wat is het angstigst dat je hebt meegemaakt?

ik lag op de grond en kon een kwartier lang niet op staan.. mijn spieren konden niet bewegen ofzo

ik fietste naar huis toe en dacht de hele tijd dat ik achtervolgt werdt.. :o

hmm, ik denk toch de combi wiet + alcohol, gelukkig geestelijk nog redelijk helder.
Ook vind ik het eerste uur na de paddo inname moeilijk, erg onrustig, steeds denken van 'nog maar een paar uur en dan is het over' en 'was ik hier nou maar niet aan begonnen'. Gelukkig weet ik dat het toch wel goedkomt. Het vreemde is alleen dat dit begonnen is sinds ik met mijn vriendin trip, zei nuchter of ook trippend, het begin is kut.

Ik lees hier veel over epileptische aanvallen op paddo's, ik ben van plan om vrijdag alleen paddo's te doen, al wel vaker gedaan en ben ook niet echt bang dat het zal gebeuren, maar stel nou het gebeurt wel, wat moet je dan doen? Ik ben van plan het ergens in de natuur te doen en het liefst zonder wie dan ook erbij, maar als dat dan toch gebeurt dan lig je daar ook maar een beetje hulpeloos, is medische hulp op dat moment nodig of is het meer 'out' gaan?

Ook angstig. Als een dierbaar iemand (in mijn geval mijn oma) in je armen aan het sterven is en je aan het wachten bent op de ambulance. Bang dat iemand dood gaat, want je ziet dat het gaat gebeuren. En wachten op de ambulance lijkt dan een jaar te duren. Afschuwelijk, angstig en boos tegenlijk was ik toen. Zo had ik mezelf en andere nog nooit gezien

Wiet jongen!!!

de laatste keer dat ik wiet heb gerookt dacht ik dat ik kapot ging ik voelde het het leek net alsof men hoofd 100000000 rondjes maakt in 1 seconde echt zo kut

Re: Re:

Areyouexperienced? zei:
Vlinder** zei:
live fast die Young zei:
wat ik ook best wel heftig vond was de inslag van mn eerste xtc-pil. kreeg tèveel indrukken het was echt ff trippen op het begin... alles tolde en draaide als een gek, alle lichten, geluiden, mensen, indrukken.. ging echt ff niet goed en werd heel even bang.

Heb ik ook meegemaakt bij de me eerst pil, dacht echt even dat ik fout ging, en werd heel angstig! Ga het binnenkort weer opnieuw xtc proberen en hoop dat het dit keer meevalt!

Dit heb ik ook meegemaakt de eerste keer xtc :D

Khad 3 pillen gepakt in een keer. Vrij dom achteraf gezien, we hadden ze gwn van een onbekende gekocht. Ik zat nog wat gezellig met vrienden op de gitaar te spelen. Ineens begon alles te draaien, maar dan echt met hallucinaties en shit. Ik natuurlijk denken ohnee dit gaat zoooo fout aflopen, waarom heb ik dit gedaan, ik wil dit niet, die zooi in mijn lijf. Dus ik besloot maar ff te gaan liggen, gitaar opzij. Ogen dicht en naar wat rustige muziek luisteren. De rest al ongerust natuurlijk. Nu, terwijl ik daar lag begon ik dat heeeerlijke lovegevoel te krijgen. De rust was teruggekeerd en ik begon heerlijk te spacen, net zoals de rest. Ongeloofelijke avond gehad toen :love:

wtf.. om welke reden neem je dr nou in een keer drie de eerste keer.. :S

toch is het begin van xtc nooit fijn bij mij. heel onwennig.. net als met paddo's

Re:

Drientje zei:
Samen met een 'vriend' Hawaïaanse paddo's gehaald in Utrecht, ieder een portie. Thuis gekomen thee gezet en ik vond het raar dat hij hem niet meteen opdronk(wat ik wel deed). Verder niet meer aan gedacht dat hij de thee wel eens niet opgedronken zou kunnen hebben. Na een half uur begin ik wat te voelen en ik vraag of hij de horror film die hij aan het kijken is af wil zetten, want die beangstigde me op dat moment heel erg. Ineens ontploft die gast en pakt zijn spullen en rent mijn huis uit. Daar zat ik, met de film nog aan, totaal perplex en nog maar net aan het trippen. De volgende uren daarna waren heel zwaar voor mij. Ik vond het het meest vervelend dat de 'vriend' met wie ik zou trippen iemand was die ik al bijna heel mijn leven kende en vertrouwde en mij dus zo raar achterliet.

