Wat heb je de afgelopen week gebruikt ?

Bijna niks gebruiken lijkt toch nergens op. :P Al is dat voor de week en iemand met examens wel niet zo, maar toch :P

W.F.L. zei:
Bijna niks gebruiken lijkt toch nergens op. :P Al is dat voor de week en iemand met examens wel niet zo, maar toch :P

Daarom dat ik ook al erbij zei dat ik de behoefte ook niet echt heb. :P

Héél weinig tabak, een klein beetje wiet, een verwaarloosbare hoeveelheid alcohol en ontiegelijk veel terreur voor in mijn eur 8)

Deze week alleen maar hasj en af en toe wat koffie, maar ik was ziek, soort van keel/neusholte-ontsteking met koorts of griep of iets in die richting dus andere dingen leken me ook een betrekkelijk slecht idee nu. Zal volgende week, nu ik weer bijna gezond ben, wel weer anders zijn want er ligt nog steeds een hele zak vol ongekraakte n2o patronen op mijn bureau.

Chris Pontius zei:
^ zijn moeder tegen een beetje zakgeld :(
hug3combine.gif

25mg Methylfenidaat. Eens kijken hoe dat ging in combinatie met leren. Ik was wel meer geconcentreerd, maar daarna heb ik gewoon een kater gehad.
En zo veel beter heb ik er niet van geleerd dus vond het al met al geen succes.

Canabis, alcohol niet bijzonders zoals elke week.
Isd, (3 dagen later ofzo deze lijst benzos in 1 avond geconsumeerd)flunitrazepam,flurazepam,diazepam(slechts 2 mg :wink: ), clonazepam,promethazine waren uitzonderingen op 2 na, antihooikooirts middel en het zuur zal ik blijven respecteren.. :love:
Antihooikoorts/antistofmijtallergie logisch, Isd is iets wat me gemaakt heeft zal ook nooit zomaar me rug daarnaar wegdraaien :wink:

Ik ben er van woensdag ingevlogen toen mijn examens voorbij waren.

MDMA (een hele nacht lekker doseren)
Wiet (smoren als een ketter onder de MDMA)
Lachgas (had ik niet zoveel meer van)
Ketamine
Alcohol
Spacecake (toch van woensdag tot zaterdag een stuk of 8 stuks)

Terug
Bovenaan