Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

clockcable zei:
Ik heb nooit last van katers en vermoeidheid. Ik sleep mezelf zo door 5 dagen heen. Mischien een tip om het rustig aan te doen? Gewoon simpele rustige dingen doen als je aan het doorhalen bent. Ik heb wel eens 8 uur lang in het park op een bankje gezeten :D Er zat wel een drinkfontein naast.

Ik doe het altijd rustig aan, nooit inspannende dingen. Ik eet altijd goed, drink niet teveel en toch vindt mijn lichaam één nacht, twee dagen wakker blijven meer dan genoeg. Ik denk dat dat gewoon per persoon verschilt.

Het is ook nog een mogelijkheid dat je speed vervuild was met cafeine. Daar ga ik me ook best klote van voelen na een dag gebruiken. Was het eens met aceton.

clockcable zei:
Het is ook nog een mogelijkheid dat je speed vervuild was met cafeine. Daar ga ik me ook best klote van voelen na een dag gebruiken. Was het eens met aceton.

Of misschien reageert iedereen er gewoon anders op...

clockcable zei:

Nee, ik heb altijd speed/dex van rond de 70%.

Ja ik vind het gewoon vreemd dat er zoveel mensen klagen over speedkaters. Ik gebruik het regelmatig met een groep van +- 6 andere personen en die hebben ook nooit last van een kater.

Nou wat ik zo allemaal hoor; lusteloos, moe, hoofdpijn, depressief, pijnlijke ogen, hartkloppingen, misselijkheid, chagrijnig. Als wij hier flink aan de speed zitten is iedereen nog gewoon fit. Een beetje simpel in het hoofd mischien maar verder voel ik me niks slechter dan normaal.

Ik vind het ook altijd vreemd, ik ben gesloopt na 1 nacht en kan de nacht daarop ook nooit meer fatsoenlijk slapen, wat tot gevolg heeft dat ik dus de dag erna nog heel verrot ben, en de dagen erna erg moe. Terwijl bijvoorbeeld EI makkelijk 3 nachten wakker blijft en daar niet echt nadelige gevolgen aan ondervindt. Wist ik maar waarom, ik ben bang dat het toch per persoon zal blijven verschillen.

Knetternuchter vier uur slaap in vier dagen tijd... Kan gewoon niet slapen, ga op tijd naar bed, maar lig alleen maar naar het plafon te staren, als ik al in slaap val dan word ik een uur, hooguit twee later bezweet wakker en kan dan ook niet meer slapen...

Drie of vier dagen. Ik weet niet meer hoeveel dagen het waren. :oops:
Ik weet zelfs niet zeker meer of ik nu wel of niet ergens een uurtje heb geslapen toen. :P

Nog steeds een week.

Zo ver ben ik nog niet durven gaan. :P Ik was al blij dat ik me na die dagen nog goed voelen, liever op tijd stoppen dan te lang doorgaan. :D
Bij amfetamine dan.

Ik ben tegenwoordig al gaar van 1 nachtje. Of zou dat door de nevenactiviteiten komen? :oops:

Die zullen wel meehelpen hoogstwaarschijnlijk ! :o

Drientje zei:
:D :D

Maar ze zijn zo leuk!
Dit weekend maar eens zonder touwtjes snuiven. Voor het eerst in een lange tijd...

Jup, that's true. 8)

Morgenavond wordt weer zo een avondje voor mij denk ik. :D

Iemand een idee hoelang je wakker blijft van 0,5g (55%) bij een avond van 20u tot 6u smorgens terwijl ik mn laatste lijn leg om 2-3u .. Ga ik kunne slape?

Intoxication zei:
Iemand een idee hoelang je wakker blijft van 0,5g (55%) bij een avond van 20u tot 6u smorgens terwijl ik mn laatste lijn leg om 2-3u .. Ga ik kunne slape?