Na inspectie van zijn thee bleek dat hij geen druppel gedronken had. Na wat navraag bij vrienden, bij wie hij die avond nog geweest was, bleek dat hij het niet aandurfde om bovenop de MDMA, Ketamine, 3 gram speed en een hele boel wiet ook nog eens met paddo's te gaan toveren. Ik wist niet eens dat hij deze cocktail op had, hij had mij in een impulsieve bui gevraagd of ik zin had om te trippen, en hij had verder niets gezegd over andere drugs.

Al met al was het een hele heftige ervaring en ik zou ook niet meer graag alleen willen trippen. Het was echt op het randje van insanity, terwijl ik toch een hele sterke wil heb en niet in paniek raak, zat ik er die avond echt bijna aan. De visuals waren gekmakend en heel erg realistisch. Ik heb zelfs even met de gedachte gespeeld om mijn moeder te bellen, waaraan je wel kunt zien dat ik echt op het randje zat...

Toch best wel een leerzame ervaring en de 'vriend' heb ik nooit meer gezien daarna, gelukkig...

X

wow bizar! wat een eikel die vriend van je!

GHB delirium, een Chinese vent die over me heen stond gebogen toen ik 's nachts cold turkey wakker schrok. Toen ik door een korte shock besefte dat ik wakker was, was hij verdwenen en voelde ik me bekeken. Niet met het licht uit willen slapen omdat ik anders handen langs m'n benen voelde. Krakende geluiden op de trap. En dan die voortdurende angst shocks zonder aanleiding, gewoon te doorgedraait. Gelukkig stond de fles altijd veilig klaar.

Ik heb aardig wat angstigs meegemaakt. Het was toen ik nog maar een maandje wist wat xtc was. Ik was met een vriendin in de stad en we hadden aardig wat rode duifjes op. We zaten bij wat vrienden en we hadden besloten een ommetje te maken, even gezellig je weet :) . Toen we buiten liepen was het een beetje angstig stil, je kent het misschien wel zoen akelig sfeertje. We keken mekaar al een beetje vreemd aan. Toen we in de binnenstad waren ging het echt niet meer. We wisten niet meer waar we waren, waar we heen wilden en hoe we terug kwamen. Dat was echt niet leuk.

Verder heb ik nog wel eens angstige, spirituele hallucinaties gehad maar dat is een lang verhaal. Maar het was echt het schokkendste wat ik ooit in m'n leven heb meegemaakt :kots:

achteraf gezien was het super-creepy om na het innemen van 3 seals sos een uur lang te moeten vechten om te kunnen blijven ademen :(
keer op keer geforceerd een teugje lucht naar binnen zuigen en maar hopen dat je weer uit kan ademen.

op dat moment zelf mag je niet bang zijn want je weet dat met een door angst nog verder opgejaagde hartslag alles waarschijnlijk definitief afgelopen is.

in ieder geval was mijn sos-passie daarna wel voorbij.

Medisch noemen ze dat een ademhalingsdepressie, Yeti.

Coke en speed zijn wat betreft link, omdat je niet per definitie een fatale dosis hoeft te nemen om eraan te bezwijken. Zodra een overdosis dosis piekt en je raakt in opwindingstoestand, kunnen eventuele dansbewegingen, spanningen en angst je langzaam in een spiraal duwen die uiteindelijk het zetje geeft dat niet kon hebben.

Het beste is dan om echt zo rustig mogelijk te blijven zitten en zèker niet je neus op te halen! Beter om door je mond te ademen todat de waardes afbreken.

