Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet eerlijk toegeven, hoe negatief ik ook was over seks op uppers, ik ben er wel achter gekomen dat het in de comedown van speed geweldig is. Maar als meisje is dat denk ik echt anders, want seks op MDMA snap ik echt niet maar vind mijn vriendin wel fijn. Kan me niet voorstellen dat iemand seks op MDMA fijn vind, behalve als je het maar een paar minuten volhoudt als jongen.
Hahaha dat is een oud bericht van me. Ik ben het helemaal met je eens. Opzich wel grappig dat je het 4 uur achterelkaar doet, maarja, dat vind ik het enige voordeel. Notabene kan ik het zo lang uitstellen als ik wil dus veel behoefte heb ik niet aan langere seks.Ik snap seks op MDMA wel, al zou ik de aard van MDMA niet zozeer als ‘seksueel’ beschrijven maar meer als ‘liefdevol’, waar seks bij kan passen maar zeker niet perse bij hoeft, knuffelen is even leuk. Probleem met MDMA-seks is dat het fysiek gewoon niet goed werkt. Althans, ik heb het vroeger regelmatig gedaan en ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat het goed werkte en dan nog net wat meer bij de man niet. Micro-piemel alarm.
Hoor vaak dat mensen in de come down van speed zin in seks krijgen, ik heb dat zelf dus niet. Van alle drugs die ik ken vind ik speed consistent het meest aseksueel. Het kan wel een interessant onderwerp zijn om over te praten dan en je wordt ook een beetje plat van pep, maar ik heb op zo’n moment absoluut geen behoefte om het ook te doen.
Ja.. Dat is echt een van de meest vage dingen die ik ooit in mijn leven heb mogen meemaken..Maar ketamine is wel echt heel veel erger dan speed qua seks. Man man man, neuken op keta is zeer af te raden.
Hoe kan je NIKS voelen.. Echt niks. Alsof je niet neukt..Ja.. Dat is echt een van de meest vage dingen die ik ooit in mijn leven heb mogen meemaken..
Hahaha dat is een oud bericht van me. Ik ben het helemaal met je eens. Opzich wel grappig dat je het 4 uur achterelkaar doet, maarja, dat vind ik het enige voordeel. Notabene kan ik het zo lang uitstellen als ik wil dus veel behoefte heb ik niet aan langere seks.
Qua pep deelde ik je mening, tot laatst. Tijdens het effect zelf vind ik het helemaal niks. Maar aftrekken in de comedown is erg fijn. Lang volhouden maar niet te klein, en ik kan wel klaar komen plus ik voel er wat van (op MDMA voel ik het ook nauwelijks).
Speed is by far niet de leukste, maar wel geinig. Ik snap je mening wel, als meisje is het sws heel anders natuurlijk.
Maar ketamine is wel echt heel veel erger dan speed qua seks. Man man man, neuken op keta is zeer af te raden..
Dus als ik het goed lees vind je MDMA niet chill zonder een benzo of ben ik verkeerd?1. Speed
2. MDMA
3. 3MMC
4. Cocaïne
5. Alcohol
(6. Benzodiazepinen, als er een 6e keuze was moeten daar toch benzo's op staan, geen van de eerste 4 zou ik chill vinden zonder een benzo, hihi 🙈)
Nahh dat valt mee, dan is het puur om te slapen! Maar moet toegeven........ 🥴 dat ik meestal mdma combineer 🙃🤫Dus als ik het goed lees vind je MDMA niet chill zonder een benzo of ben ik verkeerd?
