• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Vet trippen op de Donderdag LIVE

Vet trip en ook heel humoristische wijze maakt mij om heel hard lachen.
Hij is zo van de wereld! Toch probeerde hij z'n verhaal hier kwijt.
Knap staaltje werk!

ik weet een hele goeie ...

Iemand die weinig durft te praten,heeft waarschijnlijk ....schaamlippen...

is toch geniaall

,,,hahaha

ja ja begin nu op plateautje te komen,,biertje erbij nu...intens genieten van dat biertje ook...zie steeds overal spikkels om me heen nog...och ppfff wat een avondje weer..

Een kijk in de kijkdoos...deze trip was anders dan andere...elke trip is anders...diepte punten,pieken,en intens geluk...kleine dingen weer waarderen in het leven..elke trip is leerzaam..pak er gewoon de dingen uit die je wou leren...en hou ze vast.....althans voor een tijdje..

De trip begon dus heel aangenaam,geen misselijkheid ofzo die maat van mij had wel wat moeite met het wegwerken van de truffels.

Al heel snel kwam ie op,een onbeschrijfelijk gevoel daar kunnnen nog geen 20 pillen tegenop..was bezig met me report bij te houden wat steeds moeilijker werd doordat je allerlei aktie's in je hoofd hebt maar moeite krijgt om ze ook daadwerkelijk uit te voeren door afleiding en gedachtengangen.

Even weg bij de pc..er was een film bezig met een ontvoering break down
ofzo..Toen klapte ie er zwaar in zeg..rare mind loops begonnen..en die Kurt Russel begon steeds raarder te doen in die film..als een soort angsthaas zag ik hem steeds heel raar rennen op zoek naar ze vrouw..

Om me heen golfde en ademde alles zoals het hoort..pppfff zwaar...whaaa lekker....nee toch wel zwaar.. zo ging het gevoel op en neer zeg maar...Dit is altijd een heftig stukje in je trip waar je ff doorheen moet bijten.

In dit stadium heb ik ook vaak beetje onrust,is het wel leuk wat ik aan het kijken ben zou ik dit doen zou ik dat...peukje? nee das vies..of toch?
Dit duurt meestal een uurtje en daarna val je in een hele lekkere gemoedstoestand waar je intens kan genieten van de kleinste dingen.

Er kwam een kameraad van mij langs met ze bier en sos,in tegenstelling wat je vaak hebt dat als er mensen bij zijn die niet trippen je ze niet zo leuk vind was dit geweldig.

Die gozer begon hele vage verhalen te vertellen ove zodiac beren en van alles,schitterend ik was een en al oor,heb me kapot gelachen..

Toen we met de truffels net iets over de top zaten begonnen we aan de paddos,die voelde we na ongeveer een half uurtje er doorheen komen met hun golven effect..

Later op de avond trok ik een biertje los...mijn god..alsof het mijn eerste kennismaking was met een koud biertje heerlijk gewoon..

Het is nu de volgende dag en heb een heerlijk voldaan gevoel en waardeer de kleine dingetjes weer net iets meer als voor me trip..

Out!

Yep, heel erg vette trip met live foto's....
Daar had ik niet eerder aan gedacht. :rolleyes:
Mazzel en psychonautische groet Pkoeiaard!

Terug
Bovenaan