Voorkeur speed of sos ????

Waar gaat je voorkeur naar uit???

• Speed

Stemmen: 0 0,0%
  • Sos

Stemmen: 1 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    1
psychonaut'86 zei:
Never done Sos...

Heb heel erg een vooroordeel....tegenover deze drugs vanwege de nare uitwerkingen (het uit de hoogte naar mensen gaan kijken, jezelf de beste vinden... of iig heel belangrijk)

Thats why SPEEEEEEED!!

Ja daar zit wat in maarja toch is het zeker niet zo dat als jij gewoon keertje lekker lijntje sos neemt je meteen zo gaat gedragen hoor. Maar sos en speed hebben allebij hun voor en nadelen maar blijven verslavend drugs. Ik blijf er eigenlijk van af :) Alleen soms en dan voelt het extra goed :D

Ik geef de voorkeur aan speed. Ik vind coke te duur. Ik heb het in het verleden wel vaak gedaan. Als ik nou een lijntje krijg aangeboden, doe ik er ook wel eentje. Maar ik zie er de lol niet van in om er eens lekker een gram doorheen te halen. Zo vrolijk word je er niet van...
Van pep word ik ook al lang niet meer vrolijk, maar dan doe je tenminste nog wat nuttigs.
Ik vind het wel lekker in de kroeg om een lijntje coke te nemen als ik straalbezopen ben. Maar dat is met speed net zo lekker.

Ik vond het vroeger in m´n coke-tijd altijd zo´n kutsfeertje. Zolang er gesnoven werd, kwamen er gesprekken los en was de sfeer oké. Zodra het lijntje was uitgewerkt, was het iemand anders zijn beurt om er één op tafel te leggen en dan zag je iedereen stiekum naar elkaar kijken en op z´n nagels bijten. En dan waren er nog lui die dan 10 keer zogenaamd naar de wc gingen om niet te hoeven delen enz.
Vervelende sfeer. Dat heb je met pep dus niet, ten eerste is het niet erg om te hoeven delen en het werkt lang en je gaat samen leuke dingen doen.

Als ik coke op heb, lust ik ook geen drank meer. Da´s al het zoveelste nadeel. En als ik een lijn neem, klapt ie er altijd zo hard in, dat al m´n spieren op slot schieten, waardoor ik niet meer lekker zit.

En als laatste, vind ik zware coke-snuivers, irritante mensen. Echt, ZWAAR-irritant. Met hun opgeblazen pofkop en verwaande gedrag.

ligt er ook maar net aan wanneer dat je het inneemt.
als ik bijvoorbeel naar een feest ga neem ik liever speed als ik thuis in me eentje zit dan liever sos

Tja ik heb alleen speed gedaan.. Het kan best zijn dat ik coke eens probeer, maar het staat niet hoog op m'n verlanglijstje vanwege de prijs. Ik gebruik speed om lekker uit m'n dak te gaan op feesten.. Dat kun je met coke dus veel minder lang omdat het zo snel is uitgewerkt. Wel is de comedown van de speed kut.

hypersnap zei:
voor uit te gaan speed en voor chill te zijn sos in me joint :stoned:

Tja ik heb me mening over beide drugs in dit topic al gegeven. Maar mijn voorkeur gaat zeker uit naar sos. Maar gelukkig gebruik ik het momenteel niet.

Ik zal pep alleen gaan gebruike als ik weekendje wil doorhalen en naar de klote wil gaan ofzo :P maarja dat zal neit snel gebeuren voorlopig.

En sos is chill maar inderdaad duur en korte werking. Dus eens per 3 maanden ofzo keertje los gaan op sos vind ik meer dan genoeg.

Zijn allebij erg verslavende en slopende drugs maarja :P zolang je er verstandig mee omgaat en het effect en de kater goed vind. Geniet ervan :wink:

Ik ff niet 8)

Speed
Wat je aan coke goed kan vinden begrijp ik echt niet. Ik heb het vroeger wel veel gedaan, in combi met alcohol. Sinds ik van de coke ben en ze bieden mij eentje aan zeg ik met gemak ''nee'' omdat ik er echt niets aan vind

Immo zei:
Speed :love:

Mischien vindt ik speed fijner omdat ik nog nooit goede coke heb gehad denk ik.

haha :P wel leuk gevonden ;) tja ligt er natuurlijk aan voor welk doel je het gebruikt en hoevaak en hoeveel je gebruikt he.

Sos pas op me verjaardag weer denk ik 8)

Kies voor speed, is socialer, duurt langer en je voelt gewoon dat je echt aan bent, cocaine ook leuk maar wordt erg arrogant van verandert me en dat vind ik op vrij negatieve manier ookal is het gevoel heel fijn :)

coke

omdat ik speed nog nooit heb gedaan, maar het lijkt me ook niks
Miss pas ik me mening wel aan als ik het een keer heb geprobeerd, maar voorlopig hou ik het wel bij coke met een biertje :beer:

ik zit meestal op de pep maar geef mij maar c, voelt ook veel beter en gezonder aan, ni zo slecht voor het kopje...

Tuurlijk coke ... !! Tenminste als het echt goeie is, dan is het effect echt zooo veel zaliger... Je bent wel alert, maar op een meer ontspannen manier, en je kunt ermee doen wat je wilt. Speed geeft toch meer een wat oppervlakkige nuchterheid/wakkerheid wat best handig kan zijn (zeker voor 5 euro de gram..) maar ik ga toch echt voor coke!!

pepsinu8br6zy5.gif

Speed.

Sowieso om de prijs, sos is gewoon veel te duur :( Speed duurt ook nog eens langer. Coke voelt wat feller aan, maar is wel geestelijk meer aanwezig. Speed vind ik heel relaxt en voelt lichamelijk lekker aan.

Coke,

moet daarbij zeggen dat ik nog nooit speed heb gebruikt. Ik zal om diezelfde rede mijn mening wellicht herzien...
Ik snap dat mensen speed relaxter vinden, vanwege de duur van het effect. Maar ik weet van mezelf dat ik veel waarde aan slaap hecht, dat vormt toch wel een drempel voor eventueel speedgebruik.
Voorlopig coke dus, daar slaap ik nog redelijk mee en het is zo lekker... duur though, maarja.. kwaliteit of quantiteit, make your choice.

Terug
Bovenaan