Ligt eraan, ik kan dan niet slapen maar vrienden van mij wel. Probeer het gewoon zou ik zeggen.

Ga in ieder geval niet blowen om in slaap te komen. Dan ga je nadenken over allerlei gekke dingen en dan kom je nooit in slaap. (heb ik tenminste als ik doorgehaald heb en dan ga blowen)

Drientje zei:
Nog steeds een week.

Ik ben tegenwoordig al gaar van 1 nachtje. Of zou dat door de nevenactiviteiten komen? :oops:
We worden oud. Als ik kijk naar wat m'n lichaam nu doet na een weekendje waarbij ik 1 nacht oversla, kan ik maar moeilijk geloven dat ik ook, meer dan eens, een week heb overgeslagen.

Ik ben momenteel al weer lekker bezig, vanaf donderdagochtend al wakker.

Moet het trouwens niet langste periode zijn i.p.v. periode langst in de topictitel ?

Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Nog steeds een week.

We worden oud. Als ik kijk naar wat m'n lichaam nu doet na een weekendje waarbij ik 1 nacht oversla, kan ik maar moeilijk geloven dat ik ook, meer dan eens, een week heb overgeslagen.
Ouder? Check.

Ik ben al rimpels aan het groeien :beer:

En ik ben een volle week echt hondsmoe als ik twee nachten doorhaal. En dan zorg ik goed voor mijzelf qua eten en drinken tijdens speed nachtjes, dat scheelt al de helft aan een kater.

Kan me onmogelijk voorstellen dat ik dat ooit nog een keer zal doen, een week wakker. Maar zeg nooit nooit, misschien beleef ik mijn tweede jeugd over 20 jaar.

Bejaarden zie ik ook altijd al om half 5 's ochtends weer bezig. Misschien kunnen bejaarden wel veel langer doorhalen met speed :D

Van woensdagochtend tot zondagochtend. Das uhm, 100 uur ( heb wel de voorlaatste ochtend ongeveer 2 uur geslapen/rustig liggen. Zoiets. Ik was dan best wel kapot, ook omdat ik in die 100uur 3 feestjes heb gehouden, waarvan 2 van 's avonds vroeg tot 's ochtends door dansen zonder pauze. De 2-3de dag is het ergste, daarna heb je de moeheid overwonnen en voel je je raar.

Van de afgelopen keer weet ik wel nog hoelang, 63u. Dat is de langste periode waarvan ik zeker ben. :D

Ik heb een keer een pinktipje DEX genomen (+/- 72% meen ik) en ik heb daar zonder moeite 13 uur op kunnen doen. Ik deed dit om 23:00 uur 's avonds toen ik eigenlijk naar bed zou gaan > Dit werd dus 12:00 in de middag, maar toen was ik wel moe :-)

Eerste keer pep. Ben nu wakker vanaf donderdag morgen. Wel gewoon normaal gegeten. :D nu proberen te slapen.

wapinhetweekend zei:
111 uur, van vrijdags 8 uur 's morgens tot maandag 11uur s' avonds

:eek:
Ik snap dus echt niet dat je dat leuk kan vinden om 111 uur wakker te zijn.
Ik ben blij als ik savonds naar bed toe kan :p

5 dagen dus dat komt neer op rond de 120 uur. Af en toe een uurtje op de bank gelegen maar ik heb nooit echt geslapen. Was een interessante 5 dagen

Re:

Psychopath zei:
toen ik nog kraker was had we x feesie en daar was een gozer ook al 7 dagen en 8 nachten op, stond te stuiteren als een gek, bleef aan 1 stuk door onzin uitkramen en er viel niet te communiceren met hem.
ik heb nog nooit iemand zo lang en zo strak gezien, heb em ook nooit meer gezien :rolleyes:
haha:P

4 nachten volgens mij... Maar is zeker niet aan te raden... 1 nachtje doorhalen en dan lekker afbouwen...

Terug
Bovenaan