Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
iraqio zei:mijn leven? laat ik eerst het negatieve opsommen en dan het positieve
- punten:
- ik blow dagelijks en heb steeds zin in nog n blow.
- ik word van school getrapt omdat ik blow
+ punten
+ ik ben veel socialer en kan beter met mensen omgaan
+ ik maak nergens meer een probleem van, minder ruzies enzo
+ ik geniet meer van de kleine dingen in het leven die mooi zijn
+ ik heb meer liefde voor mijn vriendin
+ ik geniet
+ als ik stoned ben vergeet ik de vele problemen die ik heb thuis/op school
+ ik denk beter na over dingen
+ als ik iets kuts heb meegemaakt waar ik egt even over meot denken doe ik dat stoned en kom ik er altijd beter uit, heb ik er goed over angedacht en heb ik een goed idee wat te doen
+ meer lol in het leven
+ ik kan mijn huiswerk beter maken, normaal kan ik me voor geen meter concentreren
+ stoned bij biologie zitten is het beste wat me ooit is overkomen
Extisi zei:iraqio zei:mijn leven? laat ik eerst het negatieve opsommen en dan het positieve
- punten:
- ik blow dagelijks en heb steeds zin in nog n blow.
- ik word van school getrapt omdat ik blow
+ punten
+ ik ben veel socialer en kan beter met mensen omgaan
+ ik maak nergens meer een probleem van, minder ruzies enzo
+ ik geniet meer van de kleine dingen in het leven die mooi zijn
+ ik heb meer liefde voor mijn vriendin
+ ik geniet
+ als ik stoned ben vergeet ik de vele problemen die ik heb thuis/op school
+ ik denk beter na over dingen
+ als ik iets kuts heb meegemaakt waar ik egt even over meot denken doe ik dat stoned en kom ik er altijd beter uit, heb ik er goed over angedacht en heb ik een goed idee wat te doen
+ meer lol in het leven
+ ik kan mijn huiswerk beter maken, normaal kan ik me voor geen meter concentreren
+ stoned bij biologie zitten is het beste wat me ooit is overkomen
En daar moet je nou juist voor uitkijken.

Mindgamer zei:Maar door af en toe te blowen, krijg ik heel veel inzichten van de afgelopen periode. Ik reflecteer. Hierdoor kan ik verdere stappen voorkomen, door cyclussen te doorbreken.
plantje zetten?WierieChick zei:Het doet op zich niet zoveel met me leven maar het is gewoon veelste duur! Ik geef meer geld uit aan wiet dan dat ik verdien, ik woon al op mezelf maar eet bijna nooit omdat ik me geld liever aan wiet uitgeef.. Het kost me ongeveer 140 euro per week valt opzich wel mee maar ik verdien niet zoveel dusja dat is het enige kutte eraan verder is het gewoon veel te chill om te stoppen![]()