Mijn 2e Ayahuasca trip. Toen er een man begon te schreeuwen, damn wat ik allemaal voor shit uit die man zag komen. Allemaal duivels en donkere dingen die naar mij toekwamen, ben toen gevlucht naar de wc en durfde daar nog geen eens alleen te zitten.
Heb er ook nog een report over geschreven voor iets uitgebreidere beschrijving...

denk dat dat toch wel het angstigste moment was qua drugs...

vogel droomde over bliksemschichten die over het dak naar binnen kropen om vogel te electrocuteren

de volgende dag in wakkere toestand,, liep vogel een huis binnen
deed het licht aan,,,,
de lamp ontplofte,,, vogel schrok zo erg dat ie van de trap afdonderde
vogel dacht ;;ik moet zo snel mogelijk hiervandaan,, de bliksem :D

Ik en een vriend waren is aan het blowen , toen ik nog hard onervaren was. We konden nog niet rollen dus hadden we maar een bong gekocht(direct 3gr op de bong voor onze 3de keer dat we blowde). We starten, ik voelde me chill , kwas gewoon sjkeil. Neig aant lachen enzo , maar mijne maat , begon helemaal te flippen , hij dacht da hij ging doodgaan. Hij pannikeerde en begon te lopen op zijn teras in rondjes , Ik zat hij maar wat uit te lachen. Ma hij dacht dus echt dat hij dood ging gaan; moet wel erg geweest zijn. Daarna had hij boefkick en twas over

Toen ik geboren werd :D Serieus! Mijn ouders zeiden altijd dat ik mijn gezicht afschermde met mijn armen als ze voor mij gingen staan :lol: Zie je het al voor je?

Het ergste wat ik heb meegemaakt was een vriend een epileptische aanval zien krijgen na cocaine spuiten. Ik snuif zelf cocaine maar heb nooit gespoten. Hij had gewoon op te korte tijd een te hoge dosis ingespoten. Ik dacht dat hij aan het doodgaan was en maakte zijn gezicht nat met water. Zijn ogen draaiden weg enzo. Hij was tien minuten buiten bewustzijn en kwam dan bij. Na het ontwaken uit de bewusteloosheid had hij tijdelijk geheugenverlies. Na een tijdje ging alles terug goed. Ik was wel kwaad op hem want het was in mijn huis. Ik zal dan ook nooit spuiten.

Ik heb ooit eens met 3 vrienden getript op een klein bootje midden tussen de weilanden. Omdat het pikdonker was en wij het enige licht hadden in de verre omtrek trokken we alles aan wat meer dan 2 poten had. Binnen de kortste keren zaten we te trippen in een kajuit met allemaal grote kruisspinnen op de muur. :eek: Bad idea. Nee, de spinnen waren geen hallucinaties.

op een party staan, al je vrienden zien los gaan op de x, en jij die zogoed als in slaap valt ..

Mijn ergste ervaring is met alchol vind het echt een laag nivo drug niks voor mij
mensen worden zo dom na het nutigen van bier enz

ik hou het bij de pillen coke en de rest :love:

Laatst had een vriendin van me voor het eerst X gebruikt,
en dat ging toch goed fout zeg!
Ze bleef maar kotsen, zwarte kost. En ondertussen stond ik al compleet strak.
Hebben we haar buiten gesleurd, de bewakers hadden ons door, dus wij snel wegweg.
We durfde daar echt niet meer naar binnen, vriendin ondertussen bleef maar kotsen.

Gelukkig toen dat voorbij was, heeft ze wel een enorm leuke avond gehad :D

Ik heb me buurman eens aangetroffen op de wc, helemaal blauw onder het bloed en met de naald nog in zijn arm, hij had een overdosis genomen dat was geen prettig gezicht.ambulance gebeld hij heeft het trouwens wel gered.

-3 mccp pillen binnengekregen op een avond. jezus wat voelje je dan kut op het einde.
-dat je huid binnenstebuiten gedraait worden op lsd, stel het maar is voor.. dan weet je nog geeneens hoe ik me voelde.

-dat me bed overgenomen was door krioelende lijken en dat ik daar al mijn wilskracht voor nodig had om toch maar het bed in te stappen want moest er toch in.

