Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+Pep (of wat daarvoor door moet gaanEinstein zei:Score voor vandaag: 12 longkankers, 2 jenever en een vreetaanval![]()

Tufnut zei:Voor iemand die in Madurodam woont is dat best veel lijkt me...
Chris Pontius zei:Tufnut zei:Voor iemand die in Madurodam woont is dat best veel lijkt me...
Die biertjes zullen ook wel op schaal zijn.
ikkes_iris zei:normaal gesproken doordeweek niets maar nu me relatie uit was had k even zin om gewoon te doen waar k zin in had![]()
afgelopen week
speed
xtc
wiet/ hasj
en natuurlijk een hele berg sigaretten haha
Dakkie zei:Niets! Behalve 1 jointje en een paar![]()
Helaas een beetje onvrijwillig want ik ben op zoek naar een nieuwe dealer, maar ik kom het weekend ook probleemloos door zonder drugs, en dat is ook een fijn gevoel![]()
Skippy zei:Cocaine , alcohol
Irezz zei:En alsjeblieft, begin nu niet gelijk dramatisch te reageren.![]()
Ach sublimo! Zolang je duidelijk blijft schrijven en geen 58758785 topics per dag opent met kortom enge gedichtjes zul je denk ik weinig kritiek qua gebruik oogsten![]()
Ikzelf pep en wiet. Had dit topic wat langer geleden bestaan, kon ik een hele poos ''njet'' antwoorden, waardoor ik wel een verzetje verdiende medunkt ;D Ik heb een maand vrijaf anyhow! Envy me!
Ik zou een update plaatsen over mijn bevindingen:Tufnut zei:MBDB? Die was nieuw voor me. Ik zie op wiki dat het inderdaad bestaat. Hoe was het? en heb je er meer info over?