zommes zei:Met iemand anders zoenen is sowieso niet vreemdgaan.
nutsss zei:Alles wat buiten medeweten van je partner om gaat qua seksuele handelingen en waar je geen afspraken over hebt gemaakt is vreemdgaan.
Of als je je schuldig voelt zal het ook wel er tegenaan zitten.
Ook als je vervolgens je partner niet meer ziet staan die avond en hij/zij is daar niet blij mee is het vreemdgaan.
Safire zei:Wat afspraken betreft. Hebben jullie afspraken gemaakt over zoenen met iemand van dezelfde sekse?
Serenity zei:zommes zei:Met iemand anders zoenen is sowieso niet vreemdgaan.
Rare uitspraak. Als er gevoelens bij in het spel zijn vind ik het zeker wel vreemdgaan, als het om het andere geslacht gaat dan.
Zowieso vind ik zoenen vreemdgaan. Vind het zwak, dan kan je niet eens je lichamelijke behoeftes inhouden voor iemand van wie je zielsveel houdt..
Mijn mening...
Play_bunny zei:De een vind het erg als je al naar een ander kijkt.
Solidius zei:Om m'n (toekomstige) vriendin met een andere chick te zien zoenen zou ik geen bezwaar hebben. Welke openminded jongeman vind het nou niet prachtig om twee meiden lekker met elkaar te zien lebberen?!
Oh sorry, verkeerd gelezen. OH PARDON.zommes zei:Oh mijn God. Het ging over de woorden nooit en het andere geslacht, omdat jij vind dat het anderzijds wel vreemdgaan is.
Serenity zei:Nee. Alhoewel het voor de partner van diegene waarmee ik zoende dit weekeind geheel anders was...
Wat ik dan niet echt snapte.. Ik ben toch geen concurrentie? Mjah.
BillyBilo zei:Ik vind het nogal debiel om met iemand te gaan "zoenen" als je er geen gevoelens bij hebt, dronken avondjes, geile meisjes die hopeloos maar aan elkaar gaan zitten en zoenen, dronken jongens die met elkaar bekken om te shockeren.
Geef mij dan alstublieft maar water.
lot zei:komt door de alcohol!! :P
nee, ja bedoel ik voor fun was ook leuk ahah maar ja dus..
Safire zei:Is het voor jou vreemd gaan als je partner met iemand van het zelfde geslacht (dus girl/girl en boy/boy) zoent?

Goanaut zei:Kom het maar eens in mijn bed doen dan rag ik ik eens wat anders in die mond (sorry, misschien iets te vrijpostig maar wel recht uit het hart!).
Ellesdee zei:Goanaut zei:Kom het maar eens in mijn bed doen dan rag ik ik eens wat anders in die mond (sorry, misschien iets te vrijpostig maar wel recht uit het hart!).
nou nou nou
wat een grootspraak
KataStrofe zei:Na een minidixussie hier net is besloten dat technisch gezien alles wat je niet met je partner doet onder de noemer 'vreemdgaan' valt.
nutsss zei:en je hebt zoenen en zoenen.
en vroeger ook negerzoenen.
zommes zei:KataStrofe zei:Na een minidixussie hier net is besloten dat technisch gezien alles wat je niet met je partner doet onder de noemer 'vreemdgaan' valt.
Met wie?
Dzy zei:zommes zei:KataStrofe zei:Na een minidixussie hier net is besloten dat technisch gezien alles wat je niet met je partner doet onder de noemer 'vreemdgaan' valt.
Met wie?
Met Safire gok ik zo, aangezien het Safire's vriend is :P
Ellesdee zei:Dzy zei:zommes zei:KataStrofe zei:Na een minidixussie hier net is besloten dat technisch gezien alles wat je niet met je partner doet onder de noemer 'vreemdgaan' valt.
Met wie?
Met Safire gok ik zo, aangezien het Safire's vriend is :P
en met deadlock dacht ik