Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Areyouexperienced? zei:Vlinder** zei:live fast die Young zei:wat ik ook best wel heftig vond was de inslag van mn eerste xtc-pil. kreeg tèveel indrukken het was echt ff trippen op het begin... alles tolde en draaide als een gek, alle lichten, geluiden, mensen, indrukken.. ging echt ff niet goed en werd heel even bang.
Heb ik ook meegemaakt bij de me eerst pil, dacht echt even dat ik fout ging, en werd heel angstig! Ga het binnenkort weer opnieuw xtc proberen en hoop dat het dit keer meevalt!
Dit heb ik ook meegemaakt de eerste keer xtc![]()
Khad 3 pillen gepakt in een keer. Vrij dom achteraf gezien, we hadden ze gwn van een onbekende gekocht. Ik zat nog wat gezellig met vrienden op de gitaar te spelen. Ineens begon alles te draaien, maar dan echt met hallucinaties en shit. Ik natuurlijk denken ohnee dit gaat zoooo fout aflopen, waarom heb ik dit gedaan, ik wil dit niet, die zooi in mijn lijf. Dus ik besloot maar ff te gaan liggen, gitaar opzij. Ogen dicht en naar wat rustige muziek luisteren. De rest al ongerust natuurlijk. Nu, terwijl ik daar lag begon ik dat heeeerlijke lovegevoel te krijgen. De rust was teruggekeerd en ik begon heerlijk te spacen, net zoals de rest. Ongeloofelijke avond gehad toen![]()
Drientje zei:Samen met een 'vriend' Hawaïaanse paddo's gehaald in Utrecht, ieder een portie. Thuis gekomen thee gezet en ik vond het raar dat hij hem niet meteen opdronk(wat ik wel deed). Verder niet meer aan gedacht dat hij de thee wel eens niet opgedronken zou kunnen hebben. Na een half uur begin ik wat te voelen en ik vraag of hij de horror film die hij aan het kijken is af wil zetten, want die beangstigde me op dat moment heel erg. Ineens ontploft die gast en pakt zijn spullen en rent mijn huis uit. Daar zat ik, met de film nog aan, totaal perplex en nog maar net aan het trippen. De volgende uren daarna waren heel zwaar voor mij. Ik vond het het meest vervelend dat de 'vriend' met wie ik zou trippen iemand was die ik al bijna heel mijn leven kende en vertrouwde en mij dus zo raar achterliet.
Na inspectie van zijn thee bleek dat hij geen druppel gedronken had. Na wat navraag bij vrienden, bij wie hij die avond nog geweest was, bleek dat hij het niet aandurfde om bovenop de MDMA, Ketamine, 3 gram speed en een hele boel wiet ook nog eens met paddo's te gaan toveren. Ik wist niet eens dat hij deze cocktail op had, hij had mij in een impulsieve bui gevraagd of ik zin had om te trippen, en hij had verder niets gezegd over andere drugs.
Al met al was het een hele heftige ervaring en ik zou ook niet meer graag alleen willen trippen. Het was echt op het randje van insanity, terwijl ik toch een hele sterke wil heb en niet in paniek raak, zat ik er die avond echt bijna aan. De visuals waren gekmakend en heel erg realistisch. Ik heb zelfs even met de gedachte gespeeld om mijn moeder te bellen, waaraan je wel kunt zien dat ik echt op het randje zat...
Toch best wel een leerzame ervaring en de 'vriend' heb ik nooit meer gezien daarna, gelukkig...
X

Eckster C zei:mijn eigel ziel verliezen (ego) op 2cb
oehBlackRobBlunt zei:Toen ik tijdens het stoeien bijna de nek van mijn vriendin brak...![]()
![]()
hoe weet je dat dan vraag ik me af?cronos zei:bijna een hartstilstand,na een shot speed, (lang geleden)nooit meer!!!!
steelpad zei:op een party staan, al je vrienden zien los gaan op de x, en jij die zogoed als in slaap valt ..
PaRa[NL] zei:ik lag op de grond en kon een kwartier lang niet op staan.. mijn spieren konden niet bewegen ofzo
ik fietste naar huis toe en dacht de hele tijd dat ik achtervolgt werdt..![]()
nou ja, de pillen sloegen helemaal niet. Toen nam ik een vierde omdat ik zo graag wilde dat mijn vriend en ik een leuke avond zouden hebben.
lkr genieten etc. gingen we naar huis. ik dacht yes lkr stoned goed slapen. lig ik in me bed... hoor ik allemaal dingenop me kamer en uit de huiskamer hoor ik mensen praten. ik was zooo bang, ik durfde helemaal niks te doen behalve dan mezelf diep onder de dekens te verstoppen