Ah ok. Ik gebruik een benzo pas als de MDMA volledig is uitgewerkt. Heb het ook al gecombineerd toen ik nog maar in het begin van me md trip zat maar dan verpest het eigenlijk het MDMA gevoel en dan is het zonde van je XTC pil of MDMA.Nahh dat valt mee, dan is het puur om te slapen! Maar moet toegeven........ 🥴 dat ik meestal mdma combineer 🙃🤫
Ik ben geschokt dat 5meo-dmt voor 3mmc staat bij jou 😅1: Etizolam
2: 5meo-dmt
3: 3mmc
4: wiet
5: alcohol
Moet zeggen dat alcohol bij mij zo een 1,5jaar conpleet uit beeld is geweest maar de laatste tijd kan ik het wel weer waarderen, al dan icm etizolam 😅
Haha ik zat zo te dubben van, als ik moet kiezen, of nooit 3mmc meer of nooit meer 5meo-dmt. Dan toch liever nooit meer 3mmc want daar kan ik wel een vervanger voor vinden 😅Ik ben geschokt dat 5meo-dmt voor 3mmc staat bij jou 😅
Edit:1. A-PIHP
2. 3-MMC
3. 5-MAPB
4. MDMA
5. Pado's
Wat vindt je zo goed aan 3-cmc?Edit:
1. A-PIHP
2. 3-CMC
3. 5-MAPB/MDMA
4. 2F - DCK
5. Amfetamine
Ik ben ook benieuwd! Ik werd er behoorlijk waus van 🤪Wat vindt je zo goed aan 3-cmc?
Ik vind het 1 van de minst leuke tbh. 😄Ik ben ook benieuwd! Ik werd er behoorlijk waus van 🤪
Vind het een stuk warmere euforie hebben, het is vrij rustig op je lichaam, ontspannen gevoel, relax, want de stimulatie is meer wakker houdend dan wakker makend.Wat vindt je zo goed aan 3-cmc?
1) 6-APB: MDMA maar dan dubbel zo lang.
2) DMXE: Fantastisch dissociatief die verassend veel MDMA-achtige effecten teweegbracht.
3) LSA: Al het mooie van LSD en Paddos gecombineerd (hoewel het een gewoon lysergamide is).
4) Wiet: Een all time classic, maar wegens een moeilijke verstandhouding ermee niet hoger gezet
5) Ketamine: Olifantjes, begrafenissen, vinkings op hooverboards,... het kan allemaal met de ketraket.
Update:Mijn echte top 5:
1) LSD
Verrassing! De euforie is onmatchbaar met andere middelen. Van alle antidepressiva die ik geprobeerd heb, en dat zijn er best wat, is Lucy de beste van ze allemaal. De eerste keer gaf me ook een soort Scooby-Doo gevoel. Op het einde ontmaskeren ze het monster en zien ze wie er werkelijk onder schuilt. Net zoals LSD mijn kijk op deze realiteit bruut ontmaskerde en me liet zien hoe de wereld er echt uit ziet. Ik omarm deze chaos en waan me eventjes Willy Wonka die zich helemaal thuis voelt in zijn door oempaloempa bezette chocoladefabriek.
2) a-pihp
Opnieuw een verrassing! Gewoon lekkaaah. Fijn om te bingen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik koude voeten en bevende handen krijg maar voor de rest geen nare bijwerkingen of echte cravings. Voel me ook na de binge kiplekker.
3) 5-mapb
MDMA 2.0 Harder, better, faster, stronger. Maar het kan nooit op tegen het magische zweverige gevoel van die eerste keer MDMA.
4) Speed
Ook best wel lekkaaah.
5) Psilo
Beter en goedkoper dan mijn psychologe.
Ben benieuwd waarom je lsd fijner vind dan crack😜Update:
1) LSD
2) Crystal meth
3) 5-MAPB
4) mdphp
5) crack
Ooh wow, ik vond de kater van 6-APB verwaarloosbaar. Zo zie je maar weer dat een effect erg van het individu afhangt.O ja ik had ook net zo goed of zelfs beter 6-APB in plaats van MDMA neer kunnen zetten. Vond die high leuker, langer en stabieler. Alleen de kater was nog erger dan die van MDMA. Maar verder wel beter op alle vlakken imo.
Wat vind je dan LSD-achtig aan LSA? Heb het zelf nog maar 2 keer gedaan hoor, maar kon er niet echt iets van LSD in vinden.
Ik denk hetzelfde over wiet. Het blijft een classic, maar heb er ook een moeilijke verstandhouding mee...
Omdat crack een lekkere rush geeft voor amper 15 minuten terwijl LSD me urenlang overgiet met pure liefde.Ben benieuwd waarom je lsd fijner vind dan crack😜