soft of hard drugs???

Ik wilde weten waar volgens de overheid nou de grens ligt tussen soft en hard drugs met name over paddo en dergelijke is het allemaal nogal vaag :(
Ook wil ik weten wat jullie mening is hierover k hoop wat te horen
en smoke ze :smoke:

:s ik had gehoord dat volgens de wet alleen nog maar verse paddo's verkocht mogen worden, maar bij de smartshop kun je nog steeds gedroogde kopen dus het blijft gewoon vaag!! XXX SNATSERTJE

:smoke: het verschil tussen de hard en softdrugs ligt aan drie factoren:
1 gezondheidsrisico's
2 verslavende werking
3 de zwaarte van het effect.

is een van deze factoren zeer groot aanwezig dan word het al gauw bestempeld als harddrugs zoals bij paddo's het effect de reden was om het een harddrugs te noemen.

gedroogde paddo's zijn verboden verse niet dat heeft de reden dat gedroogde paddo's geëxporteerd kunnen worden. het drogen van paddo's is een bewerking van de paddo en dat is hetgeen dat verboden is aan paddo's dus als een smartshop gedroogde paddo'sverkoopt en de keuringdienst van waren langskomt dan kunnen ze de tent sluiten, de smart in arnhem verkoopt dan ook alleen maar verse.

ook het zelf drogen van paddo's is verboden dus als oom agent bij je langskomt om wat voor reden dan ook en hij ziet dat je paddo's droogt dan kun je daar voor worden opgepakt.

dus niet

ja gedroogde paddos moge ni verkocht worde maar ze droge moet niet eens een portie paddos droge uit hun zelf al vor een goeie 5% per dag dus

Terug
Bovenaan