Wat luister je nu? (hardere stijlen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Sorry, dat moet ik niet met een boos smiley gaan liken. Mag het niks vinden, maar you do you.

Ik ga het per direct overzetten naar een duimpje ter waardering van het kwetsbaar opstellen dat je naar die nichtenmuziek luistert

Oke, nog eentje dan en dan kap ik met hardstyle.
InQontrol anthem 2009. De eerste stapjes naar een 'nieuwe' hardstyle periode.

Wat? Een portie hardstyle? Loop je daar warm voor?
Dat je der mee kapt, schrok me wederom weer een ongeluk toen ik dit topic opende. We zijn een flesje wijn verder en helemaal zen, komt dat gedonder weer voorbij. Zat in één klap overeind, wéér in t verkeerde topic beland 😰.

Ik heb hem gemist dan. Dacht dat er een beetje vaart achter zou zitten tegenwoordig. Ik wil graag wat meer updates @ljuv
Hier heb ik niet voor betaald. Beetje half werk leveren, halverwege of einde van de dag met een plaatje komen.

Nee! Gewoon even elk uur laten weten hoelaat, waar, wat de temperatuur buiten is, wat voor kleding je aanhebt en graag ook nog actueel nieuws over bitcoins.
Ik heb een spijkerjurkje aan en mijn hoge leren laarzen en een coltruitje met glitters. Het is koud maar niet te koud als je genoeg bier je keel ingiet. Maar het belangrijkste:

Screenshot_20220115_005444.jpg
HET IS ZATERDAG EN WEEKEEEEEIND

Voor @ljuv:

Moskau, Moskau
Wirf die Gläser an die Wand
Russland ist ein schönes Land
Ho ho ho ho ho, hey
Moskau, Moskau
Deine Seele ist so groß
Nachts da ist der Teufel los
Ha ha ha ha ha, hey

Welterusten!