-met lsd in een club rondlopen waar iedereen rattenkoppen heeft en een onverstaanbare taal mormelt, en dat jij zo ver heen bent dat je de lift onderkotst en uiteindelijk door 2 ratten de club uitgeschopt werd.

-met paddos de straat in elkaar zien storten, tegelijk met het gevoel dat je doodgaat, allemaal zwarte vlekken voor je ogen en 5 x out gaat in 10 minute tijd op een bankje midden op straat.

-achtervolgd worden door bomen in een park op lsd om 3 uur snachts, it is a conspiracy!

-zon enorme bodyload van 2c-e dat ik me trap op moest kruipen omdat de zwaartekracht 40 x zo zwaar was geworde en toen ik uiteindelijk in bed lag, transformeerde de stoel met een hoopje kleding naast me in een tijger en sprong over me heen, wat was dat schrikken.

nja zo kan ik nog wel tijdje doorgaan met angstige momenten.
niet denken dat al mijn trips van die enge shit bevatten hoor, heb ook vrolijke trips :D

PaRa[NL] zei:
ik lag op de grond en kon een kwartier lang niet op staan.. mijn spieren konden niet bewegen ofzo

ik fietste naar huis toe en dacht de hele tijd dat ik achtervolgt werdt.. :o

Dat heb ik vaak na pillen. Dan denk ik ook altijd dat ik achtervolgd word.

Heb het ook wel is gehad toen het donker was dat ik mensen langs de weg zag staan met licht.
En als ik dan dichterbij kwam waren ze ineens weg, daarna zag ik ze telkens ergens anders staan. Vond het toen best freaky omdat ik bang was dat ze ineens uit de bossen zouden springen ofzo..

Totaal in paniek raken na het roken van een joint. Die klachten bleef ik trouwens houden (licht psychotisch, paranoia) pas over na een tijdlang medicatie...

Sindsdien geen wiet / hasj meer aangeraakt.

Op de shrooms een keer 'n ontzettende bad trip gehad. Had er al 7 uur op zitten en ineens sloeg het om. Ben op bed gaan liggen en begon hem toen echt hard door te draaien. Kon niet meer denken, voelde m'n lichaamsdelen door de hele kamer liggen en me gedachte begonnen echt een loopje te nemen met me.

Weet nog dat ik het voelde alsof werkelijk, tijd, ruimte, zintuigen, gevoel, geluid, logica en alles wat je nog meer kan bedenken stuk voor stuk uit verband werden gerukt, uit elkaar getrokken en weer voor me neer gelegd zo van: zet maar weer in elkaar. Echt een hele enge ervaring.

Had ook het idee dat ik op het punt was waarop onervaren mensen (toerist bijv.) zichzelf uit paniek van een brug gooien of wat dan ook.

Uiteindelijk suiker en vit. c gevroten voor het leven en toen kwam alles langzamerhand weer terug in verband.

eerste keer xtc liep ik samen met een maat van mij over straat en durvden we bijden niet verder wand we zagen wat toen ik vroeg wat hij zag zagen we bijde percies hetzelde een kindsoldaatje en een bunker :eek: en toen we dichterbij kwamen was het gewoon een tak met bladeren wat op de grond lag haha was niet super eng maar wel heel appart

eerste keer paddos hadden ik en een maat van mij bijden een badtrip we kwamen eerst van een feest dus het was rond 7 uur smorgens daar op dat feest eerst genoeg bier gehad dat was zowizo al dom maja we wouden het toch proberen en daarna per persoon drie kwart portie paddos gegeten in het begin was het vet grappig en moest ik om alles lachen na een tijd begon het telang te duren en hadden we het gevoel dat we in de trip bleven hangen en we wisten ook niet meer waar we waren terwijl we gewoon bij mij thuis zaten er zijn ondertussen allerlij vage dingen gebeurt pas toen ik licht langs de gordijne zag komen realicheerde ik me dat ik gewoon thuis zat en dat we na wat slaap wel weer normaal werden was een hele vage morgen haha

een keer bijna out gegaan van ghb terwijl al iemand in de gang lag die out was gegaan.
kon toen gelukkig wakker blijfen wand had echt geen zin om er als die gast bij te liggen

