Hey,
Gisteren samen met een maat wat wiet in een pijpje gedaan (geen tabak) en even flink lopen lurken. Voelde niet zoveel gingen weer naar binnen beetje stoned, verder geen zware effecten. Ik ga boven op bed zitten en ben me toch ineens een partij gaar.
- voelde alsof ik pulseerde (ging er over nadenken dat het mss m'n hartslag was en werd er een beetje para van)
- lichte closed eye visuals
- beetje visuele ruis met ogen open (niet genoeg om het OYV's te noemen)
- Echt een paddo/truffel manier van nadenken, heel heel heel diep ingaan op dingen net op het randje van paranoide tot bad gaan en mezelf dan weer terug halen.
- Ben denk ik van half 3 tot half 10 's avonds stoned geweest.
- hele tijd mezelf afvragen of ik het fijn vond of niet. Linkte het een beetje met het gevoel van toen ik met truffels een keer bad ging (dit was heel veel minder) en een keer toen ik wappie was na xtc (was week uit met m'n vriendin) dus dat viel toen ook niet zo lekker.
- Conclussie alle drugservaringen zijn ononsmakelijk met elkaar verbonden
- Nadenken loopt alles puur door connecties met elkaar te leggen dus oorzaak -> gevolg (verbanden)
- Dat de meest complexe gedachtes dus heel veel fouten kunnen bevatten, omdat er zoveel verbanden in zitten?
- Dat je met wiet moeilijk verbanden kan leggen :P
edit: Ik was op een gegeven moment ook in een tussenfase van slapen en wakker zijn (weet niet of het lucid dreaming was). Werd in ieder geval wel wakker van het gevoel dat je valt en dan schoppen met je been (sleep twitch).
iemand iets soortgelijks een keer meegemaakt?
Gisteren samen met een maat wat wiet in een pijpje gedaan (geen tabak) en even flink lopen lurken. Voelde niet zoveel gingen weer naar binnen beetje stoned, verder geen zware effecten. Ik ga boven op bed zitten en ben me toch ineens een partij gaar.
- voelde alsof ik pulseerde (ging er over nadenken dat het mss m'n hartslag was en werd er een beetje para van)
- lichte closed eye visuals
- beetje visuele ruis met ogen open (niet genoeg om het OYV's te noemen)
- Echt een paddo/truffel manier van nadenken, heel heel heel diep ingaan op dingen net op het randje van paranoide tot bad gaan en mezelf dan weer terug halen.
- Ben denk ik van half 3 tot half 10 's avonds stoned geweest.
- hele tijd mezelf afvragen of ik het fijn vond of niet. Linkte het een beetje met het gevoel van toen ik met truffels een keer bad ging (dit was heel veel minder) en een keer toen ik wappie was na xtc (was week uit met m'n vriendin) dus dat viel toen ook niet zo lekker.
- Conclussie alle drugservaringen zijn ononsmakelijk met elkaar verbonden
- Nadenken loopt alles puur door connecties met elkaar te leggen dus oorzaak -> gevolg (verbanden)
- Dat de meest complexe gedachtes dus heel veel fouten kunnen bevatten, omdat er zoveel verbanden in zitten?
- Dat je met wiet moeilijk verbanden kan leggen :P
edit: Ik was op een gegeven moment ook in een tussenfase van slapen en wakker zijn (weet niet of het lucid dreaming was). Werd in ieder geval wel wakker van het gevoel dat je valt en dan schoppen met je been (sleep twitch).
iemand iets soortgelijks een keer meegemaakt?
"