Ik geef de voorkeur aan speed. Ik vind coke te duur. Ik heb het in het verleden wel vaak gedaan. Als ik nou een lijntje krijg aangeboden, doe ik er ook wel eentje. Maar ik zie er de lol niet van in om er eens lekker een gram doorheen te halen. Zo vrolijk word je er niet van...
Van pep word ik ook al lang niet meer vrolijk, maar dan doe je tenminste nog wat nuttigs.
Ik vind het wel lekker in de kroeg om een lijntje coke te nemen als ik straalbezopen ben. Maar dat is met speed net zo lekker.
Ik vond het vroeger in m´n coke-tijd altijd zo´n kutsfeertje. Zolang er gesnoven werd, kwamen er gesprekken los en was de sfeer oké. Zodra het lijntje was uitgewerkt, was het iemand anders zijn beurt om er één op tafel te leggen en dan zag je iedereen stiekum naar elkaar kijken en op z´n nagels bijten. En dan waren er nog lui die dan 10 keer zogenaamd naar de wc gingen om niet te hoeven delen enz.
Vervelende sfeer. Dat heb je met pep dus niet, ten eerste is het niet erg om te hoeven delen en het werkt lang en je gaat samen leuke dingen doen.
Als ik coke op heb, lust ik ook geen drank meer. Da´s al het zoveelste nadeel. En als ik een lijn neem, klapt ie er altijd zo hard in, dat al m´n spieren op slot schieten, waardoor ik niet meer lekker zit.
En als laatste, vind ik zware coke-snuivers, irritante mensen. Echt, ZWAAR-irritant. Met hun opgeblazen pofkop en verwaande gedrag.