Sex met Speed, is geen aanradertje... je wil binnen een minuut, maar na een half uur nog geen resultaat 
loadrunner zei:Sex met Speed, is geen aanradertje... je wil binnen een minuut, maar na een half uur nog geen resultaat![]()
Willemijn zei:xtc , weed , en alcohol
binnenkort mss es proberen onder lsd![]()
moet schitterend zijn
jcutter123 zei:Cynisch bedoelt hoor, ik mag graag een beetje dom lullen..
Sex is juist lekker en een mooi spectakel wat tussen een mens kan gebeuren. Iets wat je beter speciaal kan houden.
Dumpy zei:LSD, zeker weten![]()
Het uliteme genot krijg je door je tijdens de sex niet met sex bezig te houden in gedachten
BADJASMAN zei:Ja daar heb ik wel ervaring mee,
eerst een paar liter cola drinken
en dan een lekker hoertje neuken
op de wallen, goeie combinatie !
BADJASMAN zei:Ja daar heb ik wel ervaring mee,
Flatliner zei:Sex + MDMA = Lekker (maar komen is een moeilijk verhaal)
loadrunner zei:Sex met Speed, is geen aanradertje... je wil binnen een minuut, maar na een half uur nog geen resultaat![]()
Willemijn zei:BADJASMAN zei:Ja daar heb ik wel ervaring mee,
yeah Coca , cola , the new drug![]()

Willemijn zei:Flatliner zei:Sex + MDMA = Lekker (maar komen is een moeilijk verhaal)
is dat niet juist positief voor je partner?
ik kan me moeilijk inbeelden dat zij hiervan last zou hebben , integendeel![]()

Varry zei:Willemijn zei:Flatliner zei:Sex + MDMA = Lekker (maar komen is een moeilijk verhaal)
is dat niet juist positief voor je partner?
ik kan me moeilijk inbeelden dat zij hiervan last zou hebben , integendeel![]()
Hmm weet niet hoor, maar ik beschouw klaarkomen nog altijd als leuk.
Wat zeker zo leuk is, is je partner zien klaarkomen.
Mijn wederhelft vindt het eerder frustrerend dat als ik wat gedronken heb ofzo, niet meer kan komen.
Maarja, ieder zijn zin![]()
Willemijn zei:jij bent toch een jongen?
stel je pakt een xtc pilletje , en je lief is nuchter ..![]()
alsof je er 3uur overdoet eer je komt![]()
BADJASMAN zei:Klinkt allemaal geil maar heb toch het idee
dat vrouwen vaker een orgasme faken.
tòch Willemijn?!
damn! goeie vraagTechNora zei:^Ik heb nooit iets begrepen van dat orgasmes faken, waarom zou je dat in godsnaam doen?![]()
Willemijn zei:damn! goeie vraagTechNora zei:^Ik heb nooit iets begrepen van dat orgasmes faken, waarom zou je dat in godsnaam doen?![]()
![]()
TechNora zei:^Ik heb nooit iets begrepen van dat orgasmes faken, waarom zou je dat in godsnaam doen?

TechNora zei:^Belachelijk! Dus om de eer van de man hoog te houden, ontneem je jezelf je orgasme? Daar snap ik dus nog steeds niks van. In een relatie is het helemaal lomp, als die kneus iets niet goed doet, dan help je hem er ook alleen maar mee als je eerlijk bent, en hem wat hand-igheden bijleert.
Pffff, als alle vrouwen zo bang zijn, dan leren die mannen het natuurlijk nooit.... En dan weer de vruchten plukken van de mannen die ik heb opgeleid zeker![]()
![]()
TechNora zei:^Belachelijk! Dus om de eer van de man hoog te houden, ontneem je jezelf je orgasme? Daar snap ik dus nog steeds niks van. In een relatie is het helemaal lomp, als die kneus iets niet goed doet, dan help je hem er ook alleen maar mee als je eerlijk bent, en hem wat hand-igheden bijleert.
Pffff, als alle vrouwen zo bang zijn, dan leren die mannen het natuurlijk nooit.... En dan weer de vruchten plukken van de mannen die ik heb opgeleid zeker![]()
![]()
Lektroluv zei:TechNora zei:^Belachelijk! Dus om de eer van de man hoog te houden, ontneem je jezelf je orgasme? Daar snap ik dus nog steeds niks van. In een relatie is het helemaal lomp, als die kneus iets niet goed doet, dan help je hem er ook alleen maar mee als je eerlijk bent, en hem wat hand-igheden bijleert.
![]()
Ik ben een dude :P!!! En ja ik heb wel eens gefaked ja...
En als ik fake doe ik dat omdat ik de ander geen slecht gevoel wil geven...Sommige sex is gewoon slecht, dan heb ik er geen zin in.
Heb in relaties nog nooit gefaked hoor btw... en heb t ook pas 2keer gedaan... niet ideaal, maar ik begrijp 't wel!
Ik vind het ook onzin dat mensen het facken maargoed, ze schieten daarmee alleen zichzelf tekort :P
En dat is dan het moment om als vrouw misbruik te maken van een man die er niks van snapt en zelf het heft in handen nemen :PTechNora zei:^Hoe kun je als man nou faken? Is altijd wel zichtbaar bewijs van, toch?En verder....... ik geloof niet zo in slechte seks, je kunt er altijd wel iets leuks van maken, tenminste als je niet te maken hebt met van die snel op hun pikgetrapte mannen
(en daar lopen er nogal wat van rond, helaas)
Verder hoef je ook niet perse helemaal uit het gevoel te komen en dan botweg te zeggen: 'okee zo gaat het niet werken'. Dat kan natuurlijk veel subtieler. Altijd uitgaan van t positieve![]()
Hoe kan je nou niet in slechte sex geloven :d... je kan er echt niet altijd wat aan doen hoor:P En Nora wil je zeggen dat je nog nooit slechte sex heb gehad?