bezig geweest vroeger. Enkel wilt ze het niet zien en ze heeft het niet zo voor chemics...maja

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Mijn ouders weten dat ik een keer geblowed heb, maar ze weten niet dat ik het regelmatig (dagelijks) doe, en ze weten ook niet dat ik xtc en meer doe.

Miriam

Bewuste gebruiker
Mijn moeder weet dat ik heb gesnoven en gerookt maar ze denkt dat ik gestopt ben al een tijd en dat houdenw e maar even zo

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
M'n ouders weten niet dat ik drugs gebruik. Heb het ook goed onder controle vind ik zelf en weet waar ik mee bezig ben. Blow af en toe en zo nu en dan wat psychedelica. Ik ga er niet zelf over beginnen tegen m'n ouders, m'n ma gaat zich dan toch zorgen maken ookal is dat nergens voor nodig. Dus bespaar ik ze dat liever.
Als ze het rechtstreeks zouden vragen zou ik het wel zeggen en ook uitleggen wat en waarom ik gebruik. Ga niet lopen liegen iig.

Bovenaan