Terugkijken op vorige avond/dag

gtedbro

Bewuste gebruiker
Ik heb een tijdje geleden paddo's genomen, maar die avond zelf was ik er niet echt van onder de indruk. Ik was wel erg mellow, zag een soort van wazig en ik kon nergens meer me klok terug vinden, dat waren dus de enige dingen die ik op dat moment merkte.
Toen ik de volgende dag erop terugkeek kwam ik echter tot de conclusie dat ik uiteindelijk wel patronen zag als ik mijn ogen sloot, ik dacht op het moment zelf dat ik gewoon erg fantasievol aan het nadenken was en dat de beelden die ik zag niets meer waren dan mijn gedachte en grote verbeeldingskracht.
Ook had ik deze ervaring later met spacecake, er zat 4 gram wiet in en ik had 2 plakken op en de lepel afgelikt, we hadden hem op zaterdagavond/zondagnacht(Om 2u 's nachts was ie eindelijk klaar :P ) gegeten en op dat moment was ik ook niet echt onder de indruk, de rest van mijn vrienden eigenlijk ook niet echt. Maar één persoon heeft daadwerkelijk echt gespaced en zag vervormingen in het meubilair. Ik was teleurgesteld en ik ging al redelijk vroeg slapen. Een vriendin van me zei dat ik liep te neuriën en te lachen in me slaap en de ochtend daarop voelde ik me erg goed, ik had nog nooit zo lekker geslapen. Die dag vond ik het erg jammer dat ik me geld had uitgegeven aan de deze spacecake(dit was op zondag). Echter toen ik maandag wakker werd besefte ik me opeens dat ik de vorige dag heel erg mellow was en heel erg goed gehumeurd. Hoe komt het dat ik later pas in zie wat er daadwerkelijk gebeurd is en hebben jullie dit ook?

Grz. BT

Chris Pontius

Badass junkie
kort gezegd .. ja :P met paddo's und LSD.
toen ik LSD op had kwam ik er pas de volgende dag weer achter dat mijn muur gewoon 1 kleur had ipv 2 :tearsofjoy:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat je iets hoger moet doseren dan, als ik een goeie dosis heb gehad kan ik er op dat moment echt niet omheen dat ik gewoon lekker ga.
Een lichte paddo trip raak je ook niet snel onder de indruk, of je moet dat juist erg waarderen of je moet het leren om toch goed te trippen met minder. Zoek de datails van je roes/trip, vaak zijn ze lastig te vinden maar als je je er op kan focussen komen er opeens veel meer visuals/gevoelens naar boven.
En over die cake, 4 gr in een cake is naar mijn mening best weinig. Dat is ongeveer 0.2gr per plak, en dat geeft niet meer dan een hele lichte roes en als je vaker thc gebruikt kan het zijn dat je er bijna niks van merkt. Als ik wiet of hasj oraal gebruik dan neem ik minimaal 0,6gr en meestal gewoon 1gr omdat ik wel wat gewenning heb. Ik bak ook mijn cakes met 10 tot 20 gram wiet/hasj.
Soms moet je ook ff een paar hijsen nemen van een joint wil je de cake merken, maar rook geen hele want dat kan verkeerd vallen. Soms voel ik de cake na 20 tot 30 minuten, maar ik heb 1 keer mee gemaakt dat het wel 2,5 uur duurde voordat ik hem voelde. Ga dan vooral niet meer bij eten, want dan kun je wel eens meer binnenkrijgen dan je wil.

Bovenaan