Fishhead07
Wijs gebruiker
Waar gaat je voorkeur naar uit nakie speed of nakie sos ???
En waarom?????
En waarom?????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Psycho_Chrono zei:SOSA
is wat relaxter![]()
SneeuwWitje zei:Cocain![]()
![]()
![]()

gewoon doen joh! zei:Sos, vandaag ben ik aan de pep omdat ik dan lekker geconcentreerd leer (ja je denkt nu van: je bent toch op DF dus je leert niet, maar heb nu een pause :P ) Maar sos vind ik veel lekkerder, het effect is minder maar doet me meer, het is denk ik ook wel verslavender dan pep maar dat weet ik niet zeker. Ik weet wel dat ik niet denk dat ik verslaafd aan pep zou kunnen raken en wel aan sos (ben ik eigenlijk ook wel tot op zekere hoogte)
Owh ja en ik snuif het natuurlijk! Die geur vind ik ook zo hemels![]()
Halewoe zei:Ik heb nog nooit speed gebruikt, maar coke is gewoon![]()
gewoon doen joh! zei:Bij speed ben ik na een lijn meestal van DAMN!! Die shit voelt zo chemisch en brand ook veel meer. Wel is het zo dat ik niet echt kan uitleggen WAAROM ik sos zo veel chiller vindt, want als je naar het effect en de duur kijkt zou ik speed eigenlijk wel chiller moeten vinden. Best raar eigenlijk![]()
Nog een nadeel van speed: In slaap vallen+ eten kan ik echt niet door mn keel heen krijgen, bij sos heb ik bij die dingen minder moeite.
gewoon doen joh! zei:Ik zou speed ook niet gebruiken voor het uitgaan, heb ik wel is geprobeerd maar vind ik maar niks. Door de speed merk je echt weinig van alcohol, tja, tenzij je je echt helemaal lam wil zuipen, en ik vind het zowieso niet zo lekker met uitgaan.
Alcohol en sos bij het uitgaan daarintegen![]()
MissDior zei:sos en alcohol is wel een lekkere combi!
maar let wel op, want als de sos is uitgewerkt, kun je ineens heeeel zat zijn, of een flinke kater krijgen![]()
Safire zei:Speed. Het effect is veel meer aanwezig en het duurt langer. Een combi van beide zou helemaal ideaal zijn.. Prijs, effect, lengte van speed en snuifgemak en gebrek aan kater van coke![]()
Fishhead07 zei:gewoon doen joh! zei:Ik zou speed ook niet gebruiken voor het uitgaan, heb ik wel is geprobeerd maar vind ik maar niks. Door de speed merk je echt weinig van alcohol, tja, tenzij je je echt helemaal lam wil zuipen, en ik vind het zowieso niet zo lekker met uitgaan.
Ik heb de combo van drugs en alcohol nog niet gemaakt. Maar sos en alco kan dus prima samen???
![]()
gewoon doen joh! zei:Fishhead07 zei:gewoon doen joh! zei:Ik zou speed ook niet gebruiken voor het uitgaan, heb ik wel is geprobeerd maar vind ik maar niks. Door de speed merk je echt weinig van alcohol, tja, tenzij je je echt helemaal lam wil zuipen, en ik vind het zowieso niet zo lekker met uitgaan.
Ik heb de combo van drugs en alcohol nog niet gemaakt. Maar sos en alco kan dus prima samen???
![]()
Ik vind sos zelfs een stuk minder leuk zonder alcohol, en de dip (als die er is) is ook wel erger als ik alleen maar sos heb, en geen alcohol. Ik heb trouwens niet echt het idee dat als de sos uitwerkt, ik me opeens heeel dronken voel ofzo. De kater is idd wel flink maar dat neem ik wel voor lief![]()
Fishhead07 zei:gewoon doen joh! zei:Fishhead07 zei:gewoon doen joh! zei:Ik zou speed ook niet gebruiken voor het uitgaan, heb ik wel is geprobeerd maar vind ik maar niks. Door de speed merk je echt weinig van alcohol, tja, tenzij je je echt helemaal lam wil zuipen, en ik vind het zowieso niet zo lekker met uitgaan.
![]()
Ik vind sos zelfs een stuk minder leuk zonder alcohol, en de dip (als die er is) is ook wel erger als ik alleen maar sos heb, en geen alcohol. Ik heb trouwens niet echt het idee dat als de sos uitwerkt, ik me opeens heeel dronken voel ofzo. De kater is idd wel flink maar dat neem ik wel voor lief![]()
Ik ga het binnen kort ff uitteste maar ben niet meer zo into alcohol. Heb al genoeg gedronken maar drink nooit heeeel veelgenoeg om me goed te voelen maar niet om dronken te worden
Maar ik neem toch liever drugs dan alco![]()
)

MissDior zei:speed!!!![]()
Jeller zei:keb nog geen speed gedaan, dus coke..
ma kdenk wel dat ik speed leuker zou vinden
Jeller zei:omdat het langer duurt en minder subtiel is
Mr.jiho zei:als iemand me zou vragen: moet je een lijn hebben?...ja?...coke of speed?
zowiezo dat ik voor coke ga dan![]()
pilleslikker zei:slikkenen gaan met de banaan
![]()