Stoned worden van legale medicijnen?

Zijn er bepaalde medicijnen waar je stoned van kan worden? antigripine ofzo , ik heb wel gehoord over ritalin maar dan moet je eerst een doktersvoorschrift hebben,,krijgt niet iedereen. Neusspray? wat kan je gebruiken van legale medicijnen om stoned te worden? En uiteraard werkt het alleen in hogere dosis.Iemand enig idee?

Proost :beer:

weet wel dat je bepaalde paracetamolletjes kan gebruiken voor het versnijden van pure coke omdat hier een opium sulfaat inzit

maar ik zal wel ff voor je kijken

doopie zei:
weet wel dat je bepaalde paracetamolletjes kan gebruiken voor het versnijden van pure coke omdat hier een opium sulfaat inzit

maar ik zal wel ff voor je kijken

In sommige pillen zitten codeine fosfaat en paracetamol idd. Maar 3000 mg paracetamol doet leverschade en meestal zit er 10 mg codeïne in die pillentjes.

Vanaf ongeveer 70 mg codeïne ga je wat voelen. Wel oppassen als je dit wilt gaan gebruiken, het is een opiaat, en dus een vrij sterk verslavende stof.

k hoor veel over medische wiet , kep et zelf nog nooit gebruikt of gezien , maar et is dus gewoon voor mensne die veel pijn hebben ( reuma etc )

hoorde dat het echt goed moet wezen en dat je veel minder nodig heb

als het goed is is het gewoon wiet wat de dokter dan voorschrijft idd tegen reuma en ms.

tegen een hogere prijs ja:P en je woord er niet knetter van het stimmuleert op een of andere manier alleen een bepaald deel in de hersenen:P weet iemand trouwens meer over welke stoffen er nog meer in wiet zit?

zo'n kerel die ik ken van UT zei dat hij dat alleen nog maar rookt ( hij heeft dat gratis van een vriend die int ziekenhuis werkt - gejat- ? ) en hij doet dat soms normaal in een joint , maar vaak in een echte waterpijp

FuTuRe zei:
zo'n kerel die ik ken van UT zei dat hij dat alleen nog maar rookt ( hij heeft dat gratis van een vriend die int ziekenhuis werkt - gejat- ? ) en hij doet dat soms normaal in een joint , maar vaak in een echte waterpijp

owja heeft ie ook nog gewone wiet gerookt dan?

er zijn er zo veel, maar 1 verklap ik je,, ritalin (methafamine) (medicijn voor adhders) verpulveren en snuiven die bende, net speed. als je dit soort dingen echt wil doen/beleven dan vind ik dat je wel zo slim moet zijn om je/de docering zelf uit te vogelen. kabouter spik en span snoept daar ook wel es van,,hehe

psyeye zei:
er zijn er zo veel, maar 1 verklap ik je,, ritalin (methafamine) (medicijn voor adhders) verpulveren en snuiven die bende, net speed. als je dit soort dingen echt wil doen/beleven dan vind ik dat je wel zo slim moet zijn om je/de docering zelf uit te vogelen. kabouter spik en span snoept daar ook wel es van,,hehe

Ritalin is geen methamphetamine..

Methamphetamine
methamphetamine_2d.jpg

Ritalin (methylphenidate)
methylphenidate_2d.gif

Hier nog een structuur formule van amphetamine, wat ook wel eens gegeven wordt aan ADD patienten.

amphetamine_2d.gif

De topicstarter vroeg om legale medicijnen, ik denk dat hijzij bedoelde zonder voorschrift verkrijgbaar... dan hoef je niet met Ritalin aan te komen :p

Er zijn inderdaad talloze medicijnen waar je plezier mee kunt hebben, maar die zijn natuurlijk allemaal alleen op doktersvoorschrift verkrijgbaar.

In Nederland zijn er eigenlijk geen medicijnen zonder voorschrift waarvan je plezier kunt beleven. Er is wel eentje waarvan je helemaal van de wereld raakt maar dat is niet echt plezierig in de zin van high zijn, mensen met een beetje kennis weten welke ik bedoel.

De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden.
Dus het maakt je eigenlijk geen fuck uit wat voor middel je neemt, als je maar onder invloed raakt? Loop dan ff naar je lokale supermarkt en koop een kratje bier... :wave:

fneawognfkgln zei:
De topicstarter vroeg om legale medicijnen, ik denk dat hijzij bedoelde zonder voorschrift verkrijgbaar... dan hoef je niet met Ritalin aan te komen :p

Er zijn inderdaad talloze medicijnen waar je plezier mee kunt hebben, maar die zijn natuurlijk allemaal alleen op doktersvoorschrift verkrijgbaar.

