Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Angramar Temenos zei:Ik zou eerder de grens trekken van, Softdrug, midden-drug, harddrug.
Softdrugs: Wiet, hasj, ephedra, 2c-x, LSD, paddo's, mescaline
Middendrugs: XTC, Speed, Cocaine, Ketamine, Alcohol, GHB
Harddrugs: Crack, Meth, Heroine, PCP, Datura
Matthijs85 zei:Die hele scheiding harddrugs slaat nergens op. Maar als je naar de gevaren enz. gaat kijken is alcohol een stuk schadelijker dan de meeste middelen die harddrugs zijn volgens de wet.

Paddo100 zei:..Zo enorm typisch voor hard-drugs gebruikers.
Omdat ze zelf hard-drugs gebruiken noemen ze alcohol ook harddrugs om dan de echte harddrugs een minder slechte naam te geven. zo van: "de mensen die heel veel drinken en geen harddrugs gebruiken zijn ook heel slecht bezig"..
Paddo100 zei:leuk dat iedereen het hier een harddrug vind.
Zo enorm typisch voor hard-drugs gebruikers.
Omdat ze zelf hard-drugs gebruiken noemen ze alcohol ook harddrugs om dan de echte harddrugs een minder slechte naam te geven. zo van: "de mensen die heel veel drinken en geen harddrugs gebruiken zijn ook heel slecht bezig"
alcohol is alleen niet goed voor je bij grote hoeveel heden en veel vuldig gebruik. het is ook goed voor je lichaam om af en toe een wijntje oid te drinken. dan gaat het wel om kleine hoeveel heden.
Bij harddrugs is het gewoon super slecht voor je... of je nou veel of weinig neemt.
JunkXL zei:Van alle drugs, is alcohol echt de drugs waar ik het hardste van ga..
Bontkikker zei:Het staat voor mij in ieder geval vast dat alcohol een smerige drug is. Bier is even gevaarlijk als de zogenaamd "sterke" dranken, je wordt er even zat van. Er wordt wel eens gezegd dat niemand meer zou drinken als de kater voor het drinken in plaats van er na zou komen. Jaren geleden ben ik helemaal met acohol gestopt, het ging veel en veel makkelijker dan ik had gedacht en ik ben er nog steeds ontzettend blij mee.