Buffelaartje
Bewuste gebruiker
1. MDMA
2.4-MMC
3.Speed
4.Combi (Cocaine+Alcohol)
5.Wiet
2.4-MMC
3.Speed
4.Combi (Cocaine+Alcohol)
5.Wiet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik dat had, had ik waarschijnlijk nooit meer mdma gedaan daarna.Ooh wow, ik vond de kater van 6-APB verwaarloosbaar. Zo zie je maar weer dat een effect erg van het individu afhangt.
Hmm dat van die visuals is mij niet opgevallen. Ik was sowieso teveel bezig met zwaar en misselijk voelen denk ik.Ik vond vooral de visuals gelijklopend aan LSD, wel waren ze minder aanwezig uiteraard maar diegene die er waren deden me verdacht veel aan LSD denken. Dit terwijl de headspace dan weer zeer sterk leek op die van psilocybine. LSA is voor mij een combinatie van de hun positieve effecten maar in iets mindere mate, maar door dit unieke aspect vind ik het net een fantastisch tripmiddel.
Nou we hadden jarenlang dat we elkaar niet even 1 keertje konden zien maar steeds dagen of weken gehecht aan elkaar waren, dan weer uit elkaar gaan en repeat, voor misschien wel honderden keren.Welke 'relatie' heb jij dan met wiet?![]()
Je hebt het vaker geprobeerd toch? Vervelend van die dip man! Ik heb met MDMA en dus ook 6-APB überhaupt nog nooit een dip gehad, geen idee waar dat aan ligt... Maar dat weet niemand denk ik.Alleen de kater was nog erger dan die van MDMA. Maar verder wel beter op alle vlakken imo.
Ja maar om die reden maar een paar keer. En ja een dip, maar vooral lichamelijk gesloopt zijn.Je hebt het vaker geprobeerd toch? Vervelend van die dip man! Ik heb met MDMA en dus ook 6-APB überhaupt nog nooit een dip gehad, geen idee waar dat aan ligt... Maar dat weet niemand denk ik.
M.b.t. serotonergische middelen doe ik zeker mijn best. Ik houd altijd 3 maanden rust aan! En voor de rest, ja, research chemicals... Zo verantwoord als het kan hahaha.Je houdt je alsnog aan een beetje verantwoord gebruik?
HOUD JE JE WEL AAN 3MAANDENNPAUZE!?!? 😜Dus serotonerg (ja ja pauze) en trippy
Ja?! In welke dosering neem je dit dan? En wat spreekt je zo erg aan? Ik heb het twee keren gedaan, allebei een 15mg pil doormidden. Dus ik ga uit van ongeveer 7,5mg. Fysieke effecten zijn dan al sterk merkbaar, lichte euforie ervaar ik ook! Laatste keer dat ik het probeerde toch een beetje een ongemakkelijke, onrustige body load.1. Moxy (5-MeO-MiPT)
Normaliter neem ik ongeveer 10mg. Samen met een biertje geeft mij dit een prima euforisch gevoel.Ja?! In welke dosering neem je dit dan? En wat spreekt je zo erg aan? Ik heb het twee keren gedaan, allebei een 15mg pil doormidden. Dus ik ga uit van ongeveer 7,5mg. Fysieke effecten zijn dan al sterk merkbaar, lichte euforie ervaar ik ook! Laatste keer dat ik het probeerde toch een beetje een ongemakkelijke, onrustige body load.
Hahaha, gotta love that caffeine3. Koffie verkeerd
Wat tot! Ja ik heb nooit een kater van psychedelica, had dat hiervan ook niet verwacht. Maar de sterke stimulerende en licht euforische werking zou je haast doen vermoeden dat je minstens een dipje krijgt als het eenmaal uitgewerkt is. Gelukkig niet 😋Ik ben ook dol op Moxy omdat ik de dag erna geen kater heb. Sterker nog, de dagen daarna heb ik altijd een heerlijke afterglow.
Even de lijst veranderen:1: LSD
2: Oxycodone
3: O-PCE
4:MDMA
5:Lormetazepam
Heb even zitten nadenken over de top 5 maar dit is voor mij de top 5 dan. Was wel moeilijk en lang nadenken voor tot een conclusie te komen.