een keer 3 dagen wakker geweest van xtc 3e nacht zag ik heletijd mensen achter mij langs lopen en praten terwijl iedereen verder sliep toen ben ik ook maar gaan slapen

ik heb een keertje slechte xtc gebruikt volgens mij. Ik had de dag daarvoor space cake op voor de eerste keer. Dat doe ik nooit weer, elke keer het gevoel dat ik "viel" in een zwarte gat.
Met mijn vriend wouden we toch een goed weekend van maken en ik had via via pillen geregeld van de dealer van groningen... :rolleyes: nou ja, de pillen sloegen helemaal niet. Toen nam ik een vierde omdat ik zo graag wilde dat mijn vriend en ik een leuke avond zouden hebben.
Echt verkeerd dus: de pil sloeg helemaal verkeerd aan!

Ik werd erg misselijk, mijn hartslag ging zoooo snel. Ik kon mijn aorta zien bontsen op mijn buik. Ik kreeg hyperventilatie, moest overgeven. Was zo moe dat ik elke keer mijn bewustzijn bijna verloor. Mijn vriend was echt goed bij en dat heeft me goed geholpen. Ben echt 3 à 4 uur lang ziek geweest en het angstigste was de hartslag. Ik flipte helemaal! Ik had zelfs hallucinaties.
Daarna ben ik 2 weken uitgeput / oververmoeid geweest. Elke uur moest ik naar bed want als ik meer dan 1 uur uit bed was, dan moest ik overgeven. Ik kreeg nachtmerries. Mijn maag kon niets meer verteren voor een dikke week.
Ik was ook nog aan het afstuderen dus was het echt balen! Kon niets doen.
Wat ik achteraf heb gehouden aan de slechte trip: een gevoelige maag :(

Dus advies voor iedereen die dit verhaal leest:
- gebruik niet te vaak xtc want dan gaat het niet meer werken, je gaat ervan balen en de verkeerde beslissingen nemen zoals: nog eentje nemen en hopen dat die wel aanslaat.
- niet gebruiken als je te moe bent, xtc gaat je altijd werken zoals je het graag zou willen.
- niet gebruiken als je er niet achter staat.
- als dit toch gebeurd dan moet je naar buiten, frisse lucht doet echt goed.
- blijf bij iemand die rustig blijft, want aan mensen die stressen krijg je alleen maar meer stress en angst!

we hadden laatst met zijn 4en voor het eerst een bigstick. echt super veel wiet hadden we erin... helemaal opgesmoked natuurlijk :stoned: lkr genieten etc. gingen we naar huis. ik dacht yes lkr stoned goed slapen. lig ik in me bed... hoor ik allemaal dingenop me kamer en uit de huiskamer hoor ik mensen praten. ik was zooo bang, ik durfde helemaal niks te doen behalve dan mezelf diep onder de dekens te verstoppen :S viel pas na 4 uur in slaap ofzo...

nou weet ik niet of het door de grote hoeveelheid wiet komt of wat anders? heeft iemand hier een verklaring voor? want normaal gesproken ben ik nooit zo bang, ik slaap juist heel goed als ik stoned ben...

Waarschijnlijk ben je er gevoelig voor , en dan kan je parnoia krijgen en uieindelijk zelfs psychoses.!
Als je gevoelig voor aangelegd bent openbaard dit zich meestal rond de 23 jaar.

En anders mischien inderdaad teveel gerookt ! krijg je het steeds vaker moet je toch wel opassen !

ik blow best vaak (3 keer in de week gemiddeld), en dat was de enigste keer dat ik zo bang was zeg maar... heb verders er nooit meer last van gehad

Heb eens 30mg 2cb genomen op een house(hardstyle/core) feestje..
-Leek alsof iedereen mij boos aankeek,
-kon me eingen voeten niet zien :s
-Liep de trap af en die verdween onder me voeten :s
-ik wilde naar huis amar kon de uitgang niet vinden :s
-kon me eigen vrienden bijna niet meer herkennen :s

Kortom niet een erg leuke ervaring:p

Terug
Bovenaan