Wat heb je de afgelopen week gebruikt ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
We vragen wel wat iedereen in het weekend heeft gebruikt, maar niet of iemand iets in de week heeft gebruikt. Ik ben wel eens benieuwd of er veel mensen zijn die ook gewoon door de week eens wat gebruiken.

Als TS zal ik beginnen:

LSD, ketamine, speed, alprazolam, flunitrazepam, tranxene, alcohol en nicotine.

En alsjeblieft, begin nu niet gelijk dramatisch te reageren. :)

Normaal zien mijn weken er niet zo uit. Dit was de week van alle welkomsfeestjes voor studenten. :D

Als de situatie het toelaat gebruik ik door de week soms ook, kleine hoeveelheden welteverstaan :)

Deze week: ketamine, speed, MDMA :)

En alsjeblieft, begin nu niet gelijk dramatisch te reageren. :)

Ach sublimo! Zolang je duidelijk blijft schrijven en geen 58758785 topics per dag opent met kortom enge gedichtjes zul je denk ik weinig kritiek qua gebruik oogsten :D

Ikzelf pep en wiet. Had dit topic wat langer geleden bestaan, kon ik een hele poos ''njet'' antwoorden, waardoor ik wel een verzetje verdiende medunkt ;D Ik heb een maand vrijaf anyhow! Envy me!

Dat zijn betere reacties dan ik verwacht had. :D

Ik had al een hoop moraalridders verwacht. 8)

Ik wist dat er sowieso wel een reactie van een verslaafde op ging komen, maar dat is een ander verhaal. Ik ben vooral benieuwd naar mensen die tijdens een normale school/werkweek toch drugs gebruiken. En dan ook nog prima kunnen functioneren op hun school/werk.

Ah een topic voor mij :love:

Haha, nee.

Flunitrazepam, Alprazolam (Xanax), Speed en Ketamine. Nu weet ik wel niet meer of ik deze week of vorige week Ephedrone gebruikt heb, maar goed :D Saaie kuil trouwens.. :P Had er meer van verwacht :s

Edit: Ik hou het liever bij gebruiken in het weekend trouwens, terwijl ik de afgelopen 2 weekends buiten wiet en alcohol niets gebruikt heb. Vage shit.. :eek:

Gemini zei:
Heel veel alcohol. Geen nicotine, ben gestopt met roken.
Stoppen met roken lijkt me al crap, maar als je dronken bent is de craving naar sigaretten toch erger?
Ik vind het, laten we zeggen bewonderenswaardig en sterk als dat lukt... :eek:

LSD,
ketamine,
pep,
flunitrazepam,
Diazepam,
Tranxene,
alcohol,
ghb,
Efedrine HCl,
methcathinone (oraal/based)
lormetazepam,
...

Alcohol en een beetje wiet (maar eigenlijk is donderdagavond voor de gemiddelde student ook al weekend)

Afgelopen week.... is anders dan andere maar dit was van de week die net afgelopen is 27/8 tot 3/10
Flunitraze-flura-diazepam wiet alcohol baclofen xanax, ghb, weet het verder niet eens meer.
Nu weer even een week met alleen af en toe wat wiet :wave:

Je zou Mcat kunnen maken als je ephedrine en kaliumpermangaat had, het is een hele simpele synthese (Je gebruikt kaliumpermangaat gewoon als een oxidator; ephedrine is methcathine, oftewel als je de hydroxylgroep oxideert krijg je een keton.)

Ikzelf: Ketamine, N2O, caffeine, ja dat is het wel een beetje...

Ja weten we.. :D

Maar ik wou gewoon weten of hij een lampje had ofzo. Ik had as gebruikt maar dat is dus niet ideaal :D

Werkte wel, maar goed. Stond er alleen super strak van :P

Angramar Temenos zei:
Je zou Mcat kunnen maken als je ephedrine en kaliumpermangaat had, het is een hele simpele synthese (Je gebruikt kaliumpermangaat gewoon als een oxidator; ephedrine is methcathine, oftewel als je de hydroxylgroep oxideert krijg je een keton.)

:love: that much I know by now.
:love: :love:

Beanhead zei:
Angramar Temenos zei:

:love: that much I know by now.
:love: :love:

Pseudo-efedrine is makkelijker te krijgen, en gewoonweg 'te koop' als OTC medicijnen.
Efedrine is 'verboden', en zal je dus niet zo snel OTC vinden...

Wat Angramar zegt is juist, maar natuurlijk uitgelegd in een notendopje...
Ik heb nog wel ergens een persoonlijk aangemaakt PDF-bestand met wat leuke prentjes, en informatie i.v.m. synthese... maar is momenteel nog niet compleet af.

-Don't drool on your keyboard- :D

Bijlagen

• Mcat Scopo_L.jpg
    Mcat Scopo_L.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 2.541
Beanhead zei:
Oom Klaas zei:
Wat is dat spul eigenlijk, ik kom alleen maar op sites over qat uit als ik ernaar zoek :S

Actieve stoffen in khat. Lekkere alkaloïden :love:

Khat bevat enkel cathine en cathinone, geen methcathinone. Methcathinone is gewoon synthetisch voorzover ik weet, heeft een betere vetoplosbaarheid dan cathinone en is dus sterker. Maar het doet me niet erg veel eigenlijk, had er meer van verwacht. Het is misschien maar voor de helft zo potent als speed ofzo. :P

Wel rookbaar, dat is wel een voordeel (?) maar dan nog is het niet heel erg sterk. Gewoon een dikke energiekick en verder niks, wat mij betreft. :P

Ja, ik ga niet een hele synthese hier neerzetten, mag ook niet volgens de forumregels, en 'k wil niet de indruk wekken dat ik mcat zit te maken.. Alleen dat het theoretisch kan, iemand die enige chemiekennisheeft kan er wel wat mee en iemand die dat niet heeft hoeft het ook niet te gaan proberen.

Ik gebruik dagelijks 1 of 2 borrels en een jointje samen met mijn meisje als slaapmutsje .
In het weekend soms iets meer en soms andere stoffen maar doordeweeks is dit standaard en ik functioneer er heel goed op.

Tot nu toe 2mg flunitrazepam en 1mg alprazolam (xanax).

Edit: Kan eigenlijk maar beter terug beginnen met blowen, zo verplaats ik het probleem alleen maar :P

W.F.L. zei:

Edit: Kan eigenlijk maar beter terug beginnen met blowen, zo verplaats ik het probleem alleen maar :P

Klinkt alsof je jezelf al het goede antwoord geeft denk ik ook persoonlijk :P

W.F.L. zei:

+1mg alprazolam

25tolife zei:
klinkt alsof je jezelf al het goede antwoord geeft denk ik ook persoonlijk :P

Klopt, maar eerst nog een reisje naar NL voor de buddha cheese :D

Terug
Bovenaan