Met bijnemen neem ik snel meerdere keren 10mg extra, meestal na zo'n twee tot drie uur. Als effect wordt het meer spacey zonder dat het extra stimulerend wordt.Wat tot! Ja ik heb nooit een kater van psychedelica, had dat hiervan ook niet verwacht. Maar de sterke stimulerende en licht euforische werking zou je haast doen vermoeden dat je minstens een dipje krijgt als het eenmaal uitgewerkt is. Gelukkig niet 😋
Als je bijneemt, na hoe lang doe je dit dan? Volgensmij bouwt zich namelijk erg snel tolerantie op en doet bijnemen het effect nauwelijks/niet versterken, wel verlengen?
Sowieso komt het met doseren erg nauw met dit stofje, het is pittig potent 😅
Wow ziek! Dat heb ik logisch gezien nog nooit ervaren met mijn dosissen 🤣Als je genoeg bijneemt binnen een bepaalde tijd dan krijg je vanzelf meer visuals en heel soms heb je dan zelfs dat je opeens *plop* in een soort andere wereld zit. De twee keren dat mij dat overkwam zat ik in een soort fractal universe waarbij de ruimte kromde tot een oneindig groot tot een oneindig klein universum. Beide keren was dit met rond de 50mg Moxy totaal.
Anders dan met andere psychedelica dan? Met bijna alle psychedelica gaat muziek... maar ook het gezang van een vogeltje.. Zo mooi klinken!!Oh ja, vergeet ik hier bijna nog een ander gouden puntje aan de Moxy: muziek klinkt gewoon geweldig op Moxy!
Ik vind muziek op Moxy nog net even mooier dan op LSD of Foxy (5-MeO-DiPT).Anders dan met andere psychedelica dan? Met bijna alle psychedelica gaat muziek... maar ook het gezang van een vogeltje.. Zo mooi klinken!!
Ja nu je het zegt! Dit viel mij ook enorm op, ook meer dan bij andere psychedelica. De muziek gaat een stuk dieper, klinkt veel helderder en mooier imo!Ik vind muziek op Moxy nog net even mooier dan op LSD of Foxy (5-MeO-DiPT).
Moxy, lekker biertje erbij, muziekje en dan heerlijk genieten.
Welke soort trip geeft vliegenzwam je? Je hebt me benieuwd gemaakt.1. Vliegenzwam
2. LSD
3. 5-mapb
4.San Pedro
5. 4-ho-met
Woa 50mg is wel veel! Ik heb 1x 15 en 1x 10 gedaan, die eerste was vooral de eerste paar uur best vervelend (heel rusteloos, niet relaxed) maar de 2e helft is wel gaaf (meer euforisch, minder stimulatie). Ik denk dat de sweet spot voor iedereen anders ligt maar 10mg was voor mij prima balansWow ziek! Dat heb ik logisch gezien nog nooit ervaren met mijn dosissen 🤣
Überhaupt heel weinig visuele effecten op 7,5mg. Voornamelijk de aanwezige fysieke en mentale stimulatie nemen de overhand, met een heel licht trippy effect, dat mijn zicht een klein beetje golft bijvoorbeeld.
Afgezien van dat ik het experimenteren leuk vind, zijn zulke ‘out of this world’ ervaringen zijn eigenlijk wel waar ik voor doe! Eventjes ergens anders zijn 😋
Jup dat is de beruchte heftige body load op hogere doseringen. Ik denk dat mijn sweet spot daar ook in de buurt ligt! Kan een 15mg pellet zonder breuklijn helaas niet zo makkelijk in 3 delen hahahaWoa 50mg is wel veel! Ik heb 1x 15 en 1x 10 gedaan, die eerste was vooral de eerste paar uur best vervelend (heel rusteloos, niet relaxed) maar de 2e helft is wel gaaf (meer euforisch, minder stimulatie). Ik denk dat de sweet spot voor iedereen anders ligt maar 10mg was voor mij prima balans
In elk geval 2 maanden met 5-mapb, 3-fea, mdma en aanverwanten. Tussendoor wel eens een psychedelica/tryptamine die geven niet zo'n veel sero vrij maar halen hun werking meer uit 't passen op een specifieke receptor. Alsnog lijkt t me niet gezond dit te vaak te doen ( maar ja welke shit wel, hè...). Enorm klote dat iets zo lekker als MDMA en aanverwanten niet vaker kunnen. Als je teveel pusht raak je de "magic" voor altijd kwijt. T is nie anders..HOUD JE JE WEL AAN 3MAANDENNPAUZE!?!? 😜
3 maanden is sowieso maar een richtlijn en geen harde voorwaarde. Iedereen hersteld namelijk op een ander tempo. Maar zoals je weet, hoe langer de pauze, hoe safer 😋 (maar goed, soms kan je het ‘t waard vinden om risico’s te nemen, doen we hier allemaal haha)In elk geval 2 maanden met 5-mapb, 3-fea, mdma en aanverwanten.
