Mijn ma weet van bijna al mijn gebruik... Het enige wat ze op het moment niet weet is speed :P Ben er tot op zekere hoogte best open over geweest. Toen ik begon met blowen was zij hiervan op de hoogte en vond ze het niet heel erg. Toen ze eenmaal doorhad dat ik Explosion, XTC, Paddo's, Salvia, LSD, Coke en andere dingen gebruikte (ze hoorde dit allemaal van een vader van een vriendin

) flipte ze op een gegeven moment

Opzich wel begrijpelijk, aangezien het op school ronduit slecht met mij gaat. (Hoewel dit niet aan de drugs te wijten valt -ik ben gewoon een ongemotiveerde luilak- maar voor haar is dat natuurlijk een gevolg van en ben ik een junk)
Mijn moeder werkt in de verslavingszorg, maar het is voor mij echt schrikbarend hoe weinig ze over drugs weet

LSD zou ik gebruiken "om de werkelijkheid te ontvluchten". Ze ziet het als gevaarlijk ("Je kan makkelijk in je trip vast blijven hangen) en ik breng mezelf in gevaar.

Bla-bla.
Wel jammer dat ze er zo tegen aan kijkt. Ik was best bereid om open tegen haar te zijn erover, maar ik blijf toch wel gebruiken en op deze manier gebeurt het alleen nog maar stiekem.