Sex & Drugs

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik word van elke drug wel geil :P

Ik vind sex op mdma tot hiertoe nog altijd maar het beste, alhoewel ik het toch zeker ook is op acid wil proberen :mrgreen:

Anne

Belezen gebruiker
Bewild zei:
Ik word van elke drug wel geil :P

Ik vind sex op mdma tot hiertoe nog altijd maar het beste, alhoewel ik het toch zeker ook is op acid wil proberen :mrgreen:

joepie dan ben ik niet alleen op de wereld :tongueout:
heb dit ook met zowat elke drug

nutsss

Wijs gebruiker
Ja iedere drug voegt er wat aan toe zal ik maar zeggen.

Op wiet heb ik gevoelsmatig uuuuuurenlang heel innig zoenend gezweefd door de lucht en het voelde alsof ik samensmolt met mn partner.

Ik heb één hele geweldige ervaring gehad op mexicaantjes, paddo's. Weird, dat wel, maar geweldig!

En speed met daarna wat MDMA: dan is het ook bijzonder prettig om seksueel bezig te zijn als het ware...

Mindless1985

Badass junkie

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik denk toch dat mdma de geilste sex oplevert :hearteyes: maar op pep is het eigenlijk ook helemaal super ( superlang ook :P )

Heb geen favoriet, afwisseling is het beste :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
Ik denk toch dat mdma de geilste sex oplevert :hearteyes: maar op pep is het eigenlijk ook helemaal super ( superlang ook :P )

Heb geen favoriet, afwisseling is het beste :grin:

Haha dat is waar afwisseling is het beste :hearteyes:

Maar de combo speed + GHB lijkt mij de geilste tot nu toe :grin:

:wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Serenity zei:
Fishhead07 zei:
MissDior zei:
ik vind GHB wel echt de lekkerste sexdrugs :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

mee eens :grin: alleen ik wil het volgende keer in combo met pep doen.

want ik was compleet energieloos :cry:

:hearteyes: :wave:

In combo met pep is het ongeloofelijk. Die ervaringen zal ik nooit vergeten :hearteyes:
Dat was nog eens SEKS :mrgreen:

Elke drugs ervaring zal ik nooit meer vergeten :wink: Maar me GHB en sex ervaring was super ja :grin: en in combo met pep lijkt het me echt super geil :grin: Krijg binnenkort weer wat van dat mooie vloeistof binnen.

Je hoort hoe het was :wink:

:wave:

Flatliner

Newbie
Sex + SOS = Erg intens :hearteyes:
Sex + MDMA = Lekker (maar komen is een moeilijk verhaal)
Sex + GHB = Misselijkmakend (werd echt kotsmisselijk)
Sex + Paddo`s = Weird shit, maar wel lekker
Sex + Effidrine = Nothing special

Fishhead07

Wijs gebruiker
Sex + GHB = :hearteyes: Nummer 1 tot nu toe :sunglasses:

Sex + Keta = Lkkr :mrgreen:

Sex + Wiet = Super geil :)

Sex + MDMA Kristalle = Geill :wink:

Sex + Pep = Zwaar geillll :hearteyes:

Sex + Sos = lkkr :sunglasses:

Sex + XTC = Heerlijk :grin:

Sex + Alcohol = Tja duurt eeuwen maar niet heel geil ofzo :beer:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Screamolicious zei:
xtc (gele hartjes) die waren voor mij echt DE SHIT! :mrgreen:
140 mg mdma zat erin dus wel lekker :hearteyes:

En mdma kristallen moet ik nog een keer doen. :rolleyes:

Gister een geile sex ervaring :P Geel hartje genomen voelde eerst vet lang niets toen ineens zo vet wazig vaag spacend toen hasj joint gesmoked :grin: later nog een wiet joint en toen was ik vrezelijk geil en de sex was heerlijk :hearteyes:

Staat zeker in de top 5 :P moeilijk te oordelen want elke drugs heeft ze voordelen en nadelen met sex dus ja :P

.+.

Experimenterende gebruiker
wiet daar word ik toch vaak wel mega geil van haha
en je orgasmes zijn ook veel lekkerder en intenser

takala

Bewuste gebruiker
MDMA (ni te veel, een goei 100mg ofzo) + dikke trip, ma je moet toch wel op een bepaald punt zijn in je relatie dat je door haar vervormende uiterlijk kan kijken dan gewoon, super intens en intiem, ellenlang door gaan tot een ongelooflijk extatisch orgasme terwijl je half in trance bent door de sex en de tripmuziek op de achtergrond (Shpongle: Devine Moments of Thruth of oldschool goa).
Echt dikke aanrader als je weet waaraan je begint, psychedelic for the win! :wave:

jcutter

Badass junkie
Cynisch bedoelt hoor, ik mag graag een beetje dom lullen..
Sex is juist lekker en een mooi spectakel wat tussen een mens kan gebeuren. Iets wat je beter speciaal kan houden.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik heb op speciale momenten wel eens een pilletje gehad... maar dan die combinatie, extra speciaal... het urenlang knuffelen was al een hele beleving. de sex was niet eens het leukste van de avond :) :) maar wel iets aparts. was anders.

lichtendonker

Belezen gebruiker
Gecombineerd met LSD is het toch wel top :hearteyes:
Alles voelt tig keer intenser en multiple orgasms is geen uitzondering bij LSD.
Gecombineerd met GHB doe je de geilste/gekste dingen en sex en coke is gewoon lekker heftig.
Sex en drugs is zeker weten de moeite waard!

Bovenaan