Vaccin tegen het Coronavirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

WeAreThe99%

Bewuste gebruiker
dat jij de 99 % bent, blijkt niet uit de verkiezingen van half jaar terug.

waarom claim je dat?
of je nou gelijk hebt, of ongelijk, dat hangt toch niet af of je de meerderheid bent?

een meerderheid kan zich ook vergissen. is gewoon menselijk..
volgens mij snap je de Wearethe99% niet helemaal
99% staat voor alle burgers die op aarde leven. die 1% staat voor de bankencentraal die de wereld runnen.

L

Lid 153446

Gast
volgens mij snap je de Wearethe99% niet helemaal
99% staat voor alle burgers die op aarde leven. die 1% staat voor de bankencentraal die de wereld runnen.

Oooooh.
Dank je wel voor de uitleg.

ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?

WeAreThe99%

Bewuste gebruiker
Oooooh.
Dank je wel voor de uitleg.

ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?
Jah. Ik dacht ik zet het er voor de zekerheid bij omdat ik natuurlijk niet weet wie er achter het beeldscherm zit in hoe ver diegene bewust is van de wereld om zich heen xD

L

Lid 153446

Gast
Jah. Ik dacht ik zet het er voor de zekerheid bij omdat ik natuurlijk niet weet wie er achter het beeldscherm zit in hoe ver diegene bewust is van de wereld om zich heen xD
ik ben redelijk politiek bewust denk ik.

paniek helpt alleen nooit zo, als je dingen anders wil hebben in de wereld. een clear, cool mind en vaste hand zijn handiger.

WeAreThe99%

Bewuste gebruiker
Jongens verwijder mijn account maar. Ik ben klaar met deze Forum! over 10 jaar denken jullie nog terug aan wat er ooit verteld is door mensen die jullie gewaarschuwd hebben. Er komen maatregelen aan waar we 5 jaar geleden nog niet over nadachten. Hongersnood zal aankomen. Ongevaccineerde worden buitengesloten wat dus nu al gebeurd. Verdeel en heers zal steeds groter worden. gedrag van mensen zal gaan veranderen in deze tijd. Mensen zullen niet meer zijn wie ze ooit waren geweest. het word een rare tijd. Ik gun ieder het beste. de gevaccineerde en de ongevaccineerde. LAten we wel ff voorop stellen dat ik niet tegen het vaccin ben maar dat ik tegen de verdeel en heers ben

WeAreThe99%

Bewuste gebruiker
Nee.
ik breng gewoon respect op voor je. Aantal eerdere posts van je heb ik alleen niet gelezen, door het ontbreken van wit-regels en te veel hoofdletters.

Die dingen duwen me een beetje weg.
Jah ik typ nu ook heel snel omdat ik zo de deur uit moet naar mijn vriendin xD.

Ape

Badass junkie
Jongens verwijder mijn account maar. Ik ben klaar met deze Forum! over 10 jaar denken jullie nog terug aan wat er ooit verteld is door mensen die jullie gewaarschuwd hebben. Er komen maatregelen aan waar we 5 jaar geleden nog niet over nadachten. Hongersnood zal aankomen. Ongevaccineerde worden buitengesloten wat dus nu al gebeurd. Verdeel en heers zal steeds groter worden. gedrag van mensen zal gaan veranderen in deze tijd. Mensen zullen niet meer zijn wie ze ooit waren geweest. het word een rare tijd. Ik gun ieder het beste. de gevaccineerde en de ongevaccineerde. LAten we wel ff voorop stellen dat ik niet tegen het vaccin ben maar dat ik tegen de verdeel en heers ben
Ja, dat snap ik wel, maar het komt zo feitelijk en drammend over

ik kan het helemaal vinden in je punten, maar hoe je het brengt weerhoudt me om je serieus te nemen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Als iedereen dood gaat aan het vaccin is er niemand meer die ongevaccineerde 'buitensluit'

Zie:
Ik heb het al opgegeven! laat mensen zich lekker vacineren. neem alsjeblieft de 3e ook! want die is fataal.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ga eens gauw terug naar school!

heb het al opgegeven!

Vaccin zal je doden!

Wat jullie doen moeten jullie zelf weten.

jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet!