Ik even LSD als voorbeeld, zodra deze aan het eind van de werking weer loskoppelt van de serotoninereceptor, laat hij deze voor zover onderzocht zonder schade achter. Onderzoekt wijst niet op schade aan je hersencellen en receptoren op de langer termijn. Je kan niet zomaar aannemen dat dit voor andere psychedelica hetzelfde werkt. Zo is MDA ook psychedelisch, maar dat ga je voelen als je het te vaak neemt hahaha.Tussendoor wel eens een psychedelica/tryptamine die geven niet zo'n veel sero vrij maar halen hun werking meer uit 't passen op een specifieke receptor. Alsnog lijkt t me niet gezond dit te vaak te doen ( maar ja welke shit wel, hè...).
bronThe peripheral administration of LSD to rats has been shown to reduce 5-HT synthesis and release by a mechanism thought to involve, in part, an autoreceptor-mediated reduction in impulse flow of 5-HT neurons.
Inderdaad balen! Vind ik ergens ook wel weer mooi aan het spul. Ik houd me hierdoor plichtig aan die pauzes, het idee dat ik later niet meer zo lekker ga op MDMA maakt me bang 🥺Enorm klote dat iets zo lekker als MDMA en aanverwanten niet vaker kunnen. Als je teveel pusht raak je de "magic" voor altijd kwijt. T is nie anders..
Vliegenzwam geeft geen trips, of tenminste, niet iets wat lijkt op psilocybine of andere DMT-gerelateerde substanties.Welke soort trip geeft vliegenzwam je? Je hebt me benieuwd gemaakt.
Pluk je zelf of heb je een dealer? Lees net dat 't onder de opiumwet valt, tot m'n verbazing... Geen namen delen of zo hoor, maar was gewoon benieuwd hoe je eraan komt. In 't wild vinden is nog best een uitdaging.Het meeste wat ik gebruikt heb is 5 gram gedroogd, en dan zit je al wel op de rand van de sterkere trip en
voel je al wel hoe heftig die is. Maar de substantie is veel beter in de 1-2 gram range voor een boost en
de 3-5 gram range voor een avondje leut, want het effect heeft dan wel iets weg van alcohol (maar beter)
Klopt, dat heeft een of andere overijverig ambtenaartje toen psilos zo nodig verboden moesten worden gedacht zet ik er lekker alle paddenstoelen op, wel zo makkelijk. Dus als je nu een vliegenzwam in het bos plukt ben je officieel strafbaar. Bestellen kan via Litouwen.Pluk je zelf of heb je een dealer? Lees net dat 't onder de opiumwet valt, tot m'n verbazing... Geen namen delen of zo hoor, maar was gewoon benieuwd hoe je eraan komt. In 't wild vinden is nog best een uitdaging.
Wiet (blijft mijn nr 1)
Speed
MDMA
2cb
Cocaïne
Speed en MDMA zijn nu omgedraaid. Mijn laatste 2 keer mdma/xtc viel me wat tegen dus is speed nu op 1!
Kan altijd weer veranderen.
Over de tijd ben ik veel soorten kwaliteit LSD tegengekomen.De echte lsd is er zo 123 niet online en ken niemand. Het schijnt geen of niet merkbaar verschil te zijn in gevoel dus wie weet!
Ik heb met beide geen ervaring nog! Sowieso met trippen niet behalve eens een paar x 2cb.Over de tijd ben ik veel soorten kwaliteit LSD tegengekomen.
Als ik 1P-LSD hiermee vergelijk dan voelt 1P-LSD aan als een superschone LSD. Het voelt puur, komt snel op, heeft dus ook sneller een piek dan normale LSD en de totale reis is ook iets sneller voorbij vergeleken met "normale" LSD.
Ik zou wel rekening houden met hoe snel de 1P-LSD opkomt. Als je dat niet gewend bent dan kan het je wellicht een beetje overvallen. Ik zou hierdoor met 1P-LSD iets lager beginnen dan wat je normaliter met LSD zou doen.
Ik stel echt trippen al jaren uit omdat ik mezelf er nog niet klaar voor vindt. Heb ik al vaker uitgelegd hier.50mic is wel erg weinig hoor. Dan heb je al snel het gevoel dat er iets is maar dat je er ook nog niet helemaal bent. Een soort half-gaar gevoel.
Voor een eerste keer 1P-LSD zou ik toch eerder voor 100mic gaan.