In Nederland zijn er eigenlijk geen medicijnen zonder voorschrift waarvan je plezier kunt beleven. Er is wel eentje waarvan je helemaal van de wereld raakt maar dat is niet echt plezierig in de zin van high zijn, mensen met een beetje kennis weten welke ik bedoel.

De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden.
Dus het maakt je eigenlijk geen fuck uit wat voor middel je neemt, als je maar onder invloed raakt? Loop dan ff naar je lokale supermarkt en koop een kratje bier... :wave:

Er zijn er genoeg, dus waarom noem je ze niet gewoon op voor de mensen met wat minder kennis?

Balonnetje, waarom ik ze niet opnoem? Ik zie daar geen reden toe, gezien de topicstarter zn post denk ik dat hij gewoon vaag/high/oiv wil raken, daarvoor hoef je geen medicijnen te misbruiken wat vrij riskant is maar kan je ook gewoon gaan zuipen, zoals ik in mn vorige post eigenlijk al zei...

Edit:

Ik denk dat je reageerde op het gedeelte uit mijn post: "Er is wel eentje waarvan je helemaal van de wereld raakt maar dat is niet echt plezierig in de zin van high zijn, mensen met een beetje kennis weten welke ik bedoel." Dat middel lijkt me toch niet echt iets wat de topicstarter zoekt, en jij weet wel welk middel ik bedoel. Wat erg schadelijk kan zijn als je bv. het verkeerde merk/type kiest of verkeerd combineert et cetera dus het leek me niet iets om aan te raden... begrijp je?

Ik wil niet geheimzinnig doen ofzo, maar dat is gewoon offtopic lijkt mij...

(De spelling is Dextrometorfan)

En ik bedoelde niet geheimzinnig te doen, balonnetje, maar dat is niet iets waar iemand zomaar naar op zoek is en zeker niet deze persoon, lijkt mij, en ja ik heb ervaring met DXM.

DXM is voor mensen die willen experimenteren met alles wat los en vast zit, zgn. 'psychonauten' ofwel drugshippies die denken dat je van LSD heeeeel erg slim wordt :P hey ik pest je een beetje dat heb je wel door he

fneawognfkgln zei:
(De spelling is Dextrometorfan)

En ik bedoelde niet geheimzinnig te doen, balonnetje, maar dat is niet iets waar iemand zomaar naar op zoek is en zeker niet deze persoon, lijkt mij, en ja ik heb ervaring met DXM.

DXM is voor mensen die willen experimenteren met alles wat los en vast zit, zgn. 'psychonauten' ofwel drugshippies die denken dat je van LSD heeeeel erg slim wordt :P hey ik pest je een beetje dat heb je wel door he

Ik heb zelf ook wel enige ervaring met DXM, niet veel, maar ik kan je idd zeggen dat het niet weg is gelegd voor mensen die zomaar even high willen worden. Maar sowieso, er zijn een stuk interessante middelen dan DXM beschikbaar, zeker als een vriendinnetje van je een paard heeft en nog een potje ketalar heeft staan ;).

rofl, mijn kat heeft laats k gekregen (hij moest gecastreerd worden). ik was zo jaloers op hem toen hij wankelend door de kamer liep (het werkte nog uren door na de operatie). :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En dxm is nou ook niet echt geschikt voor mensen die, zoals fneawognfkgln al zei zomaar vaag willen worden door makkelijk verkrijgbare pillen te slikken en maar kijken wat er gebeurt.. dxm is echt niet zomaar iets wat je ff kan pakken..

OT: ALS er idd zonder recept verkrijgbare medicijnen te koop waren, die met misbruik je 'stoned' zouden maken zonder verdere ernstige gevolgens, dan zou je daar vast al wel eens iets over gehoord hebben...

denizbier zei:

Is het echt nodig om een aparte account aan te maken om oude topics op te dreggen? Hoe interessant en nuttig ook, dit is gewoon triest. Gebruik lekker je eigen account.

Verders is DXM naar mijn bescheiden mening het meest legale waarvan je ook nog eens het meeste kan voelen. Anders ga je lekker voor Ether, dit is ook een topper, mits goed gebruikt!!

PepTalk zei:
En dxm is nou ook niet echt geschikt voor mensen die, zoals fneawognfkgln al zei zomaar vaag willen worden door makkelijk verkrijgbare pillen te slikken en maar kijken wat er gebeurt.. dxm is echt niet zomaar iets wat je ff kan pakken..

over dxm word vaak te licht gedacht, en dat zeg ik als dxm gebruiker.

dxm schakeld je motoriek en je waarneming uit voor uren. dxm gaat hard, voor veel mensen te hard. daar moet je niet aan beginnen zonder veel ervaring en al helemaal niet zonder dat je weet wat je doet, daar word je niet even gezellig stoned van hoor.

Terug
Bovenaan