vragen naar drugs via PM

• Onderwerp starter Onderwerp starter sky
  • Startdatum Startdatum
Tja ik had een pm gestuurd omdat degene zo bijdehand was om te zeggen dat ze overal aan kon komen..ik zei dat ik er niet eens aan kon komen en jij wel?pss wel interessant doen op dit forum en als je ze daar op aanspeekt zijn ze op de tenen getrapt en liegen ze of het gedrukt staat tegen anderen bah dat zijn enge mensen daar moet je voor uitkijken

yolanda zei:
Tja ik had een pm gestuurd omdat degene zo bijdehand was om te zeggen dat ze overal aan kon komen..ik zei dat ik er niet eens aan kon komen en jij wel?pss wel interessant doen op dit forum en als je ze daar op aanspeekt zijn ze op de tenen getrapt en liegen ze of het gedrukt staat tegen anderen bah dat zijn enge mensen daar moet je voor uitkijken

Ik wil wel eens weten wat jou IQ is.... Tjezus, jij bent echt dom! Vragen naar drugs is verboden, dus bij deze denk ik dat je binnenkort een ban kunt verwachten. Ik heb je niet aangegeven bij de mods, nu doe je het zelf!!! :wave:

Hmm.. Ik heb nooit zo 'n pm gestuurd en ben het ook niet van plan maar ik kan het wel begrijpen. Waar ik woon is het al moeilijk om pep en xtc van normale kwaliteit te vinden. Behalve dat en wiet kan ik hier niks kopen en als er dan mensen een prachtige LSD trip beschrijven is de verleiding natuurlijk groot :lol:

Pikachu zei:
Ik wil wel eens weten wat jou IQ is.... Tjezus, jij bent echt dom!

Lekker vriendelijk... Zou jij zelf niet sceptisch zijn als iemand beweerd dat hij of zij overal aan kan komen?
Ze mag pm-en zoveel ze wilt, maar naar drugs vragen is verboden en dan is het niet handig om te melden dat je in een pm naar drugs gevraagd hebt! Daar doelde ik op, niet op haar pm. Nee heb je, ja kun je krijgen. Toch?

Drientje zei:
Ze mag pm-en zoveel ze wilt, maar naar drugs vragen is verboden en dan is het niet handig om te melden dat je in een pm naar drugs gevraagd hebt! Daar doelde ik op, niet op haar pm. Nee heb je, ja kun je krijgen. Toch?
yolanda zei:
Hieruit maak ik niet op dat ze om drugs vraagt, maar meer op een manier van; "Zelfs ik kan het niet, weet je zeker dat jij het wel kan?" Plaats het bericht anders hier, dat schept wat meer duidelijkheid.

Angramar Temenos zei:
En als je per sé zo kwaad drugs wil dealen op een forum, gebruik dan tenminste een apparte account die achter proxies zit, met een apparte caché & cookie jar.

Als je per sé drugs wil dealen heb je pech, heb je de regels niet gelezen? :mrgreen:

Maar ondanks die regels, ik geloof niet in het waanbeeld dat er mensen bij de politie betaald worden om via ip-adressen de persoonlijke gegevens te achterhalen van mensen die hier op grond van een waarschuwing van een ander lid lijken te dealen.

Bij deze het bericht dat schreef:

Hallo drientje je zei dat je aan alles kan komen weet zeker dat je niet aan oxycontin kan komen zelfs ik kan er nauwelijks aan komen en voor mij is het echt voor chronische pijn :s

Drientje zei:
Bij deze het bericht dat schreef:

Hallo drientje je zei dat je aan alles kan komen weet zeker dat je niet aan oxycontin kan komen zelfs ik kan er nauwelijks aan komen en voor mij is het echt voor chronische pijn :s

Lol. Niet tactische om dat in een topic te zetten.

yolanda zei:

@zommes : :s

Drientje zei:
yolanda zei:

@zommes : :s

Nu is ze/het wel écht gebanned.

Ik heb ook wel wat mongolen gehad die mij pm'en of ik bepaalde drugs kon krijgen. For some reason is het 90% van de tijd mensen die op zoek zijn naar GHB ~_~ Drugs aanbieden is tot daar aan toe, maar willekeurige mensen PM'en of ze drugs kunnen regelen is echt ongelofelijk pauper.

Als je drugs wil regelen, serieus, ga dan niet in PM vragen, leer dan tenminste wat mensen kennen op MSN of zo, en regel zo drugs.. Lijers die hier drugs kommen beggen zullen er altijd zijn, maar zo breng je tenminste ons forum niet in gevaar!

Haha, die Yolanda,

Zij gaf stellig aan niet op zoek te zijn, maar wel telkens van die erg doorzichtige posts. Het begon al hier, in het Opiaten-forum.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=3450#p482657

Aan de ene kant zal ik medelijden hebben indien deze persoon de waarheid tikt. Maar dan nog.. waarom niet naar je arts? Of een andere arts.

Nou, ik hoop dat Yolanda uiteindelijk passende hulp zal vinden.

Terug
Bovenaan