Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had echt geen zin om met d'r te slapen daarna, wilde gewoon seks (maar dat wist ze ook wel). Momenteel heb ik al 15 maanden een vriendin dus ben ik een braaf jongetje. 
Bal0n zei:sex zonder liefde lijkt me echt geen reet aan.

Lana zei:Ik heb gestemd op ja.
Ik vind het wel van belang dat degene met wie je sext verliefde gevoelens voor je heeft. Anders kun je flink bedrogen uitkomen, als later blijkt dat het alleen maar om te neuken was. Ik hou daar niet zo van.
Voordat mijn kind er was, naaide ik er ook zomaar een beetje op los. Voor mij kwamen daar ook niet altijd verliefde gevoelens bij kijken. Vaker niet dan wel misschien.
Maar nu ik dus moeder ben word ik op dat vlak liever iets serieuzer gezien dan als alleen maar een gat om in te douwen.
Niet dat ik nu Roomser dan de paus leef.. Maar als ik nuchter ben, is dit mijn principe..![]()

Eier zei:Anale sex is dan ook volstrekt overrated.

ZI09 zei:Hoewel, ik daar sommige dagen/momenten, ook gerust anders over denk. Hehe. Oeps.
Play_bunny zei:Denk dat meer mensen daar wel "last" van hebben, ook de mensen die vinden dat je sex alleen moet hebben als er liefde bij betrokken is. Al is het alleen maar spelen met de gedachte om het ooit eens zonder liefde te doen, dan hoeft het nog niet perse te gebeuren.
Ik zeg niks 
Saivy zei:Seks zonder liefde kan wel eens leuk zijn, dan heb je achteraf geen verplichtingen. Maar er moet natuurlijk wel aantrekkingskracht zijn..
En seks met liefde erbij is natuurlijk het leukst.![]()
Serenity zei:Voor mooie seks is er wel liefde nodig, anders is 't gewoon barbaars neuken, iets wat ik persoonlijk gewoon niet kan. Uit principes niet en gevoelsmatig niet.
Voor seks is gewoon liefde nodig, bij mij wel in ieder geval.
Dan zou ik daar een behoorlijke partij speed+GHB voor nodig moeten hebben, en dan nog betwijfel ik het.vlaemink zei:Serenity zei:Voor mooie seks is er wel liefde nodig, anders is 't gewoon barbaars neuken, iets wat ik persoonlijk gewoon niet kan. Uit principes niet en gevoelsmatig niet.
Heb alleen nog maar sex gehad met lieven maar toch zie ik dat barbaars neuken ooit wel is zitten![]()
![]()
Serenity zei:Dan zou ik daar een behoorlijke partij speed+GHB voor nodig moeten hebben, en dan nog betwijfel ik het.vlaemink zei:Serenity zei:Voor mooie seks is er wel liefde nodig, anders is 't gewoon barbaars neuken, iets wat ik persoonlijk gewoon niet kan. Uit principes niet en gevoelsmatig niet.
Heb alleen nog maar sex gehad met lieven maar toch zie ik dat barbaars neuken ooit wel is zitten![]()
![]()

omg erg ongemakkelijke situatie :PLana zei:Saivy zei:Seks zonder liefde kan wel eens leuk zijn, dan heb je achteraf geen verplichtingen. Maar er moet natuurlijk wel aantrekkingskracht zijn..
En seks met liefde erbij is natuurlijk het leukst.![]()
Ja inderdaad.
En, het moet vantevoren wel duidelijk zijn wat de bedoeling is. Want anders ontstaat er echt een rare situatie. Als de één denkt: yes ben verliefd. En de ander: zo da was lekker, doei he.
Ik heb zoiets ´s meegemaakt toen ik 17 was. Na een potje sex, vroeg hij me heel lief en romantisch of ik voor vast wou met hem. En toen zei ik: ´Nou, het was wel lekker hoor, maar meer ook nie. En nou ga k naar huis, oudoe.´
Dat was een uuh.. apart moment..
vlaemink zei:Serenity zei:Dan zou ik daar een behoorlijke partij speed+GHB voor nodig moeten hebben, en dan nog betwijfel ik het.vlaemink zei:Serenity zei:Voor mooie seks is er wel liefde nodig, anders is 't gewoon barbaars neuken, iets wat ik persoonlijk gewoon niet kan. Uit principes niet en gevoelsmatig niet.
![]()
Waarom dat? ik heb het vaak bij meisjes dat ik soms denk vn 'hum, damn, sex moet daar geweldig mee zijn.' Voor wat in godsnaam zou ge daar speed en ghb gedoe voor nodig hebben![]()
Gewoon pure bronstige sex, volges mij spreekt iedere gast da wel aan.![]()
Solidius zei:Geen liefde, geen sex.
KataStrofe zei:Per ongeluk nee gestemd, maar ik bedoel dus duidelijk ja :P
Alhoewel ik zelfs in de gevallen van casual sex meestal toch wel onbewust een bepaalde vorm van liefde weet te creeeren. Just for the moment zegmaar. Geeft de sex toch een soortement van extra lading. Alhoewel keiharde ranzige sex zonder bijgevoel ook chill is![]()