Jaaaa ik zou niet meer reageren in dit topic maar kan het met dit even niet laten. Maar dit, Genocide, we gaan allemaal dood, iedereen moet wakker worden en weet ik veel allemaal wat. 🙈
Ik ben niet moeilijk maar dit soort reacties dan vraag je er om als anders of “gekkie” bestempeld te worden. Of er nou een deel van waar is of niet.

Je maakt je er zooooooo druk om! Ook dat ANDEREN zich laten vaccineren, daar heb jij toch geen last van als een ander zich vol pompt met een vaccin?
Alsjeblieft, denk aan je hart en stress, de kans op een beroerte of hartklachten zijn bij stress nog groter als na het vaccin…
En nee, ik ben geen schaap en heb ook twijfels en bedenkingen. Ik ben bv wel gevaccineerd maar geen qr code omdat ik solidair ben met ELK mens in tegenstelling tot jou.

En mensen persoonlijk pakken is helemaal kut van je!
Ik denk dat velen afhaken bij dit soort teksten!

Het moest er even uit, lucht op! Nu weer “off line in dit topic”.
Alsjeblieft denk aan je eigen gestel, je zo druk maken is echt niet goed en ook niet leuk voor je omgeving.
Kom op man, verman jezelf!

Zo, dat is er uit! Fijne avond verder!

The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”

~Charles Bukowski~

Laatst bewerkt:

Ape

Badass junkie
Goh, die doomsday voorspellingen blijven ook maar meegroeien he, nu gaan we pas bij de derde prik dood? Aan het begin van dit topic waren we na de eerste 2 al verdoemd tot een (delayed) dood, volgend jaar zal dat wel "de vierde prik is fataal!" worden :tongueout:
Hou het maar gewoon bij “we gaan dood!”, dat is open voor allerlei interpretaties 😛

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Goh, die doomsday voorspellingen blijven ook maar meegroeien he, nu gaan we pas bij de derde prik dood? Aan het begin van dit topic waren we na de eerste 2 al verdoemd tot een (delayed) dood, volgend jaar zal dat wel "de vierde prik is fataal!" worden :tongueout:
Net als dat de wereld of die andere agenda al minstens 3 x is verplaatst... Erg geloofwaardig dus..

ljuv

DF-koningin
Doe even normaal... Je mag hier prima je mening geven maar niet dit soort dingen roepen. Behalve fucking respectloos ook fucking onwaar: zelfs als straks iedereen met een prik in zn arm neervalt, heeft dat niets met afkomst, ras(senleer) en dus ook niets met genocide te maken. Erg onbeschaamd en niet ok.

En al helemaal om stafleiding letterlijk de dood toe te wensen!? Wat de fuck bezielt je. Hoop inderdaad dat je daar een ban voor krijgt.

Geniet van je avond in een land waar je vrij bent om dit soort belachelijke dingen te roepen. Zou het niet proberen in een land als Rusland, om maar wat te noemen :') Joetjes!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Geef mij een ban op deze drugsforum! want velen zijn hier ook zwaar geindoctrineerd. De wAARHEID IS DAT WE IN DE EINDTIJD LEVEN! ZE WILLEN DEPOPULATIE! Er klopt geen fuck van het corona! zijn jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet!
Met alle plezier maat!

In dit topic staan we al een enorme hoeveelheid onzin en onwaarheid toe van heel veel mensen. Dit doen we heel bewust zodat alle Drugsgebruikers hier hun mening kunnen delen. Ongeacht of die mening voortkomt uit wetenschap, complotten, religie of intuïtie. Dat kan en mag hier allemaal.

Maar we gaan geen gewaardeerde medewerkers zoals @Roze Olifant nare dingen toewensen omdat ze net even een andere keuze maakt dan jij! Zij zet zich al jaren vrijwillig in voor deze community terwijl jij hier alleen maar wat onzin komt lopen verkondigen. Dat is nu klaar!

Rivalrie

Badass junkie
In Duitsland is de neurologische schade waarover de New York Times schrijft duidelijk zichtbaar aan de hand van ziekenhuis opnames. Sinds men begon met prikken schieten de opnames omhoog.

20211026_063325.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan