Wat betaal jij voor je coke?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lid 6909
  • Startdatum Startdatum
duhhh zei:
3 packies (anderhalve gr) 50 euri, en het is geen rommel
ja hier ook alhoewel nog nooit getest dus geen rotzooi benk niet zo zker van, hij
voert alleen die prijs ook door als je meer haalt dus 6 halve voor 100 etc etc

aso zei:
natachadb zei:
aso zei:
ik betaal inkoop prijs 130 euro voor 5 gram. vant blok gesneden voor me neus.als ik meer koop betaal ik nog minder, en krijg altijd wel een extratje

en gaat het dan om goede kwaliteit (getest) ? Ben zelf ook van gent en ervaring leert mij dat er langs ons kanten geen (in mijn ogen) écht goede coke te kopen valt omt even hoeveel je er ook wil voor betalen.

goede kwaliteit, nooit klachten van niemand gehad rechtstreeks uit suriname :love:

lucky you !! :-)

Als ik haal dan haal ik meestal een hele vinger, (straigt from the buttue) (10Gram)
En dat is Flakes !

350 Euro

In het oosten over het algemeen 20 voor half (0.4) en 40 voor heel (0.8). Voor goede betaal ik normaal 50 voor 'heel' (0.7), maar sinds kort een adresje dat eveneens zeer goede sos voor eerlijke prijzen levert, namelijk hele (ook echt 1.0) voor 40. Alles zelf nagewogen, alleen de beoordeling is misschien wat subjectief :D

Zelf heb het nog ma 1 keer gekocht, maar meestal is dat hier iets van een 50 - 60 euro per gram. Een kennis van me steekt nu in Brazilië, daar zou het 6 euro per gram zijn :)

Een kilo onversneden gaat tussen de 28 en 35 op het moment, en ik ken geen grotere geldwolven dan Coke-dealers!!! Als je minder dan €50,- betaald voor een gram pure zou ik het toch eens laten testen!!!

Ik betaal zelf €200 voor 6 gram- of €100,- voor 2,5 gram onversneden, maar dat is meer omdat ik al jaren bij dezelfde m'n shit haal, en niet omdat het zo'n goede maat is!!!
Ik heb het de afgelopen jaren regelmatig laten testen, met resultaten tussen de 92% en 99%...

Opa zei:
Ik betaal zelf €200 voor 6 gram- of €100,- voor 2,5 gram onversneden, maar dat is meer omdat ik al jaren bij dezelfde m'n shit haal, en niet omdat het zo'n goede maat is!!!
Ik heb het de afgelopen jaren regelmatig laten testen, met resultaten tussen de 92% en 99%...
Opa leeft in een parallel universum :mrgreen:
Zou bijna de toegangscode willen vragen maar hier bij het meer is ook wel lekker :P

eerst altijd 50/55 voor een hele.

naarmate ik de mannen beter leerde kennen en vaker mee omging en hun ook weleens mats met andere drugs.

dus de laaste tijd vaak 35 ofzo voor een hele.
en als hij nog wat over heeft en hij moet naar een feestje dan 30 :love:
en heerlijke kwaliteit

Mirrorball zei:
2x nadenken scheelt 3x zoveel problemen ;)

:D
Ik schaam me niet voor de fout (aangeboren cijfer-dyslectie, de 3,6,8 en 9's leiden zo af en toe een eigen leven in mijn hoofdje; ik snapte de fout pas na een keer of 10 over- en overlezen... :s ) maar wel voor DE ONZIN DIE DOOR MIJ GEPOST WERD... :oops:

2x nadenken is soms niet genoeg... :oops:

OT: te veel... :rolleyes:

laatst sinds jaren weer eens wat coke gehaald, woon in twente sinds kort, maar omdat ik hier niemand ken etc etc dus naar de randstad geweest en was 50 voor 1 gram + de bezine kosten dan hahahaah

Heel verschillend.

Bij mijn ex-contact
50 voor goeie versneden, percentages ken ik niet, maar ik weet wel dat het toppie is :-).
60 voor pure (zeggen ze) maar in ieder geval voor de blokken.

Bij de laatste (dit is ook de laatste keer dat ik daar ben geweest).
60 euries en hele slechte kwaliteit, geel en het smelt in je portomonnee (hoezo chemie's)

Laatste keer dat ik nog haalde was 50 voor een hele, kon daar alleen hele halen en t was stuifmeel. Hele slechte coke. Was een nieuwe dealer en ik ben er ook nooit meer heen geweest.
Mijn ouwe dealer daar kon ik vaak terecht voor 35 laatste keren 40 voor een gram goeie flakes, maar helaas is die er mee gestopt.

hierzo gewoon een 40 voor een hele en als je er veel haalt krijg je mestal een kleine test bij..
en geen enkele klachten...

Hier ook 50 euro voor 1 gram echt niet normaal die prijs. Daarom heb ik liever speed maar dat is nergens meer te verkrijgen hier.

Vroegah 40 euro per gram, 5 gram voor 170 euro.
Toen kwam mijn dealert met betere kwaliteit waarvoor 60 euro neergeteld moest worden (5 gram voor 250), en nadat hij dit groter kon inkopen werd het 50 euro per gram.
Helaas is de kwaliteit bij de vorige 2 bestellingen terug gelopen, de sosa 'smaakte' anders, dus ben ik bij mijn trouwe dealert weggelopen.

0 euro voor 3 gram!

geloof je me niet? hehe
Ik koop per tien (10,0gr) voor 350 verkoop 7 pakjes van 1,0 voor 50 euro dus die vliegen de deur uit
7x50€=350 euro

Dus nog 3,0 over voor eigen gebruik

Was vroeger ook al goe in wiskunde hihi :wink:

Terug
Bovenaan