Nick de Neger zei:Probeer iets te minderenis echt niet gezond en zeker niet als je nog in de groei bent... maar het is en blijft natuurlijk je eigen leven
![]()
azgaza zei:Oja, mijn moeder weet alles; en ze vind het goed zolang ik alles met mate doe en er verstandig mee omga.
buzzy zei:Ze weten alles, en ik weet niet waarom maar ze denken tegenwoordig dat ik nu niks meer gebruik.
azgaza zei:Mijn moeder weet echt alles, en ook al vind ze het soms wel eng (risico's enzo), ze vind het niet erg en ik mag gerust thuis gebruiken (van wiet tot lsd). Mijn oma wist van het paddoverbod protest waar ik heen ging en van mijn gebruik en wensde me succes bij het protest en zij dat ze hoopte dat het invloed zou hebben.. haha mijn familie is geweldig.
Extrm-Bzar zei:Bullshit ze wiste het niet maar door lange tijd speed ga je tering bizar gedragen En dan na depressiefe periode maar alles opgebiegt was toen 16 Nu denke ze dat ik niets meer gebruik :d en dat houw ik ook zo![]()
Eier zei:Mensen hier onderschatten hun ouders hier. Die hebben 't heus wel in de gaten, je hebt nota bene 9 maanden ín je moeder geleefd.

En toen gingen ze alle posts lezen?Adrenochroom zei:Laatst was ik in mijn ouderlijk huis en toen zag een van m'n ouders dat ik op DF zat...![]()