Rilatine

Sunseed

Belezen gebruiker
Hey,

Ik ga vanavond naar Dirty Workz Deluxe (Nog iemand? :P )
Was van plan eens rilatine te proberen, heb ongeveer 6 capsules van 30 mg van een vriend van me,
heb geen ADHD, hoeveel moet ik er ongeveer nemen?
Heb gezocht maar zie alleen mensen die het nemen om te concentreren hier :tongueout:
 

Sunseed

Belezen gebruiker
Dit zijn btw Rilatine MR pillen (die maar langzaam afgeven zodat je ze voor een hele dag kunt gebruiken als je ADHD hebt) Moet ik dan dat poeder eruit halen & dat appart opsnuiven/oraal innemen ?
 

Mike

Bewuste gebruiker
ALs je lekker wil gaan moet je er 2 nemen. Haal wel het poeder uit de capsule anders krijg je inderdaad die vertraagde afgifte.
Voor de zekerheid kan je misschien het beste met eentje beginnen, maar als je al het een en ander gewend bent is 60 mg een mooi begin.
 

Sunseed

Belezen gebruiker
Bedankt voor het verplaatsen, & sorry dacht er niet echt bij na. :tongueout:

Heb 2 van die kapsules in een een beetje water gedaan & dan doorgespoeld, was een leuke avond, tot het uitgewerkt was, toen had ik echt een drang om meer te nemen, als ik had gehad had ik zeker meer genomen, dus moet er wel mee opletten.
Heb ook absoluut geen kater of depressief gevoel ofz.
Was leuk :)
 
Bovenaan