vragen naar drugs via PM

• Onderwerp starter Onderwerp starter sky
  • Startdatum Startdatum

sky

Belezen gebruiker
Wat me nou zo irriteert, zijn 'die gasten' die via PM proberen aan illegale drugs te komen.
Nee, dit is ongewenst, bovendien het mag niet. En waarom mij hier lastig vallen.
Ik ben niet zo'n zeikerd die dit direct aan de beheerders meldt, maar nog een keer en dan wel. Alvast een waarschuwing voor de volgende die het probeert :evil:
Wie heeft hier ook 'last' van? Of ben jij ook zo iemand die denkt, niet geschoten is altijd mis?
Discuss....

:wave:

Onbekenden pmmen voor drugs is redelijk risicovol.. aangezien er hier genoeg mensen zijn die die pbtjes zo doorsturen naar modjes enzo.. maargoed.. als je t wil doen moet je t lekker doen.. alleen niet raar opkijken bij n ban :wave:

sky zei:
Ik ben niet zo'n zeikerd die dit direct aan de beheerders meldt
Ik wel.
Dat ze illegale dingen doen, ok, maar doe het niet via dit forum.
De admins verdienen het gezeik dat daaruit kan komen niet.

Ik krijg er weinig, eens een hongaar, en een tjech die het een paar keer probeerde, verder niet geloof ik.
Ik maak me er niet druk om ofzo.

Ik krijg zo nu en dan ook van die irritante verzoekjes, maar ik antwoord dan altijd standaard dat ze mij daar niet lastig voor moeten vallen, dat ze de forumregels moeten lezen en dat ik het bij een volgende keer doorgeef aan de moderators...

Nee, nooit gehad eig, en als ik persé zo kwaad drugs moest zou ik echt iemand PMen die ik al een tijdje spreek en ken op forum/MSN. En sowieso, kan je toch beter via MSN doen... Achter proxy'tje als het persé zo kwaad moet en je paranoia bent.

oh als dr iemand trouwens nog een paar ton coke heeft liggen voor een leuk prijsje...

(en dan dus niet aankomen met grammetjes he... ik heb t over tonnen) :beer:

Ik zal s ff in mn achtertuin kijken voor je, momentje!

Ja hoor, t ligt er nog!
790645778_large-salt-pile.jpg

Inpakken of neem je t zo mee? :P

Ik heb inmiddels al een paar hele grappige pm'metjes gehad als reactie op dit topic.
Bedankt jongens, jullie zijn gebanned :D :D
:lol:

sky zei:
Wat me nou zo irriteert, zijn 'die gasten' die via PM proberen aan illegale drugs te komen.

Ow sorry voor de PM!
Bedoel je dat je dit topic hebt geopend zodat men hier zijn/haar aanvragen kan posten?
:) Handig, zo blijft het netjes en overzichtelijk wat iemand besteld.

:D Bij deze: Nog hard opzoek naar een kilo'tje of 10.. :D

:( Suiker in dit geval.. want de koffie is niet te z..pen zoo

Tja, nu word het pas interessant voor de politie..
Ik vraag me af of de mods al wat emails hebben ontvangen van onze oversekste agentjes..

En iedereen die een beetje verstand van PHP heeft, weet wel dat dit forum vol zit met lekken...

Mindgamer zei:
Tja, nu word het pas interessant voor de politie..
Ik vraag me af of de mods al wat emails hebben ontvangen van onze oversekste agentjes..

En iedereen die een beetje verstand van PHP heeft, weet wel dat dit forum vol zit met lekken...

Hehe, je klinkt wel slim als je mij napraat :beer:

Mwa, dat onderste gedeelte van mijn bericht had ik van meerdere mensen gehoord.
Dat bovenste verzon ik zelf...
Een beetje logisch nadenken..

zoiezo is op het "normale" internet vrijwel niks veilig :wave:

(en ok.. er zijn duizenden encryptiemethodes, proxys en weet ik het wat nog meer.. maar hoeveel mensen gebruiken die als het over een paar gram gaat. Bij kilo's wordt dat uiteraard een ander verhaal.. maar dat zou ik dan ook weer minder snel via internet doen...)

ik heb er ook een paar gekregen... Maar maak er mij idd niet druk om. ik begrijp die jongetjes wel :D

gegroet
Verstuurd op: 26 aug 2008 20:07
Van:
Naar: Varry

Sorry voor het storen,

Ik val misshien een beetje te hard met de deur in huis maar
ik ben een tijdje geleden gestopt met coke, alle nummers uit m'n gsm gewist enz.
heb nu echter enorme zin in een lijntje goeie coke, maar liefst haal ik het redlijk ver weg, zodat ik er niet te makelijk aan geraak. ken jij een goed adresje?
als je me niet vertrouwt(=logisch) wil ik gerust effe op msn chatten of effe per gsm bellen
voor de moeite geef ik 100 euro voor de eerste gram, het teveel is voor u.

grts

Deze kreeg ik gistere nog! :D
Jammer voor die kerel, ik help niemand aan zen drugs.
Voor de rest stoort het me niet, gewoon ff de forumregels vermelden en niks van aantrekken.

Af en toe komt er wel zo'n berichtje binnen, maar ik zeg gewoon beleefd dat dealen tegen de forumregels is en dat ik zowiezo niks regel.

Ach ja droogkloten, als het irritant wordt report ze gewoon, als je de persoon kent valt er nog over te praten, maar niet over forum, dan kunnen de owners ervan problemen krijgen, en dat willen we niet, ons df verkut :D

jaa inderdaad, er zitten zekerweten ook politie nichten mee te kijken opt forum,, verdachte mailtjes en posts zijn dan altijd genoteerd,, + je ip adress ofzo, dus jongens denk aan ons gelieve forum,, en vraag er niet naar,,

ja gaat tog ook niet op een sex forum hoertjes fixe :lol:

En als je per sé zo kwaad drugs wil dealen op een forum, gebruik dan tenminste een apparte account die achter proxies zit, met een apparte caché & cookie jar.

ach laat mij lekker bijverdienen zeg :) ik kan rijk worden van de hoeveelheid dope die ik via pm verkoop :p

ik zou mezelf bijna peëemdieler gaan noemen ...

:wave:

ik heb echt al zeker 5 mensen in mn pm gehad die naar dope vroegen ... mn poedersuiker is bijna op .. van gils he :lol:

:rock:

Vandaag kreeg ik er nog een, met de vraag of ik oxycontin kon regelen want hij/zij had zo'n chronische pijn. Omdat ik gezegd heb dat ik overal aan kan komen wil nog niet zeggen dat ik dááraan kan komen. Wie wil er nou die rommel in zijn lijf stoppen?

Daar is toch een huisarts voor? Die heeft receptjes!

Ik kreeg laatst een PM of ik coke kon halen voor iemand omdat ik over coke uitwassen een thread maakte. Ik gebruik het niet eens. Waar gaat het heen met DF :lol:

gewoon niet op reageren... doe ik ook niet, mensen die om drugs vragen in een pm, zijn niet helemaal gezond lijkt me...

Terug